Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-10-2008 om 18:41
Sinds 2006 krijgen wij voor onze oudste zoon van negen TOG. Vandaag echter zat het er niet bij....vorige week is hier iemand geweest van ClientFirst.
Ik heb geen bericht ontvangen in welke vorm dan ook dat de TOG is stopgezet.
Ik ga morgen uiteraard met de SVB bellen maar vraag me af of iemand anders dit ook weleens heeft gehad?? Onze zoon is sinds 2006 'achteruit' gegaan en ik kan me niet voorstellen dat we er geen recht meer op hebben nu..je krijgt toch wel eerst bericht alvorens ze het stopzetten??
alvast bedankt
01-10-2008 om 19:36
Later
Het kan ook zijn dat ze het pas een paar dagen later storten (dat was bij mij ook zo)
Bel morgen even en je weet hoe het zit.
Mocht je TOG afgewezen worden kan je heel goed hulp krijgen van juridisch steunpunt chronisch zieken
succes
03-10-2008 om 10:06
Plukkie
Heb je iets gehoord van de SVB?
Ik heb ook nog niets binnen.
Winky
03-10-2008 om 19:09
Nog niet
hoi winky
ik heb het normaal altijd meteen bij de kinderbijslag.Ik heb gistermorgen gebeld en ze hadden het rapport inmiddels binnen van CF en daar stond in dat ze de tog gewoon konden blijven betalen.
Ik denk dat het aankomende week dan wel zal komen.
groet,
Plukkie