Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Therese

Therese

29-06-2008 om 08:55

Zwanger worden na miskramen

Tijd voor een nieuw draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Therese

Therese

31-07-2008 om 15:00

Nina & muis

Nina spannend, wie weet ben ik wel de eerste van de hele NB die weet wat het is geworden! Ik denk trouwens dat je zoon gaat krijgen hihi. Is er al ergens pooltje waar ik geld kan inzetten voor het raden van het geslacht?

Muis, jakkes ziek! Voel je alweer een beetje beter? Zou je me trouwens nogmaals je adres willen mailen? Ik heb niks ontvangen en wil zo graag wat sturen!

Hier gaat het best goed. Vanmiddag een afspraak met de bedrijfsarts om te kijken wat verstandig is om aan het werk te gaan. Aan de ene kant wil ik wel graag, maar aan de andere kant weet ik niet of ik de problemen van andere mensen nu zo goed de hele dag trek. Daarnaast ben ik zo moe, maar loop natuurlijk ook al ruim zes weken met maandverband rond. Misschien even vragen of ze ijzer willen checken.

Liefs

Therese

Therese

01-08-2008 om 18:37

Linnie

Volgens mij ben je deze week naar de huisarts geweest? Heb je een doorverwijzing gekregen en weet je al wanneer je een afspraak bij de gyn hebt?

Therese

Hi Therese,
Nee ik kan pas 12-8 bij de ha terecht. Ze is op vakantie en ik wil hiervoor niet naar een vervanger.
X
Linnie

Hieke

Hieke

02-08-2008 om 13:44

Therese

Fijn dat het HCG gezakt is en je lijf het zelf op weet te lossen.
Veel sterkte met het verwerken van alles wat er gebeurd is.
Je hebt al behoorlijk wat te verduren gehad zeg.

(bedankt voor je feli voor Jaron. Je ziet het, na ellende is het écht mogelijk om een gezond kindje te krijgen. Hoop dat dat ook voor jullie gegund is. Hihi ik bedenk me net dat ik misschien hier nog wel een lijstje sta want vorig jaar zomer schreef ik hier ook mee.)

Hieke
(na miskramen 27 juli bevallen van gezonde zoon JARON)

Therese

Hoe gaat het vandaag met je?

Groetjes Cc'tje

Update..

en toch wel weer een bijzondere...

Ik ben zwanger ! Een duidelijke lijn net op de test, geen twijfel mogelijk. NOD was vandaag..
Besef het nog niet helemaal..

Cc'tje

Huh cc 'tje?

Wat lees ik nu? Wat een onverwacht heerlijk nieuws zeg! Proficiat!Vertel es wat meer!

Tja linnie ;o)

Vertel eens wat meer...hmmm..
Mijn temp deze maand begon nog hoog, pas op de 3de dag was hij normaal. Dag 7 was hij iets hoger en dag 11 ook (dagen daartussen niet getempt) en dag 13 veel hoger. Daarna bleef hij zo met af en toe flinke uitschieters maar ook een daling op dag 24. FF denkt dat ik op dag 24 pas mijn ei heb gehad, maar ik heb nu al een week last van mijn borsten vreemd genoeg. Gisteren dus mijn NOD en na het douchen kwam er een druppel melk uit m'n tepel. Schrok me rot, andere geprobeerd en daar ook ! Test gehaald, bij thuiskomst gedaan en tot mijn verbazing duidelijk positief. Ik, die altijd vaag test, zit nu te kijken naar een heel duidelijke lijn. Maar dat is alles, ik voel verder niets...en daarom durf ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens hoopvol te zijn. Meer kan ik je niet vertellen ;o)

Hoe gaat het nu met jou?

Liefs, Cc'tje

Cc'tje

Haha CC’tje, ik moet zeggen dat ik niet heel veel van je verhaal begrijp, want op welke dag van je cyclus zit je nu? Zit je dus 1 week na je ei op dag 23 of 2? Het blijft vreemd jouw temp en jouw cycli . Wel geweldig, eindelijk een supervette streep maar dat zou ook kunnen betekenen dat je al veel verder bent dan je denkt? Het blijft gissen tot aan de 1e echo denk ik..

En hoe het hier gaat: Ik zit op dag 13, nog geen posi ovutest, wel al afgelopen zondag slijm gehad (is altijd veel vroeger dan een posi test bij mij). Mijn temp was vanmorgen hoor, dus de dip zal de komende dagen wel komen. Al denk ik niet eerder dan morgen een posi test te hebben wat betekent dat mijn ei wederom een latertje zal zijn. Ben benieuwd hoelang de luteale fase is dit keer.
Ik reageer me super af op dit moment door zo’n 3 a 4 keer per week een half uur hard te lopen. Kon ook wel wat pondjes missen. Wat denk je? Zonder mijn eetpatroon te wijzigen, ben ik de afgelopen weken al 3 kilo aangekomen. Nou ja, dacht vanmorgen even heel bleu ik zal toch niet stiekem zwanger zijn maar niet natuurlijk. Ben wel benieuwd waar die gewichtsstijging vandaan komt.

12-8 ga ik naar de ha. 15-8 op vakantie. Hoogstwaarschijnlijk ben ik dus zwaar ongi op vakantie. Getver .

Linnie

Misschien helpt dit: http://www.fertilityfriend.com/home/d7971

Weet je zeker dat je ei dan toch al niet geweest is, met die stijging vanmorgen? En heeeeeeeel vreemd dat je zoveel aangekomen bent. Ik zou zelf ook twijfelen, want met dit weer val je vaak juist af...Ben erg benieuwd wanner je naar de gyn kan, hopelijk geeft dat wat duidelijkheid.

Cc'tje.

p.s. Waar is Therese???

Therese

Therese

05-08-2008 om 22:36

Hier ben ik

Wauw cc'tje de titel van jouw berichtje was ook niks vermoedend. Lees ik daar plotseling dat je een dikke tweede streep hebt! Geweldig zeg en nu hopen dat alles goed mag blijven gaan.

Linnie huisartsbezoekje duurt dus nog een weekje? Had helemaal de 29e in mijn hoofd. Gek dat je aankomt, doe ik ook, maar dat komt denk ik omdat ik al ruim drie maanden met hcg in mijn lijf rondloop (of heb gelopen?). Mmh misschien ook bij de huisarts neerlegen? Wie weet heeft het één met het ander te maken?

Tja want vandaag spotte ik vruchtbaar slijm?! Echt heel duidelijk, maar dat zou betekenen dat mijn hcg de afgelopen week flink is gedaald en onder de 5 zit. Gisteren heb ik voor het laatst geprikt en morgen hoor ik de uitslag hiervan bij de gyn. Ben benieuwd of het echt vruchtbaar slijm was en of er een eitje aan gaat komen. Zal wel heel snel zijn, maar laat dat ei maar komen

Therese

Daar ben je dan ;o)
Fijn om te lezen dat alles een heel stuk beter lijkt te gaan. Ben benieuwd of het idd vruchtbaar slijm is. Zou mooi zijn als je cyclus zich zo netjes heeft hersteld. Hoe veol je je verder? En hoe gaan jullie nu verder? Blijf je onder controle van de gyn?

Liefs, Cc'tje.

Inbraak therese (sorry meiden!)

Hee meid! Wat ben ik blij dat alles goed gaat met je! En dat je best positief klinkt in je berichtjes, ik vind het zoooo enorm knap van je!

Ik zal even mijn email adres geven want die van jou heb ik denk ik verkeerd ingetoetst want ik had een berichtje verstuurd (en nog 1 en nog 1....hahaha!) en nu kan ik je berichtje met je adres niet meer vinden....argh! [email protected]

Hoe is het verder met je? Gaan ze nog verdere onderzoeken doen of iets? Ik ben net klaar met vloeien, nu mijn hechtingen nog...jeuk!!

Doe je rustig aan meid en ik denk aan je!

Liefs Rian

Hoi

He Therese,
Dat zou mooi zijn zeg, als je gewoon weer een ei hebt!
Hoe gaat het verder met je? Staan er onderzoeken gepland?

Hier gisteren dag 14 en nog geen posi ovutest. Nu had ik die vorige maand ook op dag 17 hoor, dus ik heb nog even, maar gisteren had ik niet eens een licht streepje, dus dat gaat nog wel even duren dus. Zou het aan die Etos Zwanger Worden pillen liggen?

CC'tje hoe voel je je?

X
Linnie

Therese

Therese

07-08-2008 om 16:20

Geen ei *zucht*

Even mopperen hoor! Ik dacht eergisteren toch echt vruchtbaar slijm te hebben, maar dat kan helemaal niet. Net weer de uitslag van de nieuwe hcg-waarde gehad en deze is 145. Weliswaar laag, maar onmogelijk om alweer een cyclus te hebben. Wat duurt het allemaal lang, bah ben nu alweer drie maanden met de laatste zwangerschap aan het klooien en begint me nu even de keel uit te hangen. Grrrom!

Linnie gek dat je geen positieve test hebt. Dacht juist dat etospillen goed zouden zijn voor je cyclus? Raar, als ze maar positief voor je luteale fase zullen zijn. Dat zou al een superwinst zijn!

Cc'tje nog steeds alles goed?

Rian ik ga je mailen! Ben trouwens wel erg benieuwd wie jij al die tijd gemaild hebt, hihi

Hoi

Meiden, allebei geen ei te bekennen? Wat vreemd, vooral bij jou Linnie. Kan hij toch al niet geweest zijn? Hoe is je temperatuur?

Therese, goed balen zeg dat hij nog niet onder de 5 zit. wanneer moet je nu prikken?

Hier alles goed, voel m'n borsten erg maar dat is alles. Eind augustus een afspraak staan bij de gyn. Nu de komende 3 weken door zien te komen alhoewel ik het over 2 weken wat meer zal vertrouwen.

Ik hoop echt dat we dit draadje snel kunnen opheffen...

Liefs Cc'tje.

Yes ei gevonden!

Yes! Ik had gisteren een knal-positieve test! Vreemd dat ie de dag ervoor nog helemaal leeg was, normaal gesproken loopt het op en wordt ie steeds ie donkerder.
Anyway, gelijk geklust gisteren en hopelijk lukt het vanmiddag tussen de bedrijven door ook nog even.

Over die etos-pillen; ik hou nu alles bij omdat ik een afspraak wil bij de gyn, maar vorige maand was mij posi test op dag 17 en nu op dag 15, dus het verschuift wel naar normale proporties. Het helpt pas echt natuurlijk als ik nu een langere luteale fase heb natuurlijk. Als ik niet zwanger ben, en die kans is natuurlijk behoorlijk groot, ben ik middenin de vakantie ongi. BAH. We gaan volgende week vrijdag nl. weg.

Therese, wat enorm balen voor je zeg! Kun je met die waardes ook geen slijm hebben? Ik bedoel, mijn ei komt ongeveer een week nadat ik slijm heb gehad, dus misschien is dat nog een mogelijkheid?

CC'tje, pijn in je borsten? Ik teken ervoor !
Kan me voorstellen dat je van die mijlpalen in weken hebt, van elke mk een andere mijlpaal vrees ik....
Gezien je vet-posi test ga ik er gewoon van uit dat het deze keer goed gaat. Het MOET gewoon.
Therese en ik doen ondertussen onze stinkende best om dit draadje eindelijk eens op te heffen!

XXX
Linnie

Ei ei ei en we zijn zo blij..

Linnie, daar is je ei dan !! Wel vreemd dat je gisteren nog zelfs geen licht positieve test had. Maar goed, eigenlijk heb je er maar 1 nodig hè...Nu hopen dat er raak geschoten is ;o) en je over 2 weken heerlijk aan het genieten bent op vakantie zonder dat de duveltjes je hebben gevolgd. Ga je lang weg? m.a.w. Hoe lang moeten we wachten op positief bericht ??!!! Heel veel succes en met een beetje geluk zie ik je op het aprildraadje verschijnen. (maar mei mag ook hoor hihihi)

Hier begin ik toch wel het positieve te verliezen. Niet omdat er iets op wijst dat het niet goed gaat, maar gewoon omdat deze weken zo moeilijk zijn. De tijd kruipt voorbij...6,5 week is de laatste grens voor mij. Alle andere grenzen vallen daarvoor. En ja, het MOET gewoon, maar ik zou willen dat ik het zo kon afdwingen. Tja, het valt me gewoon ff zwaar.

Liefs Cc'tje.

Therese

Therese

08-08-2008 om 18:55

Ik ben voor draadje opheffen!

Linnie, fijn een ei! Laat het een heus verrassingsei gaan worden. Lijkt me een mooie manier om je vakantie in te luiden. Bij het ultieme vakantiegevoel past een positieve test en geen duivels! Spannend wordt het weer. Horen we nog wat van je voor de vakantie? Geef mij maar de eer om als laatste zwanger dit draadje te verlaten

Cc'tje, wat een vreselijke spannende weken moeten dit voor je zijn. Ik kan het me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om het vertrouwen erin te blijven houden. Maar dit kindje MOET blijven zitten. Eind augustus ook meteen een echo?

Hier wachten we nog geduldig...(naja ik doe mijn best om mijn geduld te bewaren). Maandag weer HCG prikken en dan verwacht ik een mooie lage score. Ik doe mijn stinkende best om dit draadje op te gaan heffen, maar nu moet mijn lichaam nog een keer meewerken. Ik ben er klaar voor lichaam KOM OP EN WERK MEE! Zo dat lucht op

Therese

Ik verwacht wel dat ik eind augustus gelijk een echo krijg. Ten eerste omdat dat hier in BE vrij standaard is en ten tweede vanwege mijn kansen op een bbz.
Morgen 5 weken, pff..misschien er al overheen als ik toch mijn eisprong op dag 11 of 12 had. Ik probeer heel hard om positief te blijven hoor. Heb het idee dat de hormonen volop aanwezig zijn omdat m'n humeur niet zo best is en ik ben MOEHOEHOE en heb echt nergens zin in om te gaan doen.

Ik bewonder je om je positeve instelling, je klinkt altijd zo opgewekt. Ben benieuwd wat je hCG heeft gedaan. Weet wel dat de laatste restjes het langzaamst verdwijnen. En blijf je lichaam maar goed instrueren, kan geen kwaad lijkt me ;o)

Liefs, Cc'tje.

Hoi

Therese vanaf nu noem ik jou Miss Positivo

Cc'tje: goed nieuws dat je zo moe en sjacherijnig bent toch? Betekent alleen maar dat de hormonen hun werk doen en je lichaam zichzelf zwanger vindt!

En natuurlijk schuif ik hier van de week nog een keer aan...morgen naar de ha en vrijdagavond vertrekken we naar Italie. Vrijdag is 7 dgn na ei en ik ben al vaak genoeg 7 dgn na ei ongi geworden, mocht dat zo zijn, horen jullie dat vrijdag nog en anders moeten jullie inderdaad 2 weken wachten op hopelijk heel goed nieuws. Maar ik reken er eigenlijk op dat mijn luteale fase nog niet in orde is hoor. En een zwangerschap dus eigenlijk niet mogelijk is.

Doei doei!
Linnie

Linnie

Allereerst succes morgen. Ik hoop dat je ha erg begripvol is. Hoe is het met je temperatuur momenteel? En je had nu toch pillen van Etos? Wellicht helpen die wel voor je luteale fase en word je lekker niet ongesteld !(en ben je heerlijk zwanger) Keep us updated !!

Cc'tje.

Therese

Therese

12-08-2008 om 13:46

cc'tje heeft de vijf weken gehaald! Nog anderhalve week en je bent bij de 6,5 week. Moe en chagerijnig klinkt goed (naja je snapt wat ik bedoel )

Linnie wat zei de huisarts? Heb je de doorverwijzing geregeld?

Mijn HCG is 45! Weer mooi gedaald en de daling gaat inderdaad nu wat langzamer, maar lang zal het niet meer duren. Er zat wel een knoeperd van een cyste bij mijn eierstok. Het idee en gevoel van een naderende eisprong vorige week was dus niet zo raar. Behalve dat het niet gesprongen is. Zondagnacht weer begonnen met vloeien en waarschijnlijk komt de cyste nu ook mee. Verder zag mijn baarmoeder er weer normaal uit. Dat miss positivo is de 'schuld' van mijn gynaecoloog. Die man heeft er zoveel vertrouwen in. Erg prettig!

Nou meiden lekker broeden jullie beiden!

therese

Hoi!

Therese wat een goed nieuws! Balen van die cyste maar ik positivo met je mee en denk dat die er ook wel mee uitkomt nu!

Ik ben bij de ha geweest. Heb een verwijskaart gekregen en een behandelplan tegen mijn chronische schimmel: 3 cycli lang op dag 5 preventief zo'n ding erin en dat schijnt de vicieuze cirkel te doorbreken. Daarnaast donderdag suiker laten prikken want daar kan het ook door komen.

He...fijn als je serieus wordt genomen!

XXX
Linnie

Hoi!

Therese, wat een goede daling ! En waarschijnlijk toch tekenen van je ei?! Wow. Mogen jullie gelijk er weer voor gaan?
En jaaa, de 5 weken grens hebben we gehad. Nu 5w2d en het gaat goed.

Linnie ! Wat fijn dat je ha je serieus nam. Heb je al een afspraak gemaakt bij een gyn? En ik ben heel benieuwd hoe je reageert op die bollen, had deze behandeling nog niet eerder gehoord, but it makes sense !! En...alvast een fijne vakantie, ik durf niet zeker te zeggen dat ik je voor die tijd nog spreek, maar ik hoop dat we allebei goed nieuws kunnen neertypen zodra je terug bent. (jij ZWANGER en ik een goede echo!)

Liefs Cc'tje.

Therese

Therese

13-08-2008 om 21:30

Hier ook hoi!

Cc'tje alweer 5wk en 2dg! Nog steeds humeurig en alles er op en eraan? Ik vind het zooo spannend voor je!!

Linnie mooi wat een goede HA. Ben blij dat je serieus genomen bent en ik wil deze week nog geen duivels bij je zien.

Ik bedoelde geen tekenen van een echt ei, maar dat wat ik vorige week voelde was dus een follikel dat niet gesprongen was en daardoor tot een cyste is doorgegroeid. Mijn idee van een ei was achteraf niet eens zo raar. Alleen jammer dat het geen echt ei was . We mogen als we willen er meteen weer voor gaan. Mijn gyn is daar heel nuchter in. Als je weer een ei krijgt is je lichaam er weer klaar voor volgens hem, dus go for it! Gaan we zeker doen en ik kan niet wachten. Haha geduld is duidelijk niet mijn sterkste kant.

Lief Therese

Tot over 2 weken!

Meiden, vanavond vertrekken we naar Italië, helemaal heerlijk!!
Gisteren suiker laten prikken en de waarde was 5.3 (normaal gezond is 5-8) dus helemaal in orde.

Ik eis goed nieuws van jullie over 2 weken! Dan beloof ik dat ik ook mijn best ga doen voor een goed bericht .

23-9 heb ik in ieder geval een afspraak bij de Gyn.

X
Linnie

Therese

Therese

18-08-2008 om 13:46

Op vakantie?

Cc'tje en Linnie zijn jullie nu beiden op vakantie? Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat!

Ik heb morgen weer een date met de gyn. Ik blijf vloeien. Af en toe een paar dagen niet en dan begint het weer. Het is begonnen op 18 juni en zit nu dus echt op het punt dat ik geen maandverband meer kan zien!!!

Therese

Hoi !

Nee, ik ben niet op vakantie mar was wel een paar dagen (onverwacht) er tussenuit. Alles overigens goed hier. (6 weken, jippie !!)

Maar wat klote zeg dat je nog steeds vloeit. Zou je toch al niet een soort van menstruatie kunnen hebben? Succes morgen met de gyn, hopelijk kan hij je helpen want het duurt te lang om te moeten afwachten.
Laat je het verloop weten?

Liefs Chris.

Therese

Therese

20-08-2008 om 18:11

Cc'tje

Over de 6 weken alweer! Super. Elke week (of beter gezegd elke dag) is er één!

Bij de gynaecoloog zal alles er goed uit en mijn hcg-spiegel is eindelijk onder de 5! Het vloeien was het laatste beetje baarmoederslijmvlies wat afgestoten werd doordat mijn hcg onder een bepaald level kwam. Bleek volkomen normaal te zijn en moet nu echt afgelopen zijn. Verder was uit het bloedonderzoek gekomen dat mijn b12 te laag was. Dit kan o.a. miskramen veroorzaken én is makkelijk te behandelen. Ik hoor hier volgende week meer over, maar ik ben opgelucht. Het zou namelijk meer vage klachten die ik al jaren heb kunnen verklaren.

Doe rustig aan en op naar de 7 weken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.