Gaia
03-08-2009 om 13:23
Nick
Ik post hier altijd onder de naam Pippie. Maar daarmee worden Pippin (geweldig mooi naam trouwens) en ik wel eens door elkaar gehaald. Zoals een tijdje geleden onder het draadje over het vinden van de goede hulpverlening. Wat onhandig. Ik heb al eens geroepen om dan maar een andere naam te gebruiken. Nu dus. Voor zover ik heb kunnen kijken is de naam nog niet in gebruik. Hopelijk lijkt ie niet op die van een ander ha ha.
Griekse Godin van de aarde, altijd in contact met de aarde. Geboren uit Chaos. Nou, dat ben ik helemaal ha ha. Mijn dochter heeft ook een naam uit de Griekse mythologie. Dus erg toepasselijk.
Gaia (dus)

Pippin
10-08-2009 om 22:55
He gaia*
Wat lees ik nu, nu ik terug ben van vakantie, worden wij door elkaar gehaald?
Ik vond het wel grappig dat onze nicks zo op elkaar leken, want Pippie en Pippin lijken helemaal niet op elkaar. De een met vlechtjes, de ander met haar op zijn voeten. Ze zijn wel weer ongeveer evenlang denk ik, dat dan weer wel.
Maar ik vind Gaia* ook heel mooi.

Gaia*
11-08-2009 om 13:42
Pippin
ja, eigenlijk vond ik dat ook ha ha. Gaia klinkt eigenlijk ook zo serieus, maar ach wat maakt het uit ha ha.
Fijne vakantie gehad?

Pippin
11-08-2009 om 19:00
Gaia*
Heel fijne vakantie gehad! Weinig conflicten, zoon was lekker in zijn hum. (jippie) Voor het eerst sinds jaren ben ik uitgerust terug gekomen van vakantie.
Dank je.
En zijn jullie al geweest?
Gaia doet mij ook denken aan een liedje uit de jaren negentig, klopt dat?

Gaia*
12-08-2009 om 16:47
Pippin
wat fijn dat jullie vakantie goed was. Zo kan het ook he. Wij gaan het volgend jaar vast ook weer proberen. Dit jaar dus toch maar even thuis gebleven. o, kan ook heerlijk zijn he. Volgende week begint de school alweer, helaas.
Ik ken het liedje niet. Ben wel benieuwd. Eens zoeken maar

Gaia*
13-08-2009 om 09:14
Gezien
en gehoord... en ik herken het. Jee wat vergeet je dat soort dingen. Echt uit de tijd dat mannen vrouwelijk rondliepen. Mijn broer had ook vroeger wat oogpotlood op ha ha.
Afijn, deze nacht nachtmerries gehad (grapje natuurlijk, maar is zo leuk in combi met mijn draadje hieronder hihi), overwogen om weer mijn nick te wijzigen. Maar besloten dat dit liedje (behalve bij jou Pippin toch over het algemeen uit de geheugens is verdwenen ha ha. (of trekt klasgenoten heel veel kijkers?)