Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Zooo zat!

Dit is mijn verhaal: Mijn oudste wordt onderzocht, vermoedelijk ASS, één van de middelste moet onderzocht worden; kinderarts denkt aan ADD, jongste heeft ADHD. Ondertussen werk ik met kinderen met ADHD en ASS en studeer ik over ADHD en ASS (psychologie) Ben het echt superzat. Behoefte aan een onbewoond eiland, big time!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
blauwtje

blauwtje

18-09-2010 om 09:06

Niet helemaal hetzelfde

...maar ik heb zelf veel energie nodig voor het werk door mijn eigen etiketjes, oudste is na een moeilijk jaar eindelijk op de rit na de versnelling waar we 2 jaar voor bezig zijn geweest. Bij jongste had ik vorig jaar aan de bel getrokken en het opgegeven omdat iedere aanpassing aan zijn pakket te veel moeite en in ieder geval niet aan de orde bleek... komt de juf donderdag naar me toe en begint zelf over versnellen (terwijl ik zelf om verbreden en verdiepen had gevraagd om versnellen te voorkomen).. gaaaan we weer......van 2 naar 5.... zijn ze gek geworden???

Dus ja, kom maar op met dat eiland.

Moek

Moek

18-09-2010 om 15:48

Ben al aan het pakken!

Onder één voorwaarde: er mag geen school zijn op dat eiland. Of het moet de ideale school zijn voor ALLE kinderen, met of zonder etiket. Met onbeperkt begrip en heel veel geld voor extra ondersteuning.

En als dat niet kan, gaan we lekker met zijn allen onder een palmboom liggen.

blauwtje

blauwtje

19-09-2010 om 09:40

Kan me nog herinneren

..toen oudste door de molen heen was. Toen dacht ik mijn kinderen zijn normaal, nu school nog...

maar ik ben vast niet de enige die dat denkt.

Echt hoor, ik vind dat het pedagogische raamwerk van de mensen bij onze school zo tekort schiet. Je moet toch weten hoe kinderen zich ontwikkelen om bepaalde kinderen eruit te kunnen pikken waarvan je vindt dat die zich 'afwijkend' ontwikkelen?

Maar laat die inhoud verder maar zitten. De koffers staan klaar!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.