Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-05-2011 om 19:04
Steeds meer leerlingen met een beperking worden opgevangen in het reguliere onderwijs. Hoe zit het met de positie van ouders en het recht op inspraak? Is de school voldoende voorbereid?
Ouders van kinderen die extra hulp nodig hebben op scholen in het basis- of voortgezet onderwijs worden van harte uitgenodigd om deel te nemen aan onze enquête. Hij duurt 20 - 30 minuten.
De enquête maakt deel uit van een onderzoek dat Stichting De Ombudsman uitvoert, als aanvulling op eerdere onderzoeken. Het onderzoek wordt ondersteund door oudervereniging Balans, BOSK, CG-Raad, NVA, Platform VG en de VSN.
Ga hier naar het onderzoek.
03-05-2011 om 23:47
Zelfde?
Is deze enquete niet al eens voorbij gekomen? In elk geval heb ik nu het verhaal van dochter ingevuld want ook nu weer moet je van pc switchen om ook voor een volgend kind te kunnen invullen.
03-05-2011 om 23:55
Vroeg ik me ook af.
Ik wil de statistieken niet vervuilen door 2x in te vullen voor hetzelfde kind. De vorige was van de ombudsman voor kinderen o.i.d.??