Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
juf Ank

juf Ank

23-06-2020 om 15:36

schaamhaar bij mensen met beperking


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mooi om te zien

Er staat nergens dat iemand verantwoording af moet leggen.

Ik zeg alleen dat dit topic tussen alle vreselijke verdrietmomenten heen soms (zoals na t lezen van dit topic) de bevestiging voor zichzelf krijgt dat ze goed heeft gedaan aan de euthanasie. Dat is nl niet niks en vooral niet na een medische misser.

Ik vond het fijn te zien dat zij na het lezen van dut topic even weer een moment had van ja dit zijn de dingen waarom ik oa voor euthanasie heb gekozen destijds. Ik heb het goed gedaan. Juist omdat ze zowel zichzelf als dochter dit soort ellende heeft willen besparen.

ElenaH

ElenaH

03-07-2020 om 17:48

Wil40

Ik vermoed dat mamveertigplus de discussie wat tam vond worden. Vandaar dat ze er nog een fantasierijk schepje bovenop deed.

Zonnehoed

Zonnehoed

03-07-2020 om 18:15

Tjongejonge

Ik denk inderdaad dat euthanasie de beste oplossing is voor dit schaamhaarprobleem.

Beslissing

Wat een rare conclusie. Het gaat niet alleen om schaamhaar. Het gaat km het grotere besef dat de kleine baby van destijds nu een volwassen vrouw zou zijn geweest incl niet meer thuiswonen incl niet meer zelf kunnen verzorgen incl heel veel problemen. En 1 van die dingen is dan menstruatie en schaamhaar dat verwijderd moet worden door een verzorgende.

Dat is dan een punt dat je als moeder zegt het verdriet is zwart gitzwart maar ik voel wel dat ik de juiste beslissing heb genomen.

En nee dat is echt niet puur door t schaamhaarverhaal maar wel door het beeld dat een volwassen persoon met t nivo van een baby in een instelling zit.

Naast alle zwarte nachten die mijn vriendin heeft zijn dit soort topics wel zaken waardoor mijn vriendin denkt ja ik heb destijds een goede beslissing genomen.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

03-07-2020 om 18:30

Dikke duim

Dat zit vast ongemakkelijk, zo’n dikke duim. Echt hoor, koekoek.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

03-07-2020 om 21:29

Draad wordt gesloten

Beste forumdeelnemers,

deze draad wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Heidi Sour
Forumbeheerder Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.