Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
An

An

05-01-2010 om 15:19

Wat wil jouw zorgenkind later worden

Mijn adhd-er van 10 wil al jaren vrachtwagenchauffeur worden, maar sinds hij doorkreeg, dat je heel lang moet zitten, en moet wachten voor rood licht, files etc etc, wil hij vrachtwagen voor werkverkeer gaan rijden. Ik ben benieuwd...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Heirthe

Heirthe

11-01-2010 om 10:54

Rechter of advocaat

Dat wil mijn zoon worden. Volgens mij beroepen die heel goed bij zijn gevoel van recht passen

Baas van de wereld

tot vorig jaar wilde mijn zoon (ADD)slechterik worden. De laatste tijd, hij is nu 11, gaat hij meer de richting uit van paleontoloog, bioloog of bedenker van computerspelletjes of tekenfilmscenario's.

Tineke

Tineke

11-01-2010 om 18:59

Sinterklaas

Zolang mijn zoon (autisme) nog gelovig was, was het Sinterklaas. Daarna werd het al snel architect. Omdat hij altijd al bouwtekeningen maakt, hoge gebouwen ontwerpt, en een megawiskundeknobbel heeft, zie ik het hem best doen. Maar ondertussen zou hij ook wel achtbaanontwerper willen worden. Hij weet er dan ook alles vanaf. Van iedere achtbaan op de wereld kent hij alle details, net als trouwens van alle hoge torens.

Guinevere

Guinevere

11-01-2010 om 19:40

Gelukkig

Dat is goed nieuws, dat er kinderen Sinterklaas en Zwarte Piet willen worden. We hebben namelijk vorige week op de radio gehoord dat Sinterklaas overleden is. Zoon (7) was daar niet zo blij mee. Wel had hij bedacht dat de Pieten de taak goed konden overnemen.
Belachelijk trouwens, zo'n bericht midden op de dag op de radio! Gelukkig neemt zoon het goed op, en probeert niet aan zijn broertje te vertellen dat Sinterklaas dood is, want dat is zielig voor broertje.

Carmen

Carmen

11-01-2010 om 22:43

Guinevere

Sinterklaas overleden??? Dat heb ik gemist, vertel eens?

Carmen.

anna van noniemen

anna van noniemen

11-01-2010 om 22:51

Huh?

sint overleden?

ayla

ayla

12-01-2010 om 08:58

Dochter

Oudste dochter van 5 (onderzoeksfase) wil bij mama komen werken want dan kunnen we altijd samen zijn ļ En als dat niet kan wil ze mama worden en danseres. Dat laatste zie ik niet zo gebeuren, ze is geen natuurtalent. Wij zien haar eerder het theater ingaan, toneelspel ofzo. Of ze wordt manager van een groot bedrijf, ze heeft zeker leidinggevende capaciteiten.

Guinevere

Guinevere

12-01-2010 om 11:01

Sinterklaas

Het ging over het volgende bericht: http://nos.nl/artikel/125743-turkije-wil-resten-sintnicolaas-terug.html
Wat bij mijn zoon was blijven hangen was dat Sinterklaas was overleden, niet in welk jaar dat gebeurd was. En dat bericht vertelden ze dus midden op de dag op de radio, heel fijngevoelig.

Game designer

Onze zoon van 12,( autisme) wil of game designer worden of Biochemie studeren om bij te dragen aan de strijd tegen energie stofwisselingsziekten. (ik wil ook wel eens winnen met slagbal mam)

Ach...vroeger wilde hij bonbon maker worden en dat vind en vond ik het leukst!

anna van noniemen

anna van noniemen

20-01-2010 om 17:30

Eh...

een nogal onhaalbaar beroep vrees ik: dolfijnentrainer....maar goed, wie weet....

Hansje

Hansje

20-01-2010 om 21:59

Acteur

Onze zoon (9, adhd en add) wil acteur worden en dan niet zomaar een nee het liefst Daniel Radcilff (Harry Potter).... en dan krijg ik zo'n grote trailer he mama, en dan nodig ik al mijn vriendjes uit he mama, en als ik dan een oscar win (die win ik toch mama??) kom ik op tv he mama en mama als ik veel geld verdien koop in huis voor je maar als het acteren niks wordt ga ik wel zoiets saais als papa doen (kantoor )

Guinevere

Guinevere

03-02-2010 om 21:52

Alwetend

Zoon (7) vanavond: "Ik ben slimmer dan Einstein, nou ja, bijna zo slim dan, ik weet nu al alles van zwarte gaten en de ruimte en ik ben daar helemaal niet voor op school geweest. Eigenlijk ben ik de nieuwe Einstein. Wát, had die een snor dan, dat ga ik niet doen dus. Ik word zanger."

Gaia*

Gaia*

04-02-2010 om 14:42

Verandering

Wha ha ha ha Guinevere, die is geweldig. Slimme zanger dan?

Hier wat verandering. Wilde zoon zwarte Piet worden. Het geloof zwakt wat af. Laatst zei zoon (8): mama ik wil filmmaker worden. Maar ook spelletjesmaker en zanger. Ik heb alle filmpjes en spelletjes al bedacht en met vriend heb ik al een bandje. Sjee, nou weet ik waarom hij zo wakker ligt . Ik denk dat die drie dingen best samen kunnen he. Guinevere, misschien kan jouw zoon in de band van mijn zoon en vriend?

Guinevere

Guinevere

04-02-2010 om 21:13

Goed plan gaia

Dat is een goed idee Gaia! Hij wil ook een acoustische gitaar voor zijn verjaardag en oefent regelmatig op zijn keyboard, dus behalve de zang is de muziek ook gewaarborgd. En zijn eigen vrienden voelen niets voor een carriere in de muziek, dus tot nu toe is hij helaas solist.

Tess beetje ot nizlopi?

Is het niet de JCB song van Nizlopi?

http://www.youtube.com/watch?v=rGkseGFQLh4

Heel lief liedje vind ik, al een paar keer life meegezongen!

Mariel

T&T

T&T

06-02-2010 om 12:36

Mariel

JA! dat was het de JCB song! de artiest kende ik niet, bedankt. groetjes, Tess

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.