Polly Shearman
05-05-2011 om 21:33
Lieve mensen
Vanaf een camping in frankrijk wil ik jullie laten weten hoe intens gelukkig wij de afgelopen 4 dagen hebben genoten van ons bezoek aan disney. We logeerde in het disney hotel en hebben dankzij Ouders Online een easy acses pas voor onze twee oudste zoons aangevraagd. En gekregen. We zijn behandeld als royals. Geen veroordeling gevoeld. En van een vip behandeling genoten. Bij alle attracties mochten we via de uitgang bijna direckv doorlopen. Men was buitengewoon vriendelijk, en behulpzaam. Bij shows mochten we vooraan. Het was echt waanzinnig om dit met ons gezin te beleven. Zonder stress. Zonder ruzie. Zonder hysterische buien. Echt van onze kinderen genoten! Wat een feest. Zo blij dat ik toch die pas heb aangevraagd. De rijen waren enorm lang. 1 uur viel nog mee. Als we daar in hadden gestaan hadden we alleen maar stress gehad en ik voornamelijk Klotsende oksels. Dank je wel OO-legioen zonder jullie was het nooit zo fijn geweest. Liefs polly, immer gelukkig.

anna van noniemen
05-05-2011 om 21:54
Polly
Dat doet me goed om dat te horen, je vakanties zijn de laatste tijd nogal eens in het water gevallen (letterlijk ook naar ik meen) dus als iemand nu eens een fijne en rustige vakantie verdient heeft, ben jij het, met je gezin uiteraard!!!
(en ja, die pas is zooooooo heerlijk relaxt!)

Karmijn
05-05-2011 om 22:46
Polly
Wauw, zo leuk dat je dit even opschrijft. Zulke berichtjes zijn altijd leuk om te lezen!
Super dat het gelukt is met die pas en super dat jullie zoveel plezier hebben op vakantie!

Philou
05-05-2011 om 22:52
Mooi
Dat hebben jullie ook dik verdiend: eens onbekommerd plezier met elkaar hebben. Heerlijk!

fladder
06-05-2011 om 00:43
Blij!
Meid, wat zijn die fijne dagen je van harte gegund! En wat was het nog spannend, zo kort van tevoren...
Ik voel je opluchting en blijheid bijna zelf!
Ik hoop dat er nog een heleboel vakanties in die stijl mogen volgen!
Zelf zit ik momenteel ook te genieten van een perfecte mini vakantie. Het is zo'n geluk om te zien dat je kinderen gewoon lekker bezig kunnen zijn op vakantie, zonder gedoe, stress en klotsende oksels

Genista
06-05-2011 om 09:50
Super!
Wat fijn Pol! Ik ben heel blij voor jullie! En wat lief dat je even de moeite neemt om dit vanuit Frankrijk te melden.

Vera*
06-05-2011 om 10:58
Fijn!
O, wat fijn! Nu kun je eens met plezier op een vakantie terugkijken na al de mislukte vakanties!
Vera

Gonzo18
07-05-2011 om 13:24
Wat fijn!
Wat fijn dat je het zo heerlijk hebt/hebt gehad! En leuk dat je dat hier laat weten. Geniet ervan!
Groetjes, Gonzo