*Twinkel*
25-04-2010 om 12:29
Zwemdiploma gehaald!
Een heugelijke dag vandaag! Na alle bloed, zweet en tranen van de afgelopen jaren heeft onze oudste dochter (9,5 jaar PDDNOS, ADHD en verstandelijk beperkt) vandaag haar A diploma gehaald!

Astrid
26-04-2010 om 10:05
Gefeliciteerd! hier wil zoon na 7 jr. zwemles nog z'n c halen.
Gefeliciteerd!!! Geweldig. Hier heeft autistische en motorisch zeer slechte zoon op z'n 9e z'n A diploma gehaald na 4 jaar zwemles 1 Jaar regulier, 3 jaar revalidatiecentrum). Daarna op z'n 11e z'n B diploma. Hij wordt nu 12 en hij hoopt eind van het jaar (ze schatten november) z'n C diploma te halen. Ik ben er zelf al helemaal klaar mee (heb nog 2 kinderen), maar hij wil perse ook dat C diploma. Ik vond dat A diploma al een wonder. Zoon zwemt hier momenteel en bij het revalidatie centrum en bij een vereniging die ook zwemles geeft aan kinderen met een beperking.

Gaia*
26-04-2010 om 10:25
Twinkel
Goed he! Wat heerlijk voor haar (en voor jullie natuurlijk) gefeliciteerd. Regelmatig hier gezien hoeveel energie dat heeft gekost. De doorzetter wint.
Is ze heeeeeeel trots op zichzelf?

*Twinkel*
26-04-2010 om 17:44
Zooo leuk!
Vandaag ging ze met haar diploma-map op pad naar school. En ze komt net thuis en daarin een hele mooie kaart met allemaal felicitaties van de leraren en van die kleine uitdeel kaartjes.
Dus ja, ze is heel trots en dat zijn wij ook! Volgende week mag ze haar kunsten aan de rest van de familie laten zien. Ze heeft afgezwommen zonder dat ze het zelf wist en aan het einde van de "les" kreeg ze haar diploma. Dit omdat ze in december al slapeloze nachten had over het al dan niet ooit wel eens een keer afzwemmen. Ik heb toen gezegd dat het nog wel een tijdje kon duren omdat ze eerst alles goed achter elkaar moest kunnen zwemmen en ze goed moest doen wat de zwemleraar zegt. Met de zwemleraar afgesproken dat er niet meer over een diploma en afzwemmen gesproken zou worden en ze dus ging afzwemmen zonder dat ze het wist, wel gelijk haar diploma zou krijgen en een week later mag de familie komen kijken (omdat we weten dat ze daar helemaal hyper van wordt als er meerdere mensen naar haar kijken)
En die mooie map wil ze graag vol met diploma's, dus ze gaat vrolijk verder met zwemlessen! Wij zijn heel erg trots!

Genista
26-04-2010 om 19:34
Super, twinkel
Hartstikke gefeliciteerd! Hoe blij kun je zijn met zo'n stuk papier, hè!

dihanne
27-04-2010 om 20:40
Heerlijk voor jullie!
Nou, ik vind het heerlijk voor jullie, van harte!
Ook leuk: al die positieve reacties die jullie krijgen.
Dat heb je wel weer met een zorgenkind: als iets lukt ben je volgens mij veel blijer dan een ouder van een kind waarbij alles makkelijk gaat.
Geniet ervan!
Dihanne