Polly Shearman
09-12-2010 om 20:27
Zo trots!
Deze week oudergesprekken gehad op school.
Vorig jaar waren deze gesprekken echt niet fijn, wij zelf maar ook de juffen hadden grote zorgen over zoons ( oudste en middelste) rapport van middelste was matig tot onvoldoende, rapport van oudste was goed, maar het sociale rijtje was onvoldoende.
Nu een jaar verder: 3 diagnoses verder, dyslexie en adhd voor middelste, en adhd voor oudste. Medicatie gaat geweldig goed. Nu hadden ze beide een prachtig rapport!! de juffen waren zeer positief! de heren zitten heel goed in hun vel. En oudste krijgt HAVO advies mee ( groep 8 zit hij nu)
Ik ben zo blij, dat mijn heren zo lekker in hun vel hebben. Dat ze plezier hebben op school en hun werk leuk vinden!
Maandag intake met jongste bij de GGZ, daar zijn we vroeg bij, die hoeft niet eerst de ellende door te maken om tot een oplossing te komen, hopelijk.
Groet, Polly

Gonzo18
09-12-2010 om 20:44
Gefeliciteerd polly
Wat fijn voor je! Ik denk dat ik weet wat je voelt. Aspergerdochter had ook goed rapport nadat er op school van alles is aangepast na de diagnose. En dan is het zo fijn om te zien dat alle 'ellende' niet voor niets was en dat je kinderen veel beter in hun vel zitten. Geniet ervan!
Groetjes,
Gonzo

Polly Shearman
09-12-2010 om 21:18
Psies
mensen verklaren ons voor gek dat we met jongste nu al het molentje instappen, hij is 4 zit in groep 1 en zijn juf maakt zich totaal geen zorgen.
Nou.. wij zien de bui al hangen, met de andere 2 ging het in de kleuter tijd ook geweldig goed en "normaal". maar wij willen jongste dus de ellende besparen die zijn broers hebben moeten doorstaan, door er bovenop te zitten. Wij zien genoeg aanwijzingen, vandaar die intake bij de ggz, afdeling "het jonge kind"
groet, polly

ijsvogeltje
09-12-2010 om 22:10
Mooi!
Mooi Polly, dat soort nieuws kun je goed gebruiken!
Onze stuiterbal bleek vorige week een heuse GOED te hebben op zijn rapport voor concentratie. Helemaal fijn ook.