Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Therese

Therese

29-06-2008 om 08:55

Zwanger worden na miskramen

Tijd voor een nieuw draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Therese

Therese

25-08-2008 om 17:30

Bijna echo?

heb jij deze week niet je echo? Gaat alles nog goed?

Sorry

Therese, ik heb heel je laatste berichtje gemist..ohh wat erg, en je had nog wel goed nieuws! Krijg je nu al extra vit.b12? Ik hoop zo dat het helpt, dikke knuffel !

En ja, morgen om half 5 heb ik mijn afspraak/echo. Maar ik ben ziehiehiehiek. Blèghhh, ik voel me zo rot, zelfs psychisch gaat het momenteel niet goed. Morgen gelijk maar even zeggen want ik denk dat mijn lichaam eea tekort komt.
Ik laat het je asap weten.

Liefs Chris.

Therese

Therese

27-08-2008 om 11:41

Zal aan..

je denken vandaag! Ik duim voor een prachtige echo en wat vervelend dat je zo rot voelt. Hopelijk kan daar makkelijk wat aan gedaan worden.

Liefs Therese

Goed!

Alles goed, mooie echo met een mooi kloppend hartje.
Misschien alleen iets minder ver, maar over 2-3 weken mogen we weer.

Liefs Cc'tje

Therese

Therese

28-08-2008 om 11:45

Wauw!

Wat een supernieuws. Ik zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen. Geweldig dat je en kloppend hartje hebt gezien.
Gaan ze ook nog onderzoeken waarom je emotioneel en fysiek zo rottig voelt? Doe rustig aan.

Liefs Therese

Ben er weer

He meiden,

I'm back! Helaas niet zwanger...werd na 9 dagen na ei ongi.
Dus we zijn weer aan het aftellen, ei kan elk moment springen denk ik.

CC'tje wat gaat het geweldig goed met je meid! Ben zo blij!!

Therese, 2 maanden vloeien is geen kattepis..ik vind 1 week ongi al een drama. Hopelijk klopt wat de gyn zei en is dit het laatste beetje.
X
Linnie

Therese

Therese

01-09-2008 om 12:48

Linnie!

Je bent weer terug! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad, ondanks dat je ongesteld bent geworden. Getver balen weer! Binnenkort naar de gyn toch?

Hier heb ik vrij snel naar de hcg-daling weer een ei gehad. Ben blij dat mijn lichaam weer op orde lijkt te zijn. Ik moet ergens eind deze week ongesteld worden, maar heb alweer allerlei zwangerschapssymptomen. Te bizar en negeer het voorlopig nog maar even. Wie weet heb ik wel een hele rare cyclus door alles ofzo?

Therese!

Ik lees net ook jouw berichtje in het draadje hierboven! Het zal toch niet weer?? Oh, ik hoop het zo...ga voor je duimen!!

Hier vandaag eindelijk een posi ovutest dus ik ga ook proberen een ei te klutsen vanavond

X
Linnie

Therese en linnie

Meiden, bedankt voor jullie positieve reacties.

Therese, de waardes in mijn bloed zijn goed, dus ik voel me ws zo beroerd en rot omdat ik nog steeds te weinig weeg. Geen reserves dus mijn lichaam heeft het zwaar. Maar wat lees ik?? Heb jij een positieve test? Ohh meid, ik zal aan je denken en duimen de komende dagen. Sterkte !!

Linnie, hè, wat vreselijk, na 9 dagen al je menstruatie. Heb je toch wel een beetje kunnen genieten van de vakantie? Klus ze met je ei !! En wanneer mag je naar de gyn?

Liefs Cc'tje.

Therese

Therese

05-09-2008 om 11:07

Hoi

Linnie en is het een mooi spiegeleitje geworden . Ik ben ook benieuwd wanneer je naar de gyn gaat?

kris naar dat je zo rot voelt. Hoop dat je snel wat beter gaat voelen? Is er helemaal niks aan te doen?

Inderdaad hier weer twee lichte positieve testen, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik het weekend ongesteld ga worden. Zo nee bel ik maandag de gyn. Ik krijg nu al een week extra b12 toegediend en de waardes zijn nu al een stuk verbeterd. Hoop dat wat gaat helpen en verder proberen er niet teveel over na te denken (en de grote vraag is hoe doe je dat?).

Liefs Therese

Ook hoi

He meiden,

23-9 moet ik naar de gyn. Nog even geduld dus .

Therese, hoe is het nu? Al ongi geworden? Worden je posi testen anders wel steeds duidelijker trouwens?

CC'tje, het gaat goed he, balen dat je je zo beroerd voelt, maar de baby zit er nog steeds in! Hoezee!!!

X
Linnie

Jaimie

Jaimie

07-09-2008 om 21:26

Hoi hoi

helaas heb ik na 10 weken zwangerschap(missed abortion) afgelopen week een curetage onder gaan .......helaas......... maar nu is mijn vraag, na hoeveel tijd kwam jullie cuclus op gang en na hoeveel (voor de evt zwngere die nog mee lezen op dit draadje) kan je weer zwanger worden??

ben nog erg verdietig maar wil toch nog wel een keer zwanger worden

gr Jaimie

Dees 68

Dees 68

07-09-2008 om 22:15

Jaimie

Wat rot voor je. Ik kan me je verdriet goed voorstellen (uit eigen ervaring) en je wens om snel weer zwanger te worden ook.

Bij mij duurde het ongeveer 5 weken voordat ik weer ongesteld werd. De eerste cyclus was wel een beetje een rare, maar volgens mij kun je ook tijdens die cyclus weer zwanger worden. Ik ben tijdens de 3e cyclus weer zwanger geworden en ben dat nu, na bijna 34 weken nog steeds!

Ik hoop dat je daar een beetje moed uit put. Het kan dus wel, snel weer zwanger worden bedoel ik. Ik heb voor mijn miskraam twee perfecte zwangerschappen gehad en ook mijn huidige zwangerschap verloopt redelijk naar wens. Het zou dus goed kunnen dat de miskraam bij mij gewoon een kwestie van pech was. Zoals bij veel vrouwen, en bij jou wellicht ook?

Sterkte.

Dees

Jaimie

Hoi Jaimie,

Allereerst heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Helaas ook hier herkenning. Als je het fijn vindt, mag je best hier meekletsen op dit draadje, zo niet even goede vrienden.
Na mijn 1e mk (missed abortion) was ik na 5 weken weer ongi. Na mijn 2e mk (5,5 week) alweer na 4 weken. Mijn conclusie is dat je lichaam langer nodig heeft op orde te komen naarmate je verder in je zwangerschap was. Het lijkt in mijn geval maar 1 weekje verschil, maar na de 1e zwangerschap (13 wkn) duurde het langer voordat mijn cyclus weer een beetje op orde was.
Je kunt meteen weer zwanger worden. Therese van dit draadje bijv. is iemand die altijd als een speer weer zwanger is na een mk, haha.

Heel veel sterkte nog en ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent!

X
Linnie

Jaimie

Hoi Jaimie,

Ik kreeg 27 dagen na mijn eerste miskraam (6 wkn zwanger) weer mijn ongesteldheid 1 dag later dan mijn cyclus toen 26 dagen. Ik ben 1x ongesteld geweest en daarna gelijk weer zwanger. Loopt nu een gezond knulletje van 14 maanden rond.

Liefs Dieke

Hallo

Mag ik met jullie meeschrijven?

Zal me even voorstellen ben Dieke 34 jaar oud getrouwd en 2 zoontjes.

Afgelopen donderdag ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (was 6 wkn en 3 dgn zwanger) ze hebben mijn rechter eileider weggehaald omdat die er niet goed meer uit zag. Ik ben erg verdrietig en voel me nog erg gammel verlies ook nog veel bloed.

Tussen mijn twee zoontjes in heb ik met 6 weken ook een miskraam gehad dus het zit hier niet echt mee.

Dieke

He dieke

JOU ken ik nog wel!
Wat erg om te lezen wat er is gebeurd...
En natuurlijk mag je hier meeschrijven, al hoop ik natuurlijk dat je binnen no-time weer van dit draadje af mag. Hopelijk samen met mij dit keer

X
Linnie

Linnie

Ik vind dat het nu wel is tijd word dat JIJ dit draadje gaat verlaten het is je zo gegund. Je schrijft hier al weer veel te lang.

Leuk dat je me nog kent ik jou natuurlijk ook.

Is niet niks nee wat ik nu weer meemaak, hopelijk lukt het nog een keer.Nu eerst maar is herstellen.

Liefs Dieke

Jaimie

Jaimie

09-09-2008 om 11:03

Bedankt meiden

bedankt vor de reacties, helaas omdat jullie de zelfde ervarig hebben. Ik merk dat nu bi mij deemoties gaan komen. k zit de hele dag te janken en voel me honds beroerd.... het doet me meer da ik zou verwachten... ik was nl toch al 10 weken onderweg........

Ik wacht het allemaal wel af en laat de emotes de vrije loop, het hoort erbij om het een plekje te geven...

uteindelijk zijn we er wel over eens dat we door willen gaan voor nog een zwngerschap, dus ook ik wil me aanmelden voor dit draadje als dat mag......

Ik ben 32 heb al 2 kids ( 9 en 2) en heb voor de jongste ook een miskraam gehad, maar dat was al met 6 weken en dat kwam vanzelf op gang. Nu dus met 10 weken een missed abortion en heb dus ney een curetage achter de rug.

we wachten nu dus dat mijn lijf en kop snel herstelt en een plekkie kan geven en we dan voor een goede zwangerschap kunnen gaan, zeg maar

gr Jaimie

Jaimie

Jaimie

09-09-2008 om 11:07

Pukkie

hoi, wij zaten in het zelfde draadje op april 2009. Ik heb alles meegelezen en wil jouw ook enorm veel sterkte wensen bij het verwerken van de operatie. Ik hoop dat je lijf snel herstelt en dat je ook in je koppie een plekkie kunt maken om dit te verwerken.

Pukkie heel veel sterkte meid....

gr Jaimie

Therese

Therese

09-09-2008 om 13:35

Jaimie, pukkie en update hier

Jaimie en pukkie welkom hier, maar liever hadden we jullie hier niet gezien. Helaas is het voor jullie anders gelopen. Vreselijk en heel veel sterkte met jullie verdriet! Jaimie mijn eerste zwangerschap was ook een missed abortion bij 10 weken en ik werd na 6,5 week weer ongesteld. Er is bij mij overigens een duidelijk verband met het termijn waarop mijn zwangerschappen zijn afgebroken en hoe snel mijn cyclus weer op gang kwam. Ik weet niet in hoeverre dat echt 'bewezen' is, maar het lijkt wel enige voorspellende waarde te hebben.

Even een update hier. Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Ik wist het zaterdag al. De symptomen werden minder en de streepjes op de zwangerschapstesten minder duidelijk. Zondag toch nog even flink gebaald, maar nu vind ik het prima zo. We gaan er deze ronde weer vol tegenaan en het idee dat ik zeer makkelijk zwanger raak geeft me weer volle moed. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is 17 september. Dan zou ik uitgerekend zijn geweest van mijn eerste zwangerschap. Die datum spookt maar doe mijn hoofd, als, als, als..... Je hebt er geen klap aan, maar blijf maar denken dat we volgende week papa en mama hadden kunnen worden. Bij de latere zwangerschappen heb ik dat helemaal niet zo sterk met de uitgerekende data. De eerste zwangerschap blijft toch wel heel bijzonder.

Meiden ik hoop dat het voor iedereen een vruchtbare maand gaat worden!

Liefs Therese

Therese

Bedankt voor je lieve woorden.

Wat balen zeg dat je toch nog ongesteld ben geworden!
Zo'n eerste miskraam hakt er behoorlijk in ik weet nog precies wanneer mijn tweede kindje geboren had moeten worden. 5 mei 2007.

Ik begrijp uit je woorden dat jullie nog geen kindjes hebben dan lijkt me zo'n dag extra zwaar een dikke knuffel voor jou....

Liefs Dieke

En hier

Het vloeien word met de dag minder en de buikpijn ook gelukkig.

Gisteren avond wel iets heel raars krijg ineens heel erg buikpijn dat zwakte het af en werd ik kotsmisselijk. Dit bleef tot 2.00 zo en toen trok het langzaam weg. Ook sinds gisteren ineens erg gespannen borsten en dat is zo gebleven?

Vandaag voor het eerst even naar buiten, ben denk 10 minuten buiten geweest ik lijk wel bejaard werd door een oma ingehaald met haar rolator hahaha.

Kreeg gisteren nog een hele mooie bos bloemen van mijn werk, daar leeft iedereen erg mee.Vrienden,familie en hier op ool ook dat is erg fijn.

Liefs Dieke

Therese

Therese

09-09-2008 om 18:54

Puk

Wat heftig zo operatie en ook nog zo recent. Ik ben aan mijn bbz niet geopereerd en heb nog behoorlijk lang de naweeen ervan gehad. Ik kan me voorstellen dat het herstel na een operatie veel langer duurt. Je schreef dat je nog gespannen borsten had? Ik heb hier zelf nog wekenlang last van gehad. Pas toen mijn hcg-waarde onder de 5 was na vier weken was dit gevoel weg. Plus dat ik toen emotioneel ook een stuk stabieler was. Ook een erg fijne bijkomstigheid. Ik weet niet hoe het met het dalen van het hcg is na een operatie, maar misschien heb je er net zoals ik ook nog weken last van. Ik had het zelf erg prettig gevonden als iemand me dat verteld had, want ik vond het soms behoorlijk confronterend al die gevoelens. Wie weet geldt dit wel helemaal niet voor jou hoor, maar anders is het fijn dat je hier rekening mee kan houden. Lief dat iedereen zo met je meeleeft en voor je het weet sjees je elke bejaarde weer voorbij

Wij zijn inderdaad nog bezig voor ons eerste kindje. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, maar weet zeker dat het een keer gaat lukken. Wij zijn pas sinds november bezig en ben al driemaal zwanger geweest. Dat geeft in ieder geval goede hoop voor een volgende poging!

Even in het algemeen. Is het misschien een idee om het oude lijstje weer eens naar boven te halen? Mits het vindbaar is?!

Hoi

Dieke, wat naar dat je nog zoveel klachten hebt zeg. Dat moet het ook maar in een een keer over zijn, vind je niet?

Jamie, gezellig dat je mee wilt schrijven. Ik heb er zelf altijd erg veel steun aan.

Therese: shitterdeshitshit, toch niet gelukt dus. Da's wel het nadeel van vroeg testen, je had het anders niet geweten, maar ik ben zelf ook veeeeel te nieuwsgierig om dat vol te kunnen houden hoor . Nou ja, alsof het bij mij vaak zover komt, ben immers meestal al binnen 9 dagen na ei alweer ongi .

Gisteren na het eten ineens een vlaag van misselijkheid en maandagochtend een aantal ferme steken in mijn buik. Dit waren ooit verschijnselen dat het gelukt was, maar op zich was ik 2 maanden geleden ook misselijk en werd ik gewoon ongi dus ik maak me nog niet te blij...

Een lijstje, tsja. Misschien moeten we gewoon even een nieuwe maken? We hebben nieuwe 'leden' en Therese, misschien kun jij je regeltje kopiëren uit het draadje hierboven? Ik fabriceer dan wel een nieuwe.
Ga nog even zoeken of ik een oud lijstje kan vinden.

X
Linnie

Lijstje 10-9

Toch wat gevonden, behoeft wel enige aanvulling vrees ik want deze dateert van 1-7 :-0

** NOD **

Therese (26); 1e kindje, míssed abortion 10 wk (02-08), miskraam 5 wk (05-08) en miskraam 7 wk (06-08). Nu eerst vakantie en daarna verder met onderzoeken.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(30), 2 kinderen, 5 miskramen, 2 EUG's. NOD 06 juni

Aangepast lijstje + meer

** NOD **

Therese (26); 1e kindje, míssed abortion 10 wk (02-08), miskraam 5 wk (05-08) en miskraam 7 wk (06-08). Nu eerst vakantie en daarna verder met onderzoeken.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

En dan wil ik eerst Jaimie en Dieke heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven. Ik vind het zo oneerlijk..ik maak me zoveel zorgen, jullie steunen mij enorm en dan mag het bij jullie beide niet zo zijn. En Dieke, dan moet jij ook nog een eileider missen, phoe...
Ik hoop dat jullie hier veel steun vinden. Linnie en Therese zijn 2 geweldige meiden, altijd positief ingesteld en erg meelevend en meedenkend.
Voor mijzelf geldt dat ik me hier een beetje ga terugtrekken. Het lijkt me namelijk erg confronterend voor jullie. (al blijf ik wel meelezen hoor)

Dus bij deze: heel veel sterkte, succes en geluk aan jullie allen !!

Veel liefs, Chris.

Jaimie

Hoi,

Ik weet dat we samen in het april draadje schreven.
Voor jou ook al zo heftig, hoe is het met je?

Jij ook heel veel sterkte en doe rustig aan.

Liefs Dieke

Therese

Ik weet ook niet hoe dat zit na een operatie voel me wel behoorlijk genaaid! hadden ze inderdaad wel even mogen vertellen.
Ik kan er ook niks over vinden op internet.

Typ dit nu met mijn balkon deur open de weg is toch wel een stuk verder op en ik ruik de uitlaatgassen IK! Die nooit iets ruikt zo vaag...

Dan ben ben je toch al een tijdje bezig en 3x zwanger geweest. Vind ik niet niks hoor.
Ik hoop dat je snel zwanger bent en vooral ook blijft.

Linnie

Het lijkt wel of de klachten steeds erger worden en ik had toch erg gehoopt op minder. lijkt ook logischer toch!

Meid wat spannend ook weer voor jou ik hoop toch zo dat je zwanger bent.Ik begrijp ook heel goed dat je nog niet blij bent en afwacht.

Liefs Dieke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.