Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Fianna

Fianna

21-10-2010 om 19:52

Kluiven en friemelen

Vraag van zoonlief voordat hij ging slapen: bestaat er iets wat je kunt kopen waar ik op kan kluiven? En ik wil graag weer zo'n ding om te friemelen, maar dan eentje die niet zo snel kapot gaat.

Bij deze dus. Zoon kauwt en sabbelt overal op, uiteraard vooral de mouwen van zijn truien en jas, maar hij wil iets anders om op de kluiven. En dan meteen maar ook iets stevigs om mee te friemelen. Zo'n stressbal ding. Die hebben we gehad, van de speelgoedwinkel, maar die was binnen 1 dag stuk. Ik zoek dus een stevig exemplaar.
Iemand tips, winkel, site?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

21-10-2010 om 20:07

Zoek eens op

Senso-care. Of sensorische integratie . Daar kun je van alles vinden.
Daar hebben ze van alles op het gebied van sensorische integratie

Fianna

Fianna

21-10-2010 om 21:05

Toja

Dank je wel. Ik heb inderdaad een paar leuke site gevonden met mooi spul. Het is niet goedkoop, maar ziet er wel goed uit.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-10-2010 om 21:23

Fianne

Ik heb van die zeedieren met ballen erin besteld, en de set van 2ballen aan elkaar met daarin allerlei kleine balletjes.

Voordat je het duur spul aanschaft ( want ik vond het ook heel duur) kan je beter zeker weten dat het wat voor jullie is.

je mag me mailen op karin punt fred apenstaartje punt casema punt nl met je adres
dan stuur ik zo'n beestje en bal op, dan kan je die eerst even testen of het wat is.

groet, polly

ijsvogeltje

ijsvogeltje

21-10-2010 om 21:33

Nog een

www.sisigma.nl
En sensocare was al genoemd. Zoek het inderdaad in de hoek van de sensorische integratie, daar is van alles te vinden.

MM.

MM.

22-10-2010 om 00:28

Groot succes hier... de p en q

Het setje 'P en Q' van Sisigma. Oranje lettervormige dingen van vrij hard en toch soepel materiaal dat te kauwen is zonder dat het gelijk aan flarden ligt.
Ik heb ook voor hem speciale pennendopjes, theratube en de 'groene triangel' van Sisigma geprobeerd maar die waren niet tegen zoons knaagwoede opgewassen. De P en Q wel.
De groene triangel biedt wel meer friemeluitdaging omdat daar relief in zit. De P en Q zijn helemaal glad maar toch goed friemelbaar, ze zijn niet helemaal vormvast en de ronde vorm friemelt blijkbaar wel lekker. De set kost 13,82 incl. verzendkosten. Dat lijkt veel geld maar voor ons is het het zeker waard geweest.

Groet MM

Fianna

Fianna

22-10-2010 om 13:09

Bedankt

Dank jullie voor de tips.
Ik al wat grappige dingen gezien. Doet me ook ineens denken aan silly putty. Wie kent dat? Volgens mij niet (meer) te krijgen in Nederland. Heb aan familie uit Amerika gevraagd of ze wat willen opsturen.

Polly, wat enorm aardig! En ik heb je gemaild.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.