Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

09-05-2009 om 19:33

Ritalin en sportwedstrijden

Mijn zoontje van 6 gebruikt Ritalin en doet regelmatig mee aan regionale sportwedstrijden (georganiseerd door clubs die weer lid zijn van de sportbond). Mag dat eigenlijk wel? Wordt Ritalin als verboden middel beschouwd bij sport?
Niet dat ik geloof dat ze hem erop gaan testen, maar ik vroeg het me gewoon af. Overigens zit ie ergens bovenin de middenmoot dus het is niet zo dat ie opeens iedereen achter zich laat...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Amateursport

Ik heb nog nooit gemerkt dat er bij amateursport gevraagd wordt naar medicijngebruik. Wie er wint is ook niet van belang, er zijn geen geldprijzen mee gemoeid.

Guinevere

Guinevere

10-05-2009 om 21:39

Eerlijk?

Toch vraag ik me wel af of het eerlijk is als mijn zoontje aan de verboden (?) middelen zit en de rest niet. Hoewel, als hij de middelen niet gebruikt is het juist in zijn nadeel. Dan let ie niet op.

Kinderen en sporten

Wat ik tot nu toe weet is dat kinderen worden ingedeeld naar leeftijd, soms gewicht en "kunnen".
Ik heb nog niet meegemaakt dat kinderen de vraag krijgen of ze bepaalde tabletten slikken.
Misschien kun je die vraag stellen aan de sportbond van de sport van je zoontje?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.