Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
winky

winky

12-03-2009 om 13:55

Update slechte motoriek/ schrijven

Een tijdje geleden had ik hier een vraag gesteld over het slechte schrijven van mijn kind.
Na alles te hebben geprobeerd zijn we bij de ergotherapie gekomen. Deze kon uiteindelijk ook niets doen.
Vorige week kregen we bericht dat we een laptop mochten aanschaffen (van het UWV)
Vanmiddag komt hij binnen.
Dit wilde ik jullie laten weten, en iedereen bedankt voor de tips en ervaringsverhalen. Daar heb ik veel aan gehad.

Winky

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

13-03-2009 om 12:19

Winky

Iki hoop dat de laptop goed is en je kind er goed meegeholpen zal zijn! Succes!

Goed nieuws!

en hoe nu verder? Heeft school ervaring ermee? Met kinderen die op een laptop werken i.p.v. schrijven? Voor welke vakken zal de laptop worden ingezet?
Als school zelf er geen ervaring mee heeft, dan komt er nog meer op je af.
Maar het begin is er.

winky

winky

15-03-2009 om 20:24

Andrea

School heeft zeer weing ervaring hiermee. De juf heeft wel iets ervaring van haar vorige baan.
Van het weekend heel veel geoefend hoe werkjes op te slaan in de juiste map, printen enz.

Ik ben al heel blij dat de laptop er is.
Wel moet ik in de gaten houden dat er nog wel gewoon geschreven wordt.

Schrijven

Hier wordt er wel nog gewoon meegedaan met de schrijfles. Moeilijk is echter waar de grens ligt. Wat wel nog laten schrijven en wat niet. Vooral omdat tegenwoordig heel veel met werkboeken wordt gewerkt waar maar een enkel woord moet worden ingevuld of een kruisje voor het juiste antwoord.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.