Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Kimberley

Kimberley

27-04-2009 om 17:44

Onderzoek kind met gedragsprobleem/werkende ouders

bericht met toestemming geplaatst

Beste ouders,

Voor mijn studie psychologie aan de Erasmus Universiteit ben ik bezig met mijn onderzoek om af te studeren. Ik ben hiervoor op zoek naar ouders die een kind opvoeden met allerlei soorten gedragsproblemen (waaronder ADHD, autisme, verstandelijke handicap etc) die een korte vragenlijst willen invullen. Ik heb toestemming om deze ouders via het forum te bereiken.

Ik wil graag onderzoeken wat voor invloed het heeft als mensen naast de opvoeding ook nog werken. Veelal wordt dit alles als negatief bestempeld; veel stress, weinig tijd en heel zwaar. Ik vraag me af hoe dit zit. Klopt het voorgaande of zijn er ook positieve kanten? Kunnen ouders er ook een positieve betekenis uit halen en dit op een goede manier gebruiken in hun leven? Ik hoop met mijn onderzoek bij te dragen aan een redelijk nieuwe kant van de psychologie, namelijk de positieve psycholgie.

Echter, ik heb hiervoor zo veel mogelijk mensen nodig die mijn vragenlijst willen invullen. Dit kan door binnenkort naar de volgende website te gaan (begin mei online): www.fl-webdesign.nl/masterscriptie2009 of door een mail te sturen naar [email protected] (voor een papieren versie).Onder de deelnemers worden vijf boekenbonnen van 20 euro verloot en ik ben er enorm mee geholpen! Uiteraard verloopt alles geheel anoniem.

Ik hoop snel wat te horen!

Met vriendelijke groet,

Kimberley Breevaart

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kimberley

Kimberley

28-04-2009 om 08:29

Link

Beste ouders,

Het klopt dat de site pas vanaf mei beschikbaar is, maar ik zie nu dat ik een typfoutje heb gemaakt!

Het is www.fl-webdesign.nl/masterscriptie2009, ik zal het laten aanpassen!

Excuses.

Mvg, Kimberley

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.