Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-10-2011 om 14:45
Vorig schooljaar zochten we voor onze dochter een goede sova cursus. Hierbij kregen we 2 adressen waarbij ons gevoel al snel naar een van die cursussen ging. Deze sloot naar ons idee heel erg aan bij wat onze dochter nodig had. De cursus is weg gericht op wat het kind individueel nodig heeft.
De tweede cursus hadden we een iets minder goed gevoel bij.
We hebben haar dan ook bij de eerste ingeschreven nadeel was wel dat hij pas in september zou beginnen.
Maar bij de andere cursus zou ze op een wachtlijst komen en zou ze ook pas in september kunnen beginnen.
Na inschrijving kregen we eind augustus een berichtje dat het nog even kon duren omdat er niet genoeg kinderen waren.
Maar 3 weken geleden zijn we toch uitgenodigd voor een intake gesprek en zou de cursus een week later beginnen.
Na het intake gesprek waren we helemaal enthoshiast. En ook onze dochter had er een goed gevoel bij.
Maar helaas is het hierna nog 2x uitgesteld wegens ziekte van 1 van de kinderen en kreeg ik net een brief waarin stond dat ze weer te weinig kinderen hebben en dat ze nu pas in januari gaan beginnen.
Maar dat vinden we eigenlijk te lang duren.
En nu moeten we dus kiezen toch maar wachten met de kans dat ze in januari nog steeds niet genoeg kinderen hebben of dochter op de wachtlijst van die andere cursus zetten en dan nog langer wachten.
Of zoeken of er nog meer van die cursusen zijn.
Sory dat het z'n lang verhaal is geworden.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
03-10-2011 om 16:04
Allebei
ik zou je dochter op die andere lijst laten zetten en dan kijken waar ze het eerste kan beginnen...
en rond kijken of er nog meer cursussen in de buurd zijn..
04-10-2011 om 21:12
Allebei
Heb ik ook aan zitten denken. Maar dat is nu net de reden waarom deze cursus niet door gaat. Er waren genoeg kinderen ingeschreven maar toen de cursus in september zou gaan beginnen haakten allerlei mensen af.
Ik vind het een beetje lullig om het zelfde te doen.