Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-05-2010 om 21:52
Al een tijd hebben wij en de juffen op school het vermoeden dat dochter (7 jaar) ADD heeft. Volgende week hebben we het eerste van drie gesprekken in het UMC. De gesprekken duren anderhalf uur. Maar wat kunnen we verwachten. Weet iemand dit? Ik weet alleen dat er gesprekken zijn met ons en met dochter en apart. Maar verder? Heeft iemand hier ervaring mee?
Groet,
Lise
07-05-2010 om 17:21
Hoi lisepop
Eigenlijk kan ik er niet zoveel over zeggen. Elke hulpverlening heeft zo zijn eigen maniertjes. Volgens mij kun je er ieder geval van uitgaan dat je een heleboel vragen krijgt over de ontwikkeling van je kind. En ik denk dat jullie een heleboel vragenlijsten gaan mee krijgen, voor je zelf en voor school. Daar zijn ze dol op
Succes
08-05-2010 om 10:23
Pippin
Die vragenlijsten hebben we al gehad en ingevuld. Nu dus de gesprekken. Ik ben heel benieuwd, we wachten het wel af.