Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Melatonine vraag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anna van noniemen

anna van noniemen

29-05-2009 om 23:20

Niet gedaan

en oudste is logeren, dus dat wordt ook vaak later....

Elisa Gemani

Elisa Gemani

01-06-2009 om 14:39

Melatonine

Mijn zoontje van acht heeft al zijn hele leven inslaapproblemen die verergerden nadat hij Ritalin kreeg. Ik heb zo'n potje Sleepzzz gekocht en ben gaan experimenteren met hoeveelheid en tijdstip van inname. Nou, hij slaapt binnen no-time als een roosje! Ik geef hem twee tabletjes ongeveer een uur voor het slapengaan. Hij is acht jaar, 1.29 en weegt 23 kilo. Zo'n potje kost bijna niks en er zitten 500 tabletjes in dus je doet er heel lang mee. Ik gebruik het zelf nu ook omdat ik door omstandigheden slecht inslaap en het werkt echt! Ik heb verder geen idee of en wanneer het vergoedt wordt (ga het zelf ook even vragen aan de kinderpsychiater) maar het is de moeite waard om het zelf even uit te proberen. Succes!

maggietel

maggietel

01-06-2009 om 19:38 Topicstarter

Het gaat goed hier

Het ziet er naar uit dat het echt werkt. Ik geef hem 3 tabletjes en hij slaapt na een half uur/drie kwartier. Voorheen deed hij daar rustig 2 uur of langer over. We gaan dus gewoon door hiermee.

anna van noniemen

anna van noniemen

01-06-2009 om 19:57

Hier ook

zo goed zelfs, dat zoon 2 liever niet meer de pilletjes neemt hahahahaha, nee, want dan slaapt hij te vroeg in....LOL....

koentje

koentje

02-06-2009 om 21:46

En hier

zoon van ongeveer 28 kilootjes, slaap-t beslist niet in zonder 3 mg. melatonine: geheel vergoed door het zilveren kruis, 4 sterren pakket.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.