Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-10-2010 om 23:10
Hoi, mijn puberzoon wordt 16 !!
En nu: hoe vieren we zijn verjaardag? Hoeveel speciale pubers nodigen we uit? Wat gaan we doen met dat stel? Hoeveel begeleiding is erbij nodig? En ook: wat geven we de jarige!? Elk jaar een enorme uitdaging om hem iets te geven wat hij leuk vindt. Hij is dol op voetbal, politie, met vrienden zijn en heeft alles al..
Ik dacht aan een voetbalworkshop of iets actiefs met al die jongens die allemaal iets extra's hebben.
ALLE tips zijn erg, erg (gewenst en) welkom!
Petra
30-10-2010 om 13:05
Wat wil hij?
Wat wil hij zelf eigenlijk? Dat is handig om te weten voor je van alles verzint. Mijn zoons doe je het meeste plezier met chips, pizza, en een paar leuke films.
30-10-2010 om 14:42
Wat
Het is wel handig om erbij te vertellen hoe speciaal de pubers precies zijn? Dat maakt natuurlijk wel iets uit in dit verband, anders hoefde je deze vraag niet in deze rubriek te stellen denk ik?