Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-02-2012 om 15:02

Zo en nu heb ik even helemaal geen zin!

Gisteravond wilde hij zijn sjaal en muts aan tafel niet af doen en hebben we hem met zijn tweeen gillend en schreeuwend afgevoerd, omgekleed en op bed gelegd. Binnen vijf minuten sliep hij.
De hele ochtend alleen maar verongelijkt gebrul en gebler, wil nu zijn medicijnen niet innemen, heeft me net kopstoten gegeven, getrapt en geprobeerd te bijten. Wil niet mee schaatsen, wil niet naar buiten, wil helemaal niks behalve agressief, opstandig en dwars doen. Ik moet dringend naar de opticien, moet boodschappen doen en nog 1000 andere dingen maar voel me murw en lamgeslagen door zijn gedrag en kom tot niets op een knetterende hoofdpijn na.
Pff, doe mijj maar even een weekje Tenerife.....

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sterkte rosa

Klinkt als een moe en overprikkeld kind. Inderdaad een soort emotionele aanslag op jezelf. Hopelijk daalt de rust snel weer.

Ely

Ely

04-02-2012 om 20:22

Sterkte rosa

Het gedachtentripje naar een zorgeloos, zonnig eiland ga ik graag met je mee ...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Quin van der Veer

Quin van der Veer

04-02-2012 om 21:54

Oef rosa

Oef, dat is heftig, kun je het huis even in je eentje ontvluchten? Of beter: ga zelf buiten een sneeuwpop bouwen morgen, dikke kans dat je zoon opeens naast je staat te assisteren.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

05-02-2012 om 12:14

Zo te zien een betere dag vandaag

Na een gigantische clash met middelste over het gebruik van de haarborstel is hij nu helemaal klaar om met mij naar de winkels te gaan en een eigen haarborstel en gel te kopen. Hij heeft wel wat diepe dalen en hoge pieken, het is een wankel evenwicht maar de vooruitzichten voor vandaag zijn beter dan gister.

Rosa van der Zanden

Rafelkap

Rafelkap

05-02-2012 om 17:34

Rosa

Ik ben er altijd heel makkelijk in: als jongste zijn muts/jas/ etc. niet uit wil doen dan niet. Als hij het warm krijgt doet hij het zelf wel. Alleen mag hij niet met zijn fietshelm gaan slapen.
Goed idee z'n eigen spulletjes, hij wil gewoon zelf wat te zeggen hebben over zichzelf (en jou lekker uittesten)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

05-02-2012 om 19:54

Rafelkap

Ik ben er over het algemeen ook makkelijk in, maar ik vind het niet goed om met skimuts op aan tafel te zitten. In de kamer maakt me niets uit, me druk maken wanneer hij op blote voeten in een t shirt naar buiten gaat laat ik ook gelaten over me heen komen. Dit is nu net een dingetje wat ik niet goed vind .
Het gekke is wel dat hij minder gelijkmatig dan anders is en ik heb daar wat moeite mee.

Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.