Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Polly Shearman

Polly Shearman

21-03-2011 om 19:20

Zojuist video observatie gehad, klotsende oksels

Ons gezin is zojuist gefilmt tijdens het eten, in het kader van de thuis observaties van K.I.D. van de GGZ. Onze jongste zit in het onderzoeks traject omdat wij ADHD vermoeden ( zijn 2 grote broers hebben het ook, en hebben al een diagnose)
Ons aller liefste TERROR ruudje ging compleet uit zijn paasei tijdens het eten vanwege een stukje sla.
Nou gebeurt dat 3 keer per week, dus op zich was het wel fijn dat het nu eens gefilmt werd. Maar ik heb nu klotsende oksels....pfff
als ze niet had staan filmen had ik hem veel eerder op de gang gezet zodat hij daar fijn uit zijn plaat kon gaan terwijl wij "rustig" kunnen verder eten. Maar omdat ze stond te filmen, dacht ik.... hmmm maar niet op de gang dus want anders zit ze een lege stoel te filmen.
Onze hele trucendoos ging open maar zonder succes.
Nou ja voordeel is wel dat ze nu waarschijnlijk precies kunnen zien wat het probleem is.

zucht!!
Voor ons was dit de tweede keer ( tweede zoon bij de GGZ ) wie is er ook thuis geobserveerd? en ging jullie kind ook op het juiste moment uit zijn plaat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
T&T

T&T

21-03-2011 om 20:34

Ja,hier ook!

Wij hebben destijds ook zo'n video observatie gehad tijdens het eten, alleen mochten we dat zelf doen, zodat de kinderen niet afgeleid waren door ook nog een vreemde met camera aan tafel. Ik stelde de videocamera een beetje verdekt op, en eten maar! offeh... juist niet eten dus, want daar ging het om. De hulpverlening heeft toen wel een goed beeld gekregen, we hebben later ook nog eens samen met iemand die beelden terug gekeken en besproken.
groetjes, Tess

Herkenbaar

niet het filmen, maar ik kan me de situatie helemaal inschatten en inbeelden. Moest ook grinniken om je 'terrorruudje'. Wij hebben thuis namelijk een 'talidaan'...

Geloof dat het met je 2 grootsten inmiddels redelijk goed gaat, toch? Fijn. Hopelijk kunnen ze nu ook concreet iets met het gefilmde. Leg zo'n flip maar eens uit in woorden. Dat is zoo moeilijk. Dan is het juist goed dat het geregistreerd staat.

even douchen, frisse deo, en hup er weer tegenaan, meidje!

Polly Shearman

Polly Shearman

21-03-2011 om 20:54

Ja die twee oudste

die gaan heel goed,
de collega van de dame van vandaag, die vorig jaar hier oudste stond te filmen, wil heel graag mee kijken met de nieuwe mevrouw. Ze zal het verschil van oudste toen en nu wel enorm vinden!! dat is het ook... nu het met die andere 2 zo goed gaat, valt nr 3 des te meer op.

groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.