Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-10-2010 om 16:44
Mijn aspergerdochtertje loopt weer zo lekker, zit zo goed in haar vel. Nu school van alles heeft aangepast, ze in een versneld rekenprogramma zit stijgt haar zelfvertrouwen met de dag. Ik geniet. Van het nu
Groetjes, Gonzo
05-10-2010 om 19:35
Heerlijk!
Geniet er van !!
Zoon gaat sinds dit jaar naar een andere school en het loopt ook goed. Super is het hé, je kind zien openbloeien.
06-10-2010 om 16:48
Fijn gonzo!
Ja, ik dacht laatst al: hoe zou het bij Gonzo gaan?
Dit is goed nieuws! Fijn!
Onze dochter gaat momenteel ook lekker op school. Ze heeft een leerkracht die werkelijk inzicht in asperger heeft.
Wat een verschil!
groetjes
Dihanne
06-10-2010 om 18:00
Ja fijn...
... alleen jammer dat ik nu een beetje ben ingestort van vermoeidheid... Pfff... kan weinig meer momenteel maar dat zal er ook wel bijhoren. Maar inderdaad zo blij dat mijn dochtertje weer zo lekker in haar vel zit!
07-10-2010 om 09:12
Gonzo
Dat inkakken als het goed gaat met je kind is zo herkenbaar... Als moeder heb je al die tijd op de toppen van je tenen gelopen en dat komt er nu uit. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je steunen, en anders kan je altijd hier terecht! De meesten begrijpen precies wat je bedoelt!