Petra-
23-06-2009 om 18:33
Morgen gesprek met bjz
en ik ga me niet laten overrompelen. Ik zal duidelijk maken hoe het is en dat we daarbij hulp nodig hebben!

Mamarijke
23-06-2009 om 20:38
Ik ook
Dus samen staan we sterk. Ook ik wil gewoon de TV blijven houden, anders houden we het hier niet vol.
Weet jij of ze je gelijk de uitslag geven over het PGB?

Petra-
23-06-2009 om 21:49
Volgens mij
zal dat wel zo gaan, bij ons is het een her-indicatie. Ik heb zelfs al de handtekening verstuurd voor het definitieve besluit. Ik ga ervan uit dat het allemaal goed komt.
Dat moet ook wel, daar we het hard nodig hebben met onze twee zorgenkinderen.

Mamarijke
24-06-2009 om 16:32
Is binnen
Een goed gesprek gehad met BJZ. Had aangevraagd om verlenging (nu TV2 VP0 PV1). Ze zei dat VP en PV nu bijna nooit meer werden geïndiceerd, dus heb daar nu begeleiding (weet niet welke klasse) voor in de plaats gekregen. Al met al denk ik dus hetzelfde bedrag. Ben daar dolblij mee want ze logeert 8 dagen in de maand.
Hoop dat het bij jou ook goed uitgepakt is.
Heb hem trouwens nu voor 2 jaar gekregen.

Tineke
24-06-2009 om 19:20
Hier een klein probleempje
BJZ loopt achter met de herindicaties. We moeten erop rekenen dat ze pas over drie maanden beslissen, daardoor ontstaat er een financieel gat van drie maanden. Ze hebben wel beloofd dat ze dan wel met terugwerkende kracht uitbetalen. Gelukkig willen de hulpverleners gewoon doorgaan, al krijgen ze ff hun centjes niet.

koentje
24-06-2009 om 20:35
Das lekker
mocht je het dan uiteindelijk niet krijgen dan bouw je een schuld op van niet-te-nare-bedragen!
Kweet niet hoe het bij jullie zit, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, maar wij betalen bijna €500 voor een PGB weekendje!

Petra-
24-06-2009 om 20:41
Pfffff
Gesprek is geweest, gelukkig was het verslag van de thuisbegeleiding een goede leidraad. Ik begreep dat het nu uitgewerkt wordt, dan moet ik accoord geven en dan gaat het naar de commissie???? Dus eigenlijk weet ik nog niets.

Mamarijke
24-06-2009 om 20:55
Jammer
dat je dus nog niets weet Petra-. Ik heb totaal geen documenten van tevoren bijgevoegd, afgezien van de indicatie van nu, onderzoeksrapport autisme. Aan de telefoon de dingen doorgebabbeld, en daarmee klaar.
(ik heb BJZ Tiel)

Mamarijke
24-06-2009 om 20:56
Koentje
We hebben geen logeerhuis, want nog steeds op de wachtlijst. Inmiddels gelukkig logeergezinnen gevonden die goed functioneren (met ook (prof) verstand van autisme). Ik betaal 125 euro per etmaal.

Petra-
02-07-2009 om 09:30
Nog geen nieuws van bjz
...
Maar gelukkig wel van het CVI! De indicatie voor onze dochter is verlengd, gelukkig nog net voor de vakantie. Dit betekent dat ze in ieder geval voor gr 7 en 8 verzekerd is van een rugzak op school, jippie!!!!!

Mamarijke
02-07-2009 om 20:24
Dat is ook fijn
Gefeliciteerd en nu op naar BJZ.
Ik kreeg vandaag telefoontje PGB rond was en dat het mijn richting op kwam.

Petra-
06-07-2009 om 09:14
Gebeld met bjz
helaas nog geen nieuws, " ooh we waren er nog niet aan toe gekomen.." Maar als het goed is nu voor donderdag het verslag en belsuit op de mail.
We wachten maar weer even af.

Petra-
08-07-2009 om 18:30
Evaluatie en voorstel
zijn binnen. Het verslag is goed, er is goed naar me geluisterd, het staat op papier zoals het is. Ik ben blij, toch weer een beetje lichter op vakantie!