Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mirjam

Mirjam, van harte gefeliciteerd en dat je over 7 1/2 maand maar een hele gezonde wolk van een baby in je armen mag houden!

Groetjes
Sjuultje

liora

liora

27-07-2008 om 10:58

Ik snap er niks meer van

Hoi allemaal,

Wie kan me helpen? Hoe kan ik nou twee maanden lang zo intens en vurig hopen dat ik zwanger ben, om dan nu, tijdens de maand rust, ineens weer te denken: ik lijk wel gek, waarom zou ik dit risico nemen, ik kan het nooit betalen een tweede, wil ik een leven van armoede en kaas van de Lidl, wat als ik het niet aankan.... ik heb te weinig hulp... etcetera.
Ik snap gewoon niet hoe ik zo heen en weer kan gaan in mijn hoofd. Mijn gevoel wil een tweede kind, mijn verstand zegt dat het een te groot en onverantwoord risico is. Hoe kom ik hier ooit vanaf en wat is wijsheid?
Ik weet het niet meer gewoon. Kan ik niet gewoon de loterij winnen?

Liora

Miep

Miep

27-07-2008 om 14:43

Lastig he

Ik heb geen tips, kan alleen maar met je meeleven Liora. Gvoel en verstand, dat staat inderdaad soms lijnrecht tegenover elkaar.

Loterij winnen is lastig, probeer ik ook al een tijdje!!

Miep

Miep

27-07-2008 om 14:50

Tussen eisprong en nod

... daar zit ik dus (weer). Vind het steeds weer zo'n gek idee: er is niets meer aan te doen, ik ben nu zwanger of ik ben het niet. Er zwemmen wat zaadjes rond, mogelijk is er eentje de cel binnengezwommen of probeert er op het moment dat ik dit schrijf wel een cel te nestelen. Mogelijk gebeurt er van alles en IK WEET HET NIET!

Dat kan ik dus niet hebben. Volgens mij werken de zwangerschapstesten pas vanaf de nod dag. De week ervoor prik ik de hele dag in mijn (hardere?!) borsten en bedenk ik me of ik al wat andere kwaaltjes herken. Wat een gedoe. Herkenbaar?

Mama2008

Mama2008

27-07-2008 om 22:17

Liora!

Liora,

Kaas van de Lidl is errug lekker, ze hebben er inmiddels zelfs Pecorino kaas, smaakte fantastisch op mijn zelfgemaakte pizza vanavond. Dus tot zover de Lidl.
Dan; er zijn werkelijk geen rationele argumenten te verzinnen voor het krijgen van een kind.
In mijn geval zijn het er inmiddels drie.

Want: Ik ben doodmoe elke dag, ze maken ALLES vies, ze gillen, ze schreeuwen, ze huilen, ze zeuren ze drammen. Ze gaan niet slapen (de baby van 3 maanden). Ze willen kauwgum ze willen van te hoge muurtjes af springen, ze slopen dingen, de oudste van vijf spreekte me ALTIJD tegen. Jamaar is zijn standaar repliek. En weet je????? Ik ben zoooooooooo blij met ze. Als de baby giechelt, als de middelst met zijn autootjes de meest fantastische avonturen beleeft met bijbehorende soundeffects. Als de oudste de overkant haalt bij zwemles.

Ik vind het geweldig, ik leer, ik groei.... en ja ze kosten geld. Maar het is maar hoe je het zit. De luiers van de Lidl vind ik persoonlijk geweldig, in de uitverkoop koop je geweldige leuke kleding. En al mijn materiele geluk (we hebben het geweldig nl, genoeg geld, mooi huis etc etc)valt in het niet bij mijn kinderen.... dus ja ook al kan ik er geen enkel logisch argument voor verzinnen, de kans is groot dat er nog eentje bij zal komen hier....

Dus Liora, als je het wilt kun je het... al die praktische zaken komen echt wel goed. EN ja natuurlijk zul je dagen hebben dat je denkt waar ben ik aan begonnen. Maar die vallen werkelijk in het niet als je 's ochtends met je kroost in bed ligt te kroelen.

Het is net als bungeejumpen.... het is heeeel erg eng, maar de kick is geweldig.
Hahah wat een promopraat
groetjs Marieke

Alleenstaande moeder (u weet wel wie)

Alleenstaande moeder (u weet wel wie)

27-07-2008 om 23:11

Waar begin je aan?

Dat werd mij gevraagd toen ik zwanger was van de tweede en mijn -bij nader inzien niet zo betrouwbare- geliefde er vandoor ging. Als ik er niet mee door was gegaan was mijn leven rustig door blijven kabbelen met een kleuter en kon ik alles prima bolwerken. Toch heb ik geen moment getwijfeld. Stiekem wilde ik al een hele tijd een tweede en dat zij zich onverwacht aandiende voelde ergens als een cadeautje, ondanks de woede/verdriet over de verbroken relatie.
De afgelopen jaren heb ik zelf regelmatig gedacht 'waar ben ik aan begonnen?'. Niet toen jongste een baby was, ze was echt de perfecte baby. Maar nu ze een bijna-kleuter is, liggen mijn dochters regelmatig met elkaar overhoop. Dat begint met bekvechten, waarna jongste, als ze dat niet meer aankan, haar zus een rechtse uitdeelt. Dat er nog geen bloedspetters op de achterbank liggen is een wonder En in plaats van een, willen nu twee meisjes regelmatig mijn aandacht, ook als ik liever de hele middag op de bank lig met een boek.
Aan de andere kant: ze zijn (heimelijk) best wel dol op elkaar, kunnen heel lang heel lief samen spelen. Oudste leest jongste wel eens een boekje voor of kamt haar haar. Dat is zo ontzettend schattig! Ze zijn sowieso allebei zo vreselijk schattig (zucht...).
Financieel is het mij trouwens ook heel erg mee gevallen. Aan kinderopvang ben ik niet zoveel kwijt, dat gaat immers inkomensafhankelijk (en blijft zo). Ik eet er ook niet minder om en weet nog steeds niet hoe de Lidl er van binnen uit ziet. Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar een baby of peuter kost niet zoveel (babyspullen heb je misschien nog) en voor later zie je dan wel weer. Tenminste, dat is altijd mijn insteek.
Genoeg promopraat?

Judith

Judith

27-07-2008 om 23:14

Herkenbaar

Hallo meiden,

Heb nu al de hele avond op jullie forum gelezen. Wat heerlijk om al deze herkenbare spanningen te lezen. Blijkbaar hebben meer vrouwen de behoefte om dit met meer mensen dan alleen je partner te delen.
Ik ben daar duidelijk ook één van!

Ik ben 26 jaar en sinds december 2007 ben ik met de pil gestopt en probeer ik zwanger te raken. Cyclussen zijn vrij regelmatig, de kortste was 21 en de langste 36 dagen. De laatste tijd lijkt er iets meer lijn in te komen. Om toch iets gerichter te kunnen 'klussen' ben ik aan de slag gegaan met ovulatietesten. Wat een gedoe! Afgelopen week op de Franse campings helemaal...!
Maar, met succes, want afgelopen dinsdag had ik voor het eerst een positieve, op de 14e dag van mijn cyclus. Dus deze keer helemaal volgens 'het boekje'.

Zit nu in de fase die jullie al heel vaak beschrijven, de "voel-ik-al-iets?"-fase. De komende 2/ 2,5 week dus afwachten. Ik ben niet van het vroeg testen, want veel te bang dat het negatief is. Durf pas te testen als ik een paar dagen 'overtijd' (als je het zo kunt noemen) ben.
Zou zo rond 5, 6 augustus ongesteld moeten worden. Heb nu alvast bedacht dat ik het weekend erna ga testen als de duivels er dan nog niet zijn.

Ga nu in ieder geval veel op jullie forum lezen, want dan kun je er tenminste even op een andere manier mee bezig z

Judith

Judith

27-07-2008 om 23:18

Vervolg bericht

**klikte per ongeluk op verzenden!***

Ga nu in ieder geval veel op jullie forum lezen, want dan kun je er tenminsten even op een andere manier mee bezig zijn.
Als je het hele draadje in één keer leest, is het gewoon spannend om te volgen hoe het met jullie allemaal gaat.
Zo heb ik meegeleefd met Elke, Therese, Liora en mama Linde. En was ik blij toen ik las dat Mirjam wél zwanger was! Dat geeft de burger weer moed!

Ben heel benieuwd hoe het verder gaat met Elke in medische circuit. Wens haar daarbij alvast heel veel sterkte.

Tot de volgende keer,
Judith

mama van Linde

mama van Linde

28-07-2008 om 12:19

Miep en judith

Ja hoor, heel erg herkenbaar! Moeilijk hoor dat afwachten. Aanstaande zondag mijn nod, dus nog bijna een week wachten (en dan nog wel een paar dagen) pffff. We hebben wel héél erg ons best gedaan met klussen, dus.....
We zijn net verhuisd en mijn zus is afgelopen vrijdag bevallen, dus ik heb wel lekker veel afleiding nu.

Judith wat leuk dat je meedoet hier! Hoop dat je ook gauw een positieve test in je handen hebt!

Groetjes Mama van Linde

Vonda

Vonda

28-07-2008 om 16:14 Topicstarter

*** lijstje 28 juli 2008 ***

Elke (24) met NOD op 31 juli. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.
Mama van Linde (27), 2e kindje, dochtertje van anderhalf, NOD 3 augustus. Bezig sinds juni 2008.
Judith (26), 1e kindje, dec 2007 gestopt met de pil, NOD 5 augustus.
Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 15 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 8 augustus.
Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze
Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.
Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zwanger
Pilar uitgerekend eind oktober???
Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.
Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008
Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08
Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009
Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09
Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009
Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09
Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ....

Vonda

Vonda

28-07-2008 om 16:14 Topicstarter

Miep

Wil je ook op het lijstje? Je bent uiteraard van harte welkom!

Vonda

Dees 68

Dees 68

28-07-2008 om 17:30

Liora

Ik heb zo'n fase ook meegemaakt. Maar dan over wel/niet een derde. Ik had al een jongen en een meisje en de jongste zou over niet al te lange tijd naar school gaan, en dan zou ik eindelijk na 7 jaar weer eens een paar dagdelen in de week voor mezelf hebben en dat leek me ook wel wat. Maar aan de andere kant voelde mijn gezin niet compleet. Ik was mijn tweede zwangerschap ingegaan met het idee dat het waarschijnlijk niet de laatste zou zijn en had gevoelsmatig dus nog geen afscheid genomen van de babytijd. Met als gevolg vreselijke twijfel mbt wel/niet. Want ik zag zoveel nadelen. Op financieel gebied, qua inleveren van vrijheid, carrieretechnisch etc. En toch bleef er diep in mijn hart een verlangen naar nog een baby.

Ik heb toen voor mezelf op papier gezet wat de voor- en nadelen van wel of niet een derde kind zouden zijn en daar voor mezelf een cijfer van een tot tien aangeven. Ik had die tip ooit eens gekregen bij een cursus op het arbeidsbureau, toen ik heel erg zat te twijfelen over wel of niet een vervolgopleiding zou gaan doen.

Wellicht dat deze techniek jou ook helpt bij het maken van een beslissing.
Wat je doet is: je stelt je de situatie over een jaar voor als je wel een kindje erbij hebt en maakt dan een kolom met voor- en nadelen. En je doet het zelfde met de situatie als je geen kindje erbij hebt. Daarna geef je al deze voor- en nadelen dus een cijfer van 1 tot 10 en telt de totalen van iedere kolom bij elkaar op. En als laatste tel je het totaal van de voordelen van wel een kind op bij de nadelen van geen kind en de nadelen van wel een kind bij de voordelen van geen kind.
Als het goed is komt daar een uitslag uit die je iets verder helpt en deze stop je achter in je agenda ofzo en als je weer eens door twijfel geplaagd wordt, neem je het lijstje, kijkt het nog eens door en weet precies weer waarom je dit wel of niet doet....

Bij mij kwam daar overigens glanzend uit dat de derde er moest komen. Die heeft nog even op zich laten wachten en het heeft ook wel wat gedoe gekost voor het de goeie kant op ging, maar momenteel ben ik 28 weken zwanger en twijfel ik geen moment meer over mijn beslissing. Af en toe stel ik me wel eens voor hoe het straks zal zijn, en wat er dan op me af komt. Maar eigenlijk kan ik me er alleen maar op verheugen!

liora

liora

28-07-2008 om 17:59

Dees

Dank je Dees! Mijn score is:

Scenario tweede kind: 43 punten
scenario 1 kind: 55 punten.

Nu daar weer even over nadenken.

Liora

Miep

Miep

28-07-2008 om 19:48

Lijstje

ja graag... ben 39, heb zoon en dochter en sinds jan 2008 zonder pil.

Soms twijfels of die derde er wel moet komen, zie hierboven.

Die test van Dees met de voor- en nadelen dat klinkt als iets wat ik normaal gesproken direct zou doen, maar nu durf ik niet zo goed... (is dat een teken?)

Ondertussen hoop ik wel dat ik de NOD van 6 augustus (en daarna!) ga halen zonder die rode vlekken!

Vonda

Vonda

28-07-2008 om 22:57 Topicstarter

Nog een andere manier om een besluit hierover te nemen

Ik ben soms ook zo'n twijfelaar. Meestal los ik dat op door redelijk rationeel erover na te denken. Maar soms kom ik er niet uit. Dan stel ik mezelf de vraag: wil ik het? En die vraag mag alleen met ja of nee beantwoord worden.
Deze manier werkt voor mij erg goed om soms een knoop door te hakken.

Dees, ben je misschien bang dat het anders uitpakt dan je hoopt? En wat hoop je dan? Dat is je antwoord waarschijnlijk...

Maar Liora, ik snap je erg goed, ook ik ben niet zonder twijfels...

Groet,
Vonda

Vonda

Vonda

28-07-2008 om 23:01 Topicstarter

*** lijstje 28 juli 2008 ***

Elke (24) met NOD op 31 juli. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.
Mama van Linde (27), 2e kindje, dochtertje van anderhalf, NOD 3 augustus. Bezig sinds juni 2008.
Judith (26), 1e kindje, dec 2007 gestopt met de pil, NOD 5 augustus.
Miep (39), 3e kindje, heeft zoon en dochter, bezig sinds jan. 2008, NOD 6 augustus.
Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 15 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 8 augustus.
Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze
Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.
Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zwanger
Pilar uitgerekend eind oktober???
Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.
Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008
Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08
Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009
Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09
Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009
Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09
Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Vonda

Vonda

28-07-2008 om 23:03 Topicstarter

Foutje

In het lijstje had ik mijzelf even boven Therese en Liora moeten zetten, komt de volgende keer vast goed...
Vonda

liora

liora

29-07-2008 om 10:38

Vonda en miep

Hoi,

Blij te horen dat ook jullie twijfels hebben, misschien hoort het erbij?

Ik ben nu toch weer wat positiever gestemd, denk dat ik het nog een paar rondes probeer.

Liora

Miep

Miep

31-07-2008 om 21:13

Twijfels maar ook wel heel spannend

Ja hoor. Twijfels, zie boven. Maar het zit wel de hele dag in mijn kop. Ik voel moet nog een week voor nod en moet me inhouden om geen test te gaan doen. Ga steeds na of ik geen zwangerschapskwaaltjes voel die wijzen op een bevruchting.. Op de momenten dat ik denk iets te voelen ben ik blij, en als ik denk dat het niet is gelukt deze keer, dan realiseer ik me ook wel weer dat je meer vrijheid hebt met 2 kids zonder kleine baby erbij.

Vonda en Miep, brutaal misschein, maar jullie zijn ook niet de jongste mama's meer in het lijstje (net als ik). Hebben jullie twijfels misschien ook met je leeftijd te maken? Vraag me dat zelf wel eens af of dat meespeelt..

Geen onderwerp

Ja Miep, ik ken het
Ik zit er nu ook precies tussenin,'denk'ook van alles te voelen. Heb gisteren zelfs al een test gedaan. Maar die was negetief (was ook al veel te vroeg om te testen) T is gewoon afwachten.....en hopen.....

Judith

Judith

02-08-2008 om 00:19

Spannund...!

Ook ik loop de hele dag aan mijn borsten te voelen en andere signalen op te pikken.
Ben wel paar keer misselijk geweest, maar na die vreetbuien van de afgelopen dagen is dat ook weer niet zo raar......

Omdat mijn cyclus nog maar weinig regelmatig is geweest, is het ook steeds weer spannend om naar de WC te gaan.
Sta trouwens helemaal onder de puistjes. Is dat ook een signaal? Of kondigt dat nu juist het andere aan....?

Hoe gaat het met de andere 'bijna-NODers'?
Spannund......

Groetjes Judith

Miep

Miep

02-08-2008 om 18:40

Misselijk..

tja, ik heb er ook last van. Gisteren opeens een enorme vlaag van misselijkheid en rommelende buik en moe. Wist het zeker, er zit een bevrucht en ingenesteld eitje...
Maar het gevoel trok (gelukkig) na een uurtje rust weer weg en nu voel ik weer niets en geloof er niet meer zo heilig in. Om gek van te worden!

Heb mijn man beloofd om niet zonder hem te testen, en dat doen we pas op 1 dag overtijd (of later..)

Judith

Judith

02-08-2008 om 20:40

Signalen?

Verwarrend, he Miep? Zo gaat het bij mij nu ook.

En wat is het toch moeilijk om er NIET mee bezig te zijn. Had me zo voorgenomen om het te laten komen hoe het komt. Ze zeggen niet voor niets dat het vaak lukt als je er juist niet (meer) dagelijks mee bezig bent. Maar ik kan het niet helpen dat het in de weken tussen de 'klustijd' en de NOD de hele dag door m'n hoofd spookt.

Van sommige mama's hoor je dat ze het meteen wisten toen ze zwanger waren, anderen hadden helemaal nergens last van en konden het niet geloven dat het zo was.

Na al dat lezen en surfen zijn er inmiddels behoorlijk wat dingen waar ik op let. Misselijkheid, moeheid, gespannen borsten, jullie kennen ze allemaal wel. Wie kent er nog meer?? Zijn er ook minder bekende signalen??

Ik wacht maar weer in spanning af.
Heb met mezelf afgesproken pas 3 dagen na de NOD een test te doen, i.v.m. mijn onregelmatige cylcus.
Wij wachen af....

Miep

Miep

02-08-2008 om 22:24

Nog een: emotioneel

nog een signaal Judith: tijdens de zwangerschappen was ik een emotioneel wrak. Moest werkelijk overal om janken! Ook dat begon vorige week weer... haha. Maar misscehin was het gewoon de hitte..(-:

De pest met die zwangerschapstekenen is dat ze zo veel lijken op tekenen van de naderende ongesteldheid, dus dat maakt het er niet makkelijker op.

Veel succes met er niet aan denken, en ik duim met je mee. Hoor het wel hoe het afloopt!

Elke

Elke

03-08-2008 om 14:05

*****nieuw lijstje 3 augustus*****

Mama van Linde (27), 2e kindje, dochtertje van anderhalf, NOD 3 augustus. Bezig sinds juni 2008.

Judith (26), 1e kindje, dec 2007 gestopt met de pil, NOD 5 augustus.

Miep (39), 3e kindje, heeft zoon en dochter, bezig sinds jan. 2008, NOD 6 augustus.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 15 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 8 augustus.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze

Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.

Elke

Elke

03-08-2008 om 14:13

Weer terug!

Hallo ladies!

Ik ben weer terug van vakantie en de vakantie was heerlijk! Even helemaal nergens aan denken.

Zoals jullie hebben kunnen zien zijn de duiveld gekomen. Het was geen verassing, want we hadden maar een keer gericht geklust. Ben er ook niet rouwig om!

Zie dat er een paar nieuw dames bij gekomen zijn. Wat leuk! Welkom hier en succes.

En een zwangere erbij!! Gefeliciteerd! Wat leuk!

Liefs Elke

parasolletje

parasolletje

03-08-2008 om 21:12

Hallo ! ik ben nieuw hier...

Hoi Allemaal,

Ik wil me ook graag aanmelden voor dit draadje
Ik lees al een weekje mee met jullie en heb met mijn vorige twee kindjes ook al meegeschreven in het verleden
Wij gaan voor kindje 3..
Mijn nod is op 11 augustus

ik ga proberen zo snel mogelijk een ieder van jullie te leren "kennen" en daar te steunen waar nodig zowel emotioneel als in de gelukkige zin !

Groetjes van Parasolletje

mama van Linde

mama van Linde

04-08-2008 om 12:15

Gisteren nod...

... en nog steeds niet ongesteld! Maar door onregelmatige cyclus van de afgelopen tijd durf ik eigenlijk over een paar dagen pas echt ergens op te hopen...
Ik hou jullie op de hoogte!

Miep

Miep

04-08-2008 om 13:53

Reactie

Mama van Linde.. spannend!!! Ben jij zo'n bikkel die kan wachten met testen? Ik moet tot woensdag, maar heb al drie keer *bijna* zo'n ultrasnelle test op internet besteld...

Parasolletje, leuk dat je erbij bent. Vertel alles over jezelf...

Elke

Elke

04-08-2008 om 16:59

Parasolletje en mamma van linde

Parasolletje;
Welkom hier! Altijd leuk om nieuw mensen te zien komen. Nu maar hopen dat je weer snel afscheid mag nemen van dit draadje, omdat je zwanger bent!

Mamma van Linde:
Spannend voor je!! Ik ga voor je duimen!

Liefs Elke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.