Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

12-07-2008 om 09:27

Knurf

Hoi Knurf,

Versus 20% als je jonger bent he... dus vier keer zo klein. Komt erop neer dat het wel nog kan lukken maar gemiddeld vier keer langer duurt.

Ik ga gewoon kijken of het nog lukt, en zo niet dan ook niet.

Liora

Helaas...

Gisteravond opeens ongesteld geworden, zag het totaal niet aankomen..! Ik voelde wel het een en ander, maar dacht eerder aan een late eisprong dan aan naderende duivels! Dit betekent dus weer nog meer variatie in mijn cycli... En die ligt nu dus ergens tussen de 28 en 47 dagen... pffft! De keer was het dus 28 dagen en daar houd ik mijn nieuwe NOD maar even op... 8 augustus dus...

8-8-8, goh dat zou wel een super te gekke dag zijn om te ontdekken dat je zwanger bent

Voor Mirjam nog een fijne vakantie gewenst! En ik sluit me weer achteraan in de rij (hopelijk in de rij van de aankomende zwangeren)

Groetjes Sjuultje

****lijstje 12 juli*****

Mirjam (23), 1e kindje, NOD 01 juli. Bezig sinds juni 2008.

Mama van Linde (27), 2e kindje, dochtertje van anderhalf, NOD 4 juli. Bezig sinds juni 2008.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 26 juli (bezig sinds januari 2008).

Elke (24) met NOD op 31 juli. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 15 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 8 augustus.

Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze

Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

mama van Linde

mama van Linde

13-07-2008 om 19:46

**lijstje 13 juli**

Mirjam (23), 1e kindje, NOD 01 juli. Bezig sinds juni 2008.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 26 juli (bezig sinds januari 2008).

Elke (24) met NOD op 31 juli. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Mama van Linde (27), 2e kindje, dochtertje van anderhalf, NOD 3 augustus. Bezig sinds juni 2008.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 15 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 8 augustus.

Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze

Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Vonda

Vonda

13-07-2008 om 21:12 Topicstarter

Kabouter klus

Ja, hier is de tijd alweer aangebroken voor het klussen.
Ik laat me maar niet door de percentages uit het veld slaan want dan maak ik wel erg weinig kans, ik blijf positief, mijn dochter is ook na 2 rondes 'gelukt' (al weet ik dat ik daar geen echte conclusies aan kan verbinden). Volgens mij is het klussen van gisteravond al heel goed getimed hier want vanmiddag had ik mijn eisprong. Nu twijfel ik nog: vanavond weer? Ik vermoed dat iedereen hier zal zeggen: doen! Maar ik zit dan weer te denken: wat als er nu al een bevrucht eitje is dat wanhopig tracht zich aan de binnekant van de baarmoeder vast te kleven en vanavond komt er weer al die heisa door dat geklus?
Jullie merken het al: ik draaf door....
Hoe ist met jou, Elke?
Groetjes,
Vonda

liora

liora

13-07-2008 om 22:26

Vonda

Hoi Vonda,

Gewoon positief blijven!! Hoe weet jij trouwens zo precies wanneer je eisprong is geweest? Houd jij je temperatuur bij of zo?

Groetjes,

Liora (zoon lukte destijds in de eerste ronde!)

Vonda

Vonda

13-07-2008 om 23:09 Topicstarter

Liora

Nee, temperaturen heb ik ooit geprobeerd maar werd ik niks uit wijs. Nee, sinds mijn bevalling voel ik de eisprong: ergens midden in de cyclus (dag 13 /14 van mijn cyclus van plm 25 dagen, ik ben erg regelmatig) voelde ik opeens een soort menstruatie-buikpijn, maar dan anders. Dat het even ongemakkelijk/pijnlijk is als je wilt gaan zitten dus dat ik dan vene voorzichtig aan moet doen. Een soort opgezet gevoel in de buik ook. Dat voelde ik dus stiekem vanmiddag terwijl mijn ouders op bezoek waren... haha!
Omdat ik enigszins onzeker erover was geworden of ik wel het juiste voelde heb ik de vorige cyclus met ovulatietesten gewerkt en dat bevestigde wat ik zelf al voelde, dus dat was wel positief.

Groetjes,
Vonda

Elke

Elke

14-07-2008 om 12:06

Vonda

Heej Vonda,

Ons klusdagen zijn ook weer bijna aangebroken. Als ik het goed heb, heb ik zo rond de 18de mijn ei.

Ik ben nu al een beetje gespannen voor de uitslagen van a.s. woensdag....

Liefs Elke

Vonda

Vonda

14-07-2008 om 13:32 Topicstarter

Elke

Ja, dat ik me wel voorstellen, Elke. Ik denk dat je je er maar aan moet vasthouden dat men aan heel veel dingen wel iets kan doen. Ik weet niet of ik dat hier al eens verteld heb, maar de man van een vriendin van mij bv kreeg medicijnen waardoor het sperma minder 'stoperig' dus vloeibaarder werd en toen ging het meteen goed. Het kan dus ook op simpele dingen vastzitten. Verder moet je het ook positief bekijken dat het voor jou nog zin heeft om de medische molen in te gaan. Ik vind mezelf al aan de oude kant en mijn vriend zou het ook niet willen, weet ik wel zeker.
Anderzijds heb ik op 1 punt niets te klagen: ik heb al een kleine rondlopen. Heel veel sterkte met die uitslagen en ik hoop dat het iets is waar ze wat aan kunnen doen!

Groetjes en klus-ze voor later!
Gisteravond trouwens door omstandigheden klussen niet meer gelukt: vriend had eerder wat geslapen en ging dus later dan ik naar bed.
Vanavond nog maar een poging doen, dan zit het er weer op voor deze ronde.

Groetjes,
Vonda

Elke

Elke

16-07-2008 om 15:26

Vandaag weer bij de gyn geweest...

en je raad het nooit!!! Alle testen (bloed en sperma onderzoek) moeten overnieuw! Ik wist niet wat ik hoorde, snapte er niks van... Wat blijkt:

Ik heb bloed moeten laten prikken om te kijken hoe mijn hormonen waren op dag 21 ivm de eisprong. Alle uitslagen waren te laag. Als hij nu op de uitslagen af zou gaan dan zou dat zeggen dat ik geen eisprong heb. De gyn gaf aan dat dat niet kon, omdat ik elke maand ongi wordt...

Ook moest ik op dag 3 van mij ongestedheid bloedprikken (weet niet meer waarvoor), maar omdat het een week duurde voordat deze eindelijk eens doorzetten, klopten deze uitslagen waarschijnlijk ook niet. Een bloedtest is wel goed gegaan. Ik heb geen ontstekingen gehad, joepie...

De uitslagen van mijn vriend warden ook niet echt positief, maar hij had te weinig ingeleverd, dus de verhoudingen klopten niet...

Ik ben hier echt niet gelukkig mee!! Nu moeten alle testen overnieuw, maar voordat mijn vriend zijn sperma weer kan inleveren moet hij 2 maanden wachten .

Dus voordat we weer de uitslagen krijgen is het alweer halverwege september! Uit frustratie hebben we de hele tijd leeg gekocht. Dat lucht wel iets op.

Ik ga nu eerst van mijn welverdiende vakantie genieten! Wie weet komt er nog iets moois uit deze vakantie, maar dat weet ik jullie pas over een tijdje te vertellen

Ik ben het weer kwijt.

Liefs Elke

Therese

Therese

16-07-2008 om 19:54

Elke

Verdorie Elke wat een rotnieuws! Wat moet jij/jullie nu in onzekerheid zitten. Ik vind het ontzettend balen voor jullie. Veel sterkte met alles en ik hoop ondanks alles dat je toch van de vakantie kan genieten. Zoals altijd blijven mijn duimpjes voor jullie draaien!

liefs Therese

Kim75

Kim75

17-07-2008 om 07:57

Elke

Wat een trage boel die medische molen... Denk je er uiteindelijk in te zitten, gaat het ZO !!
Nou geniet idd lekker van je vakantie, je zou niet de eerste zijn die tijdens een vakantie zwanger raakt.
Liefs,
Kim

loves

loves

17-07-2008 om 11:42

Elke

Hoi Elke,

Jeetje wat een verhaal zeg het mag jou ook niet een keer mee zitten zeg. Ik weet niet wat ik zeggen moet, maar ik hoop voor je dat je op vakantie spontaan zwanger mag worden het is je van harte gegund.

Ondanks alles wil ik je een fijne vakantie wensen.

Gr Loves

Lieve elke

Gatverdarrie meid!

Ik hoop op een mooi wondertje voor je tijdens de vakantie! Als het enigzins helpt: Bij de eerste was ik na 4 jaar klussen uiteindelijk bij de gyn terechtgekomen en zou een kijkoperatie gaan krijgen (laproscopie geloof ik) Ik wachte op mijn menstruatie, want dan moest ik bellen en wat bleek: Mijn zoontje bleek onderweg! Ik duim voor je dat je ook zo'n wondertje mag krijgen!!! DUIM DUIM DUIM DUIM

Groetjes
Sjuultje

Vonda

Vonda

19-07-2008 om 14:19 Topicstarter

Balen elke

Snap goed dat je ontzettend baalt. Waarom duurt het dan zo lang voordat hij weer sperma mag inleveren? Wat had je precies leeggekocht?!
Je kan hier lekker tegen ons aankletsen en ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne vakantie hebt...

Hugs,
Vonda

Miep

Miep

19-07-2008 om 22:15

Ik ook

Dag dames, ik lees stiekum al even mee, en kreeg ontzettend veel zin om ook even mijn verhaal te doen.

Ik ben 39, heb een zoon van 5 en een dochter van bijna 3. En, zoals je al kunt raden, van plan zwanger te worden van nummer 3. Gestopt met de pil januari 2008 en (voor zover ik weet) nog geen succes met bevruchten.

Niemand weet dat we er mee bezig zijn, veel mensen denken dat we met twee kinderen en zo dicht bij die magische 40 grens wel "klaar" zijn. Soms twijfel ik zelf ook weer, vanwege mijn leeftijd, en omdat we het nu eigenlijk al zo fijn hebben met twee gezonde, zindelijke en doorslapende kindjes die goed met elkaar overweg kunnen. Soms doen we niet eens zo heel erg ons best om zwanger te worden (het is niet het obsessief meten en gepland vrijen van de eerste twee keer!). Aan de andere kant, ben ik elke maand dat ik niet zwanger blijk weer ernstig teleurgesteld...

Vandaar even mijn verhaal hier, lekker anoniem. Wie weet herkenbaar voor anderen?

liora

liora

19-07-2008 om 22:37

Zeer herkenbaar

Hoi Miep,

Zeer herkenbaar! Ik heb toch ook nog steeds enorme twijfels. Ik denk dat ik er juist wel obsessief mee bezig ben, want dan hebben de twijfels minder ruimte.
Nu sla ik een maandje over vanwege vakantie (ben bam-moeder dus heb geen man bij de hand zeg maar) en meteen zijn daat weer die twijfels, die ik al zo goed ken, die al jaren bij me zijn.
Het is ook op deze leeftijd, ben 38 jaar, niet zo makkelijk meer, en zoals ik er nu in sta denk ik dat ik er misschien wel helemaal mee kap.
Dus ja, zeer herkenbaar! Alhoewel mijn twijfels er ook wel veel mee te maken hebben dat ik het alleen moet doen, en twee kinderen in je eentje is toch echt nog een veel grotere verantwoordelijkheid dan 1 kind in je eentje.
Goed van je dat je er ontspannen in staat. Een goede testvraag is, stel dat iemand zou zeggen dat het fysiek niet meer mogelijk is in jullie geval, hoe voelt dat? Ik voel dan opluchting, jij?

Liora

Miep

Miep

20-07-2008 om 00:00

Liora

Opluchting, ik weet niet. Soms denk ik halverwege de maand dat het me niet uitmaakt, dat het ook wel goed is zo. Het leven is inderdaad makkelijker met 1 ipv 2 of met 2 ipv 3... Maar als ik dan toch ongesteld word baal ik enorm en voel me een beetje in de zeik genomen door mijn lichaam (helemaal onterecht natuurlijk, want je kunt geen kind op bestelling nemen!)

Overigens had ik ook twijfels bij nummer 1 (ben ik wel een goede moeder? kan ik wel zwanger worden?) en bij nummer 2 (heb ik nog wel tijd en aandacht voor het eerste kind?). Beide keren waren die twijfels helemaal weg toen het eenmaal zover was.

Dit keer weer twijfels over verantwoordelijkheid (zijn de kinders niet beter af met zijn twee ipv met zijn drie, kunnen wij het als ouders wel aan, gezondheid van mij en een evt nieuwe baby ivm met mijn leeftijd, geld en de kosten van 3 ipv 2, kunnen we nog wel oppas vinden voor "al" die kinderen, hoe moet het met het werk.. etc etc)

Wat een gezeur, als ik het zo weer terug lees. Maar het houdt me op zijn tijd toch wel goed bezig (en dan natuurlijk vooral 's nachts, als ik niet kan slapen!)

Liora, goed te horen dat je het een beetje herkent. Ben erg benieuwd hoe het verder met jou zal gaan. Speelt je leeftijd ook mee of is het vooral het bam-schap? Ik vind het wel een hele goede vraag en jouw "opluchting" zegt wel een hoop denk ik.

Kim75

Kim75

20-07-2008 om 10:49

Hier ook herkenbaar

Ik denk dat het ook wel aan de maatschappij ligt soms. Wij, met 2 gezonde kinderen, al wat oudere kids, daar moet je toch tevreden mee zijn... Voelt dan ook soms als je geluk op de proef stellen. En op zich ben je ook echt wel gelukkig zo, maar het blijft kriebelen, wat moet je ermee?
Toen ik een miskraam kreeg, moesten we opnieuw kiezen voor mijn gevoel. De oudste twee wouden zooo graag dat het toen een beslissing van ons vieren is geworden en we opnieuw zwanger zijn.
Maar dan nog, je voelt soms de twijfel ook al kan je niet terug (gelukkig natuurlijk!). Met zijn vieren is alles makkelijker. We hoeven nu nooit na te denken en te plannen om weg te gaan, geen rekening houden met slaapjes, eten e.d. En straks is dat toch weer even een stap terug. Maar we hebben zoveel feiten mee dat dat eigenlijk geen punt is, veel vrienden beginnen (sommige ook opnieuw), mijn ouders wonen naast ons, dus veel fijne voordelen, maar twijfelen doen denk ik heel veel mensen! En iedereen bedenkt redenen voor zijn/haar twijfel. Het is ook het onbekende misschien, wat staat je te wachten, wordt het echt wel zo leuk of gaat het tegenvallen...? Ik denk en hoop dat het ook goed is om reeel te zijn en niet op een roze wolk te zweven wat dat betreft. Het gaat zeker moeite en inspanning kosten om alles weer in goede banen te leiden en iedereen in de nieuwe situatie happy te houden en te maken. Dat zal ook wel een "reden" zijn. Wij als vrouwen voelen ons vaak verantwoordelijk om iedereen het naar de zin te maken. En het is natuurlijk een onzekere factor of je dat gaat lukken... Voel je jezelf goed genoeg om alles door te laten gaan zoals het ging, is het een baby/kind dat zich snel aanpast binnen het gezin...
Misschien willen we teveel en ons te sterk opstellen..?
Liefs,
Kim

liora

liora

20-07-2008 om 11:03

Leeftijd en geld

Hoi Miep,

Bij mij is het een combi van het alleen doen, het finaciele risico en mijn leeftijd.
Kwa leeftijd is het moeilijker, dat heb ik al gemerkt. Bij mijn zoon was ik 32 en was ik meteen de eerste keer zwanger, nu al vier mislukte pogingen. En het is niet bepaald leuk dat insemineren, dus ik weet niet hoe lang ik dat nog wil doen. In ieder geval wil ik geen behandelingen, hormonen of artsen erbij. Dat zegt misschien al iets. Ik ben te blij met mijn ene zoon om hemel en aarde te bewegen er nog een te krijgen.
Het alleen doen beangstigt ook. Wat als... het is natuurlijk niet niks, en ik heb geen mensen om me heen waar mijn kinderen kunnen logeren of zo. Sterker nog: mijn zoon is nu 5 en heeft alleen weleens bij 1 zus gelogeerd, de andere zus woont vrijwel om de hoek maar is druk met haar drie (grotere) kinderen. Mijn stiefmoeder past wel af en toe 's avonds op.
Maar als ik ineens ziek ben of zo, kan ik eigenlijk nergens terecht. Dat vind ik echt een beangstigende gedachte.
Verder is het financieel zo dat ik nu een beetje kan sparen en me een beetje luxe kan veroorloven. Maar niet eens zo gek veel. Ik heb wel een werkster, af en toe een betaalde oppas. De kosten zijn relatief hoog als 1-oudergezin. Cadeautjes voor anderen worden toch even duur verwacht, maar moeten van 1 inkomen. Ik heb vaker betaalde oppas nodig, werkster is ook een luxe maar als ik ook nog moet stofzuigen etc... Dus mijn kosten zijn hoog en nu gaat het allemaal wel, maar nog een kind betekent toch ongeveer 300 euro per maand extra kosten (inclusief kinderopvang) en tja... dat houd ik nu niet over.
Als het al gelukt was, zou ik nu gewoon happy zwanger zijn en er wel vertrouwen in hebben, maar het is net of ik elke maand opnieuw de beslissing moet nemen en dat valt me zwaar.

Liora

Miep

Miep

20-07-2008 om 11:15

Keuzes

Kim en Liora, fijn dat jullie ook "twijfelen" (-: Was eerst een beetje bang twijfels te uiten hier op het draadje waar zoveel mensen heel erg graag zwanger willen worden..

Het is ook een luxe eigenlijk, en tegelijk een last, dat we de keuze hebben. Mijn grootmoeder, die pas stopte na 15 kinderen toen ze met haar 42e in de overgang kwam die dacht daar heel anders over!

Liora, ik kan me voorstellen dat het zwaar is, zoals je beschrijft. Aan de andere kant zal het ook allemaal misschien best meevallen als je inderdaad zwanger blijkt / een baby hebt. Wat vindt je zoon ervan? Wil die nog een broertje/zusje?

Elke

Elke

20-07-2008 om 19:04

Bedankt lieve meiden

Voor jullie lieve reacties. Wij balen er zelf ook heel erg van.

Mijn vriend moet 2 maanden wachten met weer zijn sperma omdat het 2 maanden duurt voordat alles is "ververst" en dan krijgt de gyn de beste resultaten schijnbaar...

Wat we toen hebben leeggekocht?.... De stad!! Hahaha. Troost shoppen .

Dinsdag vertrekken we, eindelijk...

Meiden, ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik duim voor jullie allemaal!

Lief
Elke

Therese

Therese

20-07-2008 om 19:59

Kriebels

Na de laatse mk hebben we even pauze genomen, maar het begint hier alweer te kriebelen. We hebben afgelopen vrijdag de gyn gesproken en we worden helemaal doorgelicht. Hij heeft ons zo positief gevoel meegegeven dat ik eigenlijk weer wil proberen om zwanger te raken. Alleen nu wil vriendlief nog even wachten. Ik begrijp het wel, want ook voor hem zijn het heftige tijden geweest. Ik weet dat ik zijn wens moet respecteren, maar de wens is zo groot en wordt alleen maar groter. Het is lastig, maar ik hoop dat ik me zo snel mogelijk weer bij jullie mag voegen!

Ik heb alweer een hoop nieuwe namen voorbij zien komen op dit draadje. Aan alle nieuwelingen welkom en aan iedereen heel veel succes!

Groetjes Therese

Zwanger!

Hallo allemaal,

Ben gister terug gekomen van vakantie en deze zal ik niet gauw meer vergeten. Omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden had ik een zwangerschapstest meegenomen en afgelopen donderdag was die POSITIEF! Vandaag nog eentje gedaan voor de zekerheid, ik kan het zelf nog niet echt bevatten, maar ik ben gewoon zwanger!!!

We gaan vanavond al bij onze ouders langs om het te vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren.

groetjes, Mirjam

mama van Linde

mama van Linde

21-07-2008 om 19:55

Mirjam wauw!

Van harte gefeliciteerd! Dus toch zwanger!!!! Hoever ben je nu dan? Al last van zwangerschapskwaaltjes, of dat nog niet? Veel plezier met vertellen vanavond!

Wij zijn op dit moment weer volop aan het klussen. Hopelijk deze ronde ook geluk!

Groetjes

Miep

Miep

21-07-2008 om 21:36

Gefeliciteerd!

Wow. Leuk te lezen. Gaaf dat het gelukt is...

Eigenlijk vind ik het wel heel leuk om een beetje mee te leven met al die dames hier die proberen zwanger te worden. Soms nare, soms leuke berichten zoals dit.

In het "echte" leven praat je hier eigenlijk met bijna niemand over, toch? Meestal moet het groot geheim blijven tot een maand of 3 na een positief testje..

Mama van linde

Ik weet niet zo goed hoe ver ik nu ben. Ik ben 31 mei gestopt met de pil. Ik denk als je van het begin van de cyclus uitgaat zo'n 5 a 6 weken.

M'n ouders en schoonouders waren heel blij. Bij m'n schoonmoeder kwamen helemaal wat traantjes tevoorschijn.

Groetjes, Mirjam

mama van Linde

mama van Linde

23-07-2008 om 19:48

Verhuizing

we gaan morgen verhuizen en hebben voorlopig geen internet (vergeten op tijd te regelen ) Dus ik kan kan alleen op mijn werk af en toe even kijken.

Ik wens iedereen veel succes met klussen en met zwanger zijn Mijn NOD duurt nog anderhalve week. Wel veel geklust rondom ei, dus wie weet. Hopelijk heb ik positief bericht voor jullie tegen de tijd dat ik weer online ben!

Groetjes

Kim75

Kim75

24-07-2008 om 12:30

Mirjam

Gefeliciteerd!!
Geniet ervan en lekker dat je het al zo vroeg hebt verteld, kunnen ze je flink ontzien! hahaha
Groetjes,
Kim

Vonda

Vonda

24-07-2008 om 22:56 Topicstarter

Mirjam

Van harte gefeliciteerd, meid!
Je hebt er niet lang op hoeven wachten, geniet er maar ontzettend van!

Groetjes,
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.