Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
sprekeniszilver

sprekeniszilver

01-12-2008 om 09:39

Lotgenotensite gemaakt

ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Elly, ik heb 3 prachtige meiden, waarvan de middelste een achterstand in de ontwikkeling (van oa taal en spraak heeft).

hiervoor heb ik een lotgenotensite gemaakt, dus voor ouders met ook een kindje met een ontwikkelingsachterstand. als jullie je hierin herkennen, zou ik het leuk vinden als je eens kwam kijken!

www.sprekeniszilver.nl

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

01-12-2008 om 10:26

Beetje veel

van het goede, Elly, om je eigen website maar liefst 4 x te promoten op het forum. Ik verzoek je vriendelijk om eerst eens de forum spelregels te lezen.

sprekeniszilver

sprekeniszilver

01-12-2008 om 12:35

Excusses

kan ik deze laten staan, en de rest verwijderen?

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit forum erg onoverzichtelijk vind, en ik niet precies wist waar ik dit bericht het beste kon plaatsen.

mirreke

mirreke

01-12-2008 om 15:49

Ik vind het een mooie site!

Mooi om te zien en mooi om te lezen. Ik hoop dat je nog meer ervaringsverhalen kunt verzamelen...
Wij hebben een ventje met PDD-NOS, heel anders maar veel dingen die bij jou zelf spelen vind ik erg herkenbaar.
Ons manneke kan gelukkig wel naar een reguliere basisschool, waar hij het nu verbazingwekkend genoeg erg goed doet!

ónoverzichtelijk?

Neem me niet kwalijk, maar dit is één van de overzichtelijkste fora die ik ken...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.