Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

17-06-2009 om 22:58 Topicstarter

Merel

Dank voor je lieve woorden en knuffel...
Ja, daar hoop ik ook op, dat het eventueel toch nog raak mag zijn...

Groetjes,
Vonda

elsje78

elsje78

18-06-2009 om 08:47

Therese en de rest

Lieve Therese hier ook een meelezer maar dan iemand die jullie alle geluk gunt en dus een prachtig kindje. Ik brand een kaarsje dat het nu goed mag gaan en hopelijk overstemmen alle lieve reacties die ene...

Vonda en ook de rest heel veel sterkte weer met het afwachten, ik blijf duimen!!

En anonieme meelezer, hou het bij lezen en praat niet over waar je geen verstand van hebt. Jij bent hier niet welkom met zulke reacties.

XX Elske

zon

zon

18-06-2009 om 09:49

Therese

Ook hier zomaar een meelezer. Ik vind het verschrikkelijk voor je wat je allemaal moet meemaken en ik hoop heel erg voor je dat alles nu een keer goed zal gaan. Ik ga voor je duimen en wens je echt alle geluk van de wereld. Sterkte de komende tijd.

Elke

Elke

18-06-2009 om 09:50

Inbraakje therese

Lieve, lieve Therese,

Ik gun het je zó erg!!! Ik hoop dat deze Uk wel lekker blijft zitten waar die zit en er pas over een maand of 8 weer naar buiten, krijsend en wel

Ik hou je in de gaten!

Liefs Elke

mee1977

mee1977

18-06-2009 om 10:48

Therese

Ik ga duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen, duimen.

En ik hoop dat het helpt!!!

Ik wens je een mooi vruchtje toe die groeit en groeit, en die jullie tot papa en mama maakt!

Ya

Ya

18-06-2009 om 11:12

Therese en vonda

Hoi,

Therese, ik vindt het heel fijn voor jullie dat jullie nog een kans krijgen. Ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer mag blijven zitten.
En probeer je niks aan te trekken van sommige personen.
Het zal wel iemand zijn waar alles altijd perfect gaat en niet tegen leed kan ofzo.
Kijk maar liever naar alle lieve berichtjes. Iedereen leeft met je mee en hopen dat jullie een prachtig kindje gaan krijgen. Succes hoor.

Vonda, ik duim me helemaal suf voor je hoor. Ik lees nog steeds mee en ook voor jou (en ook alle andere meiden uiteraard) hoop ik met heel mijn hart dat je heel gauw zwanger bent hoor. Misschien deze maand al. Maar ik weet ozo goed hoe moeilijk het kan zijn om hoop te blijven houden. Dikke knuffel voor je.

Liefs van Ya

Merel78

Merel78

18-06-2009 om 12:06

Therese en vonda

therese, he bah, ik had zo gehoopt dat het je bespaard bleef. BAH!!! Heb er echt geen woorden voor, zo'n reactie kan echt niet. Lieve Therese, deze kans is je van harte gegund, ik hoop vurig dat het goed gaat en als het toch misgaat, zullen we opnieuw met je meeleven. sterkte, meid!

Vonda, ik duim ook mee...ik hoop het zo!!!

merel

Duimen duimen

Ik heb hier helemaal niks te zoeken, maar wil toch even laten blijken dat ik erg aan het duimen ben voor Therese en Vonda. ik zie aan een goede vriendin van me hoe vreselijk het kan zijn als het niet lukt dat zo gewenste kind te mogen krijgen.

veel liefs,
Caroro

Therese

Therese

18-06-2009 om 17:42

Hartverwarmend!

Alle reacties! Zoals Ya dat al zo mooi verwoordde het maakt dat je de ene nare reactie makkelijker vergeet. Nog steeds onbegrijpelijk dat iemand je komt melden dat er iets goed mis is met je en je waarschijnlijk weer een miskraam gaat krijgen. Laten we het maar houden op een compleet gebrek aan inlevingsvermogen en kennis.

Morgen ga ik het ziekenhuis bellen voor de 1e echo en de schildkliercontroles. Dat laatste is nieuw en was het advies van de herhaalde miskramenpoli. Daarnaast hebben zij uitgerekend dat op basis van het aantal miskramen en mijn leeftijd de kans dat dit een gezonde zwangerschap is rond de 70-80% ligt. Lang leve de statistieken en we zien wel waar het schip strandt. Geen dolenthousiasme hier, maar ook geen slecht gevoel of angsten. Eigenlijk wel relax deze bonuskans

Liefs

Therese

Therese

18-06-2009 om 17:44

Vonda

Mijn duimen draaien ook voor jou en zou je zo graag zwanger van dit draadje willen afslepen om meteen de deal te maken dat we beiden hier niet meer terugkomen.

Denk aan je.

Knuffel

mirreke

mirreke

18-06-2009 om 20:24

Therese

Ik hoop enorm voor jou dat het deze keer goed gaat. Ik vind het bericht van Zomaar een meelezer onbegrijpelijk en echt onnodig. Vergeet het maar snel, maar ja, het is in je ziel gegrift (ook al zo gemakkelijk gezegd...).
Ik gun je enorm deze laatste relaxte kans voor augustus en ik hoop zo erg dat deze kleine vonk lekker blijft zitten...

femmetje

femmetje

19-06-2009 om 09:02

Therese!

OHHH!!!! wat ben ik weer blij voor jullie!!
Nu moet het gewoon goed gaan!!! Ik denk aan jullie!

Liefs fem

Therese

Ik lees ook altijd mee en vind het helemaal geweldig voor jullie dat jullie nog een kans hebben gekregen! Het is jullie van harte gegund en ik duim me suf: dat deze kleine hummel maar een groot en gezond kindje mag worden waar je over ca. 8 maanden je handen vol aan zult hebben!

Groetjes, Esmee

houtsnip

houtsnip

19-06-2009 om 10:18

Therese

Hoi Therese,

Een mooi en gezond kindje voor jou over een maand of negen. Daar ga ik voor duimen!
Ik vind het heel sterk hoe je er in staat. Dat kan niemand je afpakken, ook mensen niet die onnadenkend op je mooie nieuws reageren.
Liefs,
houtsnip

Merel78

Merel78

19-06-2009 om 14:28

Vonda

vonda hoe is het bij je? Denk aan je!

liefs, Merel

nathalie_80

nathalie_80

19-06-2009 om 14:53

Therese

Bedankt voor je lieve berichtje! Maar nee, mn ongi heeft wel doorgezet wel maar 1 dag, beetje raar allemaal. Heb het idee dat die hormonen mij geen goed doen.

Ben net ff bij mn schoonzusje geweest en heb haar kleine meid van 3 weken maar geknuffeld. Maar wat zou ik toch ook graag weer zo'n klein hummeltje in mn armen houden!! En ja hoor, daar gaan de tranen weer.

Morgen op vakantie en dan ff een weekje niks doen. Maar goed, ik heb nu al spijt dat we ons zoontje niet meenemen. Voel me zo egoïstisch... maar goed daar moet ik me maar overheen zetten.

Heb me voorgenomen om me heel ergens anders op te gaan storten, afvallen. Misschien dat dat helpt en als ik dan minder bezig ben met zwanger worden, misschien dat het dan wel lukt. Ik begin vanalles te hopen maar vooralsnog heb ik het gevoel dat de halve wereld zwanger rondloopt...

Nou genoeg over mezelf gezeurd.

Hoe ist bij jullie???

Knuf Nathalie

Merel78

Merel78

19-06-2009 om 15:38

Nathalie

Lieve Nathalie

een hele dikke knuffel voor jou! He, bah, vervelend dat het toch heeft doorgezet, maar gek dat het maar 1 dag was. en ook heel niet gek dat je tranen komen, je bent ook al zo'n tijd bezig...((((knuffel))) Ik hoop dat de vakantie je goed doet!

Liefs, Merel

Vonda

Vonda

20-06-2009 om 18:21 Topicstarter

*** lijstje 20 juni 2009 ***

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.
Madelief (35), NOD 28 juni, dochtertje van 3. Bezig sinds december 2008. Twee vroege miskramen (dec 08 en mei 09).
Nathalie (29), 2e kindje, NOD 8 Juli, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, 2 IUI pogingen gehad en nu 1 ronde RUST.
Vonda (43), 2e kindje, NOD 15 juli, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 3 jaar.
Therese (27), 1e kindje, NOD rond 20 juni, bezig sinds november 2007. Feb. 08 mk (10wk), mei 08 mk (5wk), juli 08 2-ling mk (8wk) & bbz (11wk), nov. 08 mk (6wk) feb. 09 mk (7wk) en mei 09 mk (5wk). Therese is zwanger! We hopen dat dit kleintje er zal komen!

Therese

Therese

20-06-2009 om 18:23

K*t vonda!

Shitdeshit ik baal ontzettend voor je . Getver stomme ongesteld ook. Ik ga keihard hopen en bidden dat juli nu eindelijk jullie maand gaat worden!

Liefs

Vonda

Vonda

20-06-2009 om 18:23 Topicstarter

Helaas dus...

Het eerste bloed gespot, zo regelmatig als wat...
Tja, ik voelde ook al niks bijzonders op het zwangere vlak.
Net afscheid genomen deze week van 2 collega's die met zwangerschapsverlof gingen. Ik vond hun zwangerschappen zo mooi om te zien, maar tegelijkertijd wilde ik het ook zo graag...
Ik hoop zo dat het er nog van komt!
Nu maar weer hoop verzamelen voor de volgende poging.

Liefs Vonda

Therese

Therese

20-06-2009 om 18:28

Lijstje

Fijn Vonda dat je me op het lijstje hebt laten staan. Als ik een goede echo heb, wil ik heel memorabel mijn naam eraf halen. Nu nog even niet, dat voelt nog niet goed. Verder alles hier wel goed. Maandag hebben we een afspraak bij de nieuwe arts (dr. van Veenendaal) en gaan we starten met progesteron. Ook wil ik nog even zijn mening horen over de anti-stoffen. Een soort van third opnion, want misschien zaten ziekenhuis 1 en 2 er wel naast en kunnen we preventief al wat doen i.p.v. wachten tot de 6 weken zwangerschap. Lekker eigenwijs dus. Ik ga nu verder schrijven bij 'gezellig' en hopelijk kan ik over een paar weekjes definitief afscheid nemen (al zal ik waarschijnlijk nog een poos blijven meelezen).

Liefs

Therese

Therese

20-06-2009 om 18:30

Vonda

Moeilijk als je je collega's met verlof ziet gaan en jezelf ook zo graag wilt. Ik zend je met alle liefde een stapel hoop toe en ik blijf duimen!

liefs

Merel78

Merel78

20-06-2009 om 20:40

Vonda

shitttttttttt...ah, Vonda wat balen....!!!! He, wat rot voor je, ik had het je zo gegund. Jij bent nou echt ook eens aan de beurt

dikke knuffel, Merel

Therese, vonda

Mijn hemel wat een emoties !!!!

Vonda, houd moed alsjeblieft ! denk een beetje aan me....3 jaar en drie maanden, geheel onverwachts !!!!! hahahah nee even serieus ik duim nog steeds heel hard voor je dat het nog snel gaat lukken hoor !!!!!!!! Ik denk aan je !

Therese, gefeliciteerd !!!!!! ja ik feliciteer je gewoon vol overgave, je bent zwanger en nu je benen over elkaar en broeden !!!! oh ik gun het je zo van harte en vind het zo goed van je dat je het idd als een gepakte kans ziet, dit nu kan niemand van je afpakken nu duimen duimen en nog eens duimen !!!!!!!!

madelief74

madelief74

21-06-2009 om 22:30

Therese

Therese, ik hoop het met heel mijn hart voor je!
Liefs, Madelief

* * * lijstje 24 juni 2009 * * *

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Madelief (35), NOD 28 juni, dochtertje van 3. Bezig sinds december 2008. Twee vroege miskramen (dec 08 en mei 09).

Nathalie (29), 2e kindje, NOD 8 Juli, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, 2 IUI pogingen gehad en nu 1 ronde RUST.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 15 juli, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 3 jaar.

Therese (27), 1e kindje, NOD rond 20 juni, bezig sinds november 2007. Feb. 08 mk (10wk), mei 08 mk (5wk), juli 08 2-ling mk (8wk) & bbz (11wk), nov. 08 mk (6wk) feb. 09 mk (7wk) en mei 09 mk (5wk). Therese is zwanger! We hopen dat dit kleintje er zal komen!

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Tijd niet geschreven...

Lieve meiden,

Ben de afgelopen tijd amper op het forum geweest, maar zag nu mijn naam bovenaan het lijstje staan. Ik heb mijn naam weer onderaan gezet en mag daar ook nog wel een tijdje blijven staan. We mogen wisselen van het ziekenhuis en kunnen direct door, maar ook ik heb waarschijnlijk een lichte vorm van PCOS (hoe is het mogelijk?). Mijn bloed wordt nu gecontroleerd en als het idd PCOS is, krijg ik clomid. Als ik daar goed op reageer kunnen we beginnen met de inseminaties. Dus op z'n vroegst ergens in augustus, want in juli gaan we 3 weken op vakantie. Als de uitslag anders is, word ik verder onderzocht.

Ik probeer het een beetje van mij af te zetten, omdat alles zo lang duurt. Dachten we in april te beginnen, is het nu al eind juni en nog steeds zijn we wachtende. Als ik hier te vaak rondhang word ik er zo mee geconfronteerd en gaat de tijd nog langzamer. Dus vandaar! Af en toe lees ik mijzelf even bij. En ook ik duim heel hard mee voor Therese!

Tot later!
Groetjes, Mette!

*** lijstje 24 juni 2009 *** (wel goed)

Madelief (35), NOD 28 juni, dochtertje van 3. Bezig sinds december 2008. Twee vroege miskramen (dec 08 en mei 09).

Nathalie (29), 2e kindje, NOD 8 Juli, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, 2 IUI pogingen gehad en nu 1 ronde RUST.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 15 juli, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 3 jaar.

Therese (27), 1e kindje, NOD rond 20 juni, bezig sinds november 2007. Feb. 08 mk (10wk), mei 08 mk (5wk), juli 08 2-ling mk (8wk) & bbz (11wk), nov. 08 mk (6wk) feb. 09 mk (7wk) en mei 09 mk (5wk). Therese is zwanger! We hopen dat dit kleintje er zal komen!

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Merel78

Merel78

25-06-2009 om 20:38

Mette

wat vervelend voor jullie dat het zo lang duurt! Sterkte met wachten en geduld oefenen. Hopelijk is het straks gauw raak.

liefs, Merel

madelief74

madelief74

26-06-2009 om 20:53

Update

Zozozo, het is gelukkig weer weekend. Drukke week achter de rug. Heerlijk om me weer even op wat heel anders te richten dan zwanger worden. Ik heb enorm veel verdriet gehad van de mk. Makkelijk was het niet. En bovendien dan sommige reacties van de buitenwereld. niet te zuinig!!! Kennelijk moet je mensen erbij vertellen dat ze het niet door mogen vertellen aan anderen, want ik kreeg me toch een reactie van een schoonmoeder van een vriendin van mij (!). Die vriendin van mij had ook een half jaar geleden een mk gehad en toen had zij tegen haar gezegd dat het haar 'schuld' was, want ze zat midden in een megaverbouwing en haalde zich veel te veel op de hals... nou... lekker dan... Je snapt dat ik een verhaal in gelijke strekking kreeg, want wij zijn recentelijk verhuisd. Beetje foutje van haar dat het weliswaar 5 maanden voor deze mk is, maar ach, dat mocht haar pret niet drukken. Wie let er op details als ze een punt willen maken. Nou ja, ik moest dus even stevig tot 10 tellen!

Tussen mijn mannetje en mij gaat het ook niet altijd over rozen. Hij vindt dat ik vaak boos en chagrijnig bent en vind dat ik hulp moet zoeken. Maar ik vind dat veel te ver gaan. Ik wil gewoon een arm om mijn schouder en een beetje troost! Maar we komen er wel uit, 't is alleen soms een beetje moeilijk. Ik had gedacht dat wij na al die jaren dat we samen zijn (17 jaar!) dat we wel wisten van elkaar wat we nodig hadden, maar het blijft zoeken! Zucht.

Ik ben weer lekker aan het freubelen geslagen. Dat geeft me altijd zoveel energie! Ik heb al wat poppekleertjes gemaakt. heerlijk. Morgen ga ik eens proberen voor mijn dochtertje iets te maken.

Liefs, Madelief

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.