Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Karen

Karen

14-12-2008 om 11:18

Zwembroek/luier voor gehandicapt kind van 7?

Mijn dochter van 7 past eigenlijk ècht niet meer de zwemluiers in de grootst (mij bekend) beschikbare maat. Heeft iemand een tip voor bv een zwembroek mèt luier erin o.i.d. in grotere maat (> 128)?
Karen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

14-12-2008 om 14:12

Waarom?

Hallo
Waarom moet ze nog een zwemluier aan? Poept ze tijdens het zwemmen? Zo niet, dan kan ze toch gewoon zwemkleding aan? Plasjes gaan namelijk ook gewoon door de zwemluier heen.
groetjes

mijk

mijk

14-12-2008 om 15:17

Op maat laten maken?

er zijn tal van wahmluierbedruiven waar ook zwemluiers met de hand gemaakt worden. Die kunnen voor je dochter vast wel een exeplaar op maar maken.. Kun je het stofje ook nog uitzoeken. Ik heb hier bijvoorbeeld naar tevredenheid gewinkeld.. http://www.stormopzolder.nl/billen.htm#zwem

Karen

Karen

14-12-2008 om 16:44

Ja, dat kan gebeuren ja, in de luier poepen.

karen

karen

14-12-2008 om 16:45

Tip

bedankt voor de tip, ik ga er meteen kijken!

Www.pienenpolle.nl

Heeft ontzettend leuke, vind ik.
Kan nog wel een paar sites leveren, zal het morgen proberen te bedenken.

Via verzekering?

Hoi
een clientje van mij is ook zeven en heeft ook zwemluisres aan in het zwembad, krijgen ze gewoon vergoed van de verzekering...als je dochter ook gewone luiers vergoed krijgt kan je het proberen, even bellen en klaar...
mijn clientje had ze de volgende dag in huis meteen tien pakken.. tien pakken kreeg ze meteen ze had er tien stuks aangevraagd maar kreeg tien pakken (foutje bedankt haha)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.