Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
dijota

dijota

12-05-2009 om 01:04

Welke diagnose geldt

Mijn dochter is vorig jaar 1 keer gezien bij een psychiater van de GGZ, deze heeft een diagnose gegeven, nav de stukken welke er al lagen en haar bevindingen van het gesprek.
Er is dus officieel een diagnose afgegeven.
Gezien de GGZ ons verder niet kon helpen is mijn dochter in dagbehandeling gegaan bij een psychiatrisch centrum, deze hebben een andere diagnose gegeven.
Mijn vraag welke diagnose moeten wij nu aanhouden?
In het IQ gedeelte bv was er een verschil van begaafd naar zwak begaafd, het verschil is groot in de verslagen/diagnose.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Twinkel*

*Twinkel*

12-05-2009 om 10:15

Psychiatrisch centrum

Ik zou de diagnose van het psychiatrisch centrum aanhouden. Je dochter is in dagbehandeling geweest daar, dus denk ik dat er daar een beter beeld over haar gevormd is.

En andere degene waarvan jij denkt dat het beste bij je dochter "past". Tenslotte ken jij haar het beste. De psychiater van mijn dochter vroeg ook aan mij welke richting ik op dacht en ik had inderdaad de goede richting te pakken.

anna van noniemen

anna van noniemen

12-05-2009 om 14:32

Ook

die laatste....bij zoon was eerst een ASS aangegeven, maar op de dagbehandeling was al snel duidelijk dat het toch ADHD was, met ODD (en daarnaast heeft hij ook wel wat ASS-kenmerken, maar niet genoeg om een ASS-diagnose te krijgen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.