Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Therese

Therese

29-06-2008 om 08:55

Zwanger worden na miskramen

Tijd voor een nieuw draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Cc-tje

Wat lief zeg ,bedankt. Steun van andere doet me erg goed.

Als ik zo het lijstje bekijk heb jij ook het nodige voor je kiezen gehad meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap.Hoe ver ben je nu? en al een echo gehad?

Mischien een beetje nieuwsgierig maar ik lees dat je ook een bb-zwangerschap heb gehad(2x)

Liefs Dieke

Aangepast lijstje

** NOD **

Therese (26); 1e kindje, míssed abortion 10 wk (02-08), miskraam 5 wk (05-08) en miskraam 7 wk (06-08). Nu eerst vakantie en daarna verder met onderzoeken.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD geen idee!
15 sept tel afspraak met gyn en 24 sept na controle bij gyn

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Waarom

WAAROM krijg ik steeds de vraag of mijn kindje gewenst was. Wat een brutaliteit!
En al was het zo dan nog gaat niemand het een ene reet aan.

Heeft zo iemand dan niet door dat het PIJN, heel veel PIJN doet als zoiets wordt gevraagd.
JA ons kindje was heel erg GEWENST en GEPLAND. In hoeverre je zoiets kan plannen ook al zo’n idiote vraag.

Ik word hier zo verdrietig van mijn kindje, mijn lieve kindje is weg en ook dat doet zoveel pijn. Al heb ik twee prachtige zoontjes(je hebt toch al twee kinderen ook al zoiets) ook dit kindje was zo welkom...

Ik zit te huilen achter de p.c moet dit even kwijt is aan niemand hier op Ouders Online gericht.
Maar aan de mensen die dit tegen me zeiden DENK NA voordat je zoiets vraagt

Dieke

Dieke

Schrijf het maar van je af hier hoor!
Laat alles maar gaan...

Een EUG doormaken en dan plots een laparascopie is toch wel ingrijpend, je bent zwanger en je hebt je dromen en dan ineens , boef gedaan, je word met spoed geopereerd , je eileider is naar de maan en al je dromen erbij... jij zelf blijft achter vol verstomming over wat er gebeurt en met een zwanger lijf, met alle kwaaltjes erbij. Lekker confronterend allemaal...
Zelf was ik wel blij op het moment dat ik de OK binnenging, ik had helse pijn en wou gewoon dat dat stopte. Toen ik ontwaakte was wel het eerste wat ik dacht 'ik ben mijn kindje kwijt' ...
Je hebt dan ook nog de fysieke ongemakken van de operatie en het bloeden en krampen, eigenlijk heb je een EUG én een miskraam, je baarmoeder werkt al het weefsel naar buiten ...
En dan die idioten met hun vragen of 'opmerkingen', ik gruwelde er ook van... toen ik de EUG kreeg had ik mijn dochter al, ze was toen 1.5j, en dan kreeg je ook de opmerking 'och je hebt er al ééntje' of nog erger ' ben je niet blij met haar?' , aargh wat een gedacht!
Ik weet niet hoe dat bij jou is of gaat zijn, maar ik had zo'n ongelofelijke hekel aan mijn eigen lijf, waarom blijft dat bevruchte eitje nu steken, wat voor een vrouw ben ik nu etc etc ... nu bekeken , de grootste onzin natuurlijk maar op de één of de ander manier voelde ik me persoonlijk de oorzaak...

Dieke, je kwaaltjes die zouden moeten afnemen binnen vrij korte tijd, wanneer moet je op nacontrole?
Probeer jezelf wat rust te gunnen ... ik kon dit echt niet goed ... maar tis het proberen waard he

dikke virtuele knuffel

jenneman

Jenneman (lang)

Gelukkig heb ik nooit pijn gehad maar dat was ook gevaarlijk zeiden ze. goed dat je zelf gebeld hebt kreeg ik steeds te horen. Ik heb wel 3x moeten bellen voor ik serieus werd genomen en mocht komen???

Ze vertelde toen ik net op de kamer was (nog half onder narcose) dat het een flinke zwangerschap was in mijn eileider???? Ga toch nog even navragen wat ze daar nou mee bedoelen. Ik dacht zelf dat ik 6 weken en 3 dagen was maar mischien was ik wel verder???

Als je het zo zegt klinkt het nog heftiger dan ik het al voel een EUG en een MISKRAAM. Het is wel zo!

Idiote opmerkingen ja. hoe kun je het uit je strot krijgen. Bij mijn eerste miskraam zei mijn schoonmoeder wil je dan zo'n kind als op de zmlk school (waar ik toen werkte) en je schoonzus heeft niks (kan geen kinderen krijgen)jij hebt al 1 kind???? ik had net de deur open gedaan en kreeg deze stortvloed over me heen.
Later zei ze nog over mijn man, haar eigen zoon hij maakt er wel een drama van heeft ook nog niks meegemaakt in zijn leven PARDON! HIJ HAD VERDRIET OM ZIJN KIND EN HUILDE MAG HIJ.
En nu was ze heel emotioneel ik snap echt niks van dat mens maar goed!

Het liefst zou ik weer het normale leven oppakken gaan werken enzo want dan voel ik de pijn niet.Dat is mijn kop in het zand steken dus dat ga ik niet doen.Want de klap komt toch wel.

Ik vind mezelf wel waardeloos 2x zoiets. Bij allebei in augustus test gedaan zwanger en in september ging het bij allebei mis.Je zou bijna gaan denken dat juli geen goede maand is om zwanger te raken.
Het moeilijkste vind ik het weet opnieuw moeten beginnen weer afwachten wanneer is het raak lukt ooit nog wel.

mijn rust pakken moet ik wel er is hier elke dag iemand die me helpt met de kids en mij zegt dat ik moet gaan zitten. 's avonds kan ik niet slapen en lig ik tot 2.00 te ,malen.

Liefs Dieke

Therese

Therese

11-09-2008 om 13:25

***nieuw lijstje***

** NOD **

Therese (26);1e kindje, bezig sinds nov. '07; een MA (10wk), een MK (5wk) en laatste zwangerschap twee kleintjes. Eentje in de baarmoeder MK (7,5 wk) en de ander BBZ (11wk). Wacht nog op uitslag van het chromosomenonderzoek. Blijkt een b12-opnamestoornis te hebben. Nod ongeveer 8 oktober.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD geen idee!

15 sept tel afspraak met gyn en 24 sept na controle bij gyn

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Therese

Therese

11-09-2008 om 13:37

Geen titel bij gebrek aan inspiratie

Ik heb het lijstje even aangepast. Het is niet echt een vrolijk lijstje boven de streep. Wat een ellende eigenlijk in een paar regels tekst. We moeten af en toe maar hard na beneden scrollen voor wat extra moed bij het zien van het zeer lange lijstje zwangeren na mk.

Cc'tje je staat daar werkelijk prachtig! Ik hoop dat we alleen nog maar goed nieuws van je mogen lezen.

Dieke ik zie dat je bijna een tel.afspraak met de gyn heb. Gooi alles wat je dwars zit er gewoon uit. Ik had zelf ook 1001 vragen en de geruststelling was fijn. het is bijna genant hoe vaak ik het ziekenhuis heb gebeld met al mijn zorgen en klachten. Vergeleken met mij hoef je echt nergens voor te schamen

Linnie heb je alweer bijna je nod?! Ga je dan uit van een korte luteale fase of zit je nu al op 11dpo?

Ik heb eigenlijk niks bijzonders te melden. O ja de extra b12 lijkt aan te slaan. Ook mooi nieuws!

Dan doe ik ook lekker geen titel

He meiden,

CC'tje, ik persoonlijk zal je wel missen hoor dus ik zou het fijn vinden als je ons blijft updaten! Schrijf je ook mee in een zwanger-draadje? Dan kan ik je nog een beetje blijven volgen...

Dieke: ach sommige mensen hebben echt geen verstand, inlevingsgevoel of gewoon fatsoen. De truc is het langs te af te laten glijden, maar dat is zo moeilijk als het nog zo vers is. Heb me zelf ooit moeten inhouden om een vage kennis in de parkeergarage niet te overrijden. Die maakte zo'n lullige opmerking die zo hard aankwam.
Mijn eigen zus toont 0,0 belangstelling voor mijn gevoelens dus die heb ik hierdoor ook al afgeschreven. Wat wel mooi is, is dat je merkt dat je echte vrienden ook echt je echte vrienden zijn.

Therese, ik heb alweer een opgezette buik en een rommelend gevoel. Ik ga dus weer uit van een korte luteale fase. Zit nu op dag 9 na ei.

X
Linnie

H@rtje

H@rtje

12-09-2008 om 11:25

Nieuweling...

Hoi allemaal, ik wil me even voorstellen: Ik ben moeder van een dochter van 2,5. We proberen sinds oktober '07 een tweede te krijgen. Was direct na het stoppen met de pil zwanger, maar kreeg in februari'08 een miskraam. Ben met spoed gecuretteerd, had een dijk van een bloedarmoede. In maart '08 2 x ge-opereerd aan een gedraaide eierstok, deze hebben ze wel kunnen sparen. Sindsdien een erg onregelmatige cyclus, ga nu beginnen met ovu-testen.
Ik lees op dit forum veel verdriet, maar ook erg veel humor!! Dat sleept ons door de maanden heen, toch?

Pukkie en linnie

Dieke, je kent me van het aprildraadje. Ik heb idd al een goede echo gehad en volgende week krijg ik er nog een. Het klopt dat ik 2 maal een EUG heb gehad. Maar daarover kan ik je eigenlijk niets vertellen wat vergelijkbaar zou kunnen zijn met jou. Ik heb gelukkig beide eileiders nog. Het heeft ook nooit daarin gezeten. Wat ik je wel kan vertellen is dat beide eug's mij meer hebben aangegrepen dan alle mk's. Vooral de laatste, omdat ik toen het bekend was, me heb moeten laten inspuiten met Methotrexaat (soort chemokuur). De rit in de auto naar het ziekenhuis om dat te ondergaan was slopend, wetende dat je onderweg bent om je oh zo gewenste kindje te moeten laten sterven, omdat je het anders allebei wel eens niet zou kunnen overleven. En in tegenstelling tot een miskraam (in de meeste gevallen althans) zou dit kindje geen aanlegfouten hoeven te hebben.
Wat ik wel herken zijn de opmerkingen. Ook hier nu omdat het de derde is. Was het wel gepland???!! Duhghhh. Maar goed, we hebben in dit draadje al vaker gepraat over de lompheid van anderen en het lef wat ze hebben om zich met deze zaken bezig te houden. Want hoe je het ook draait of keert, het is enkel iets tussen jou en je partner !! Jullie beide zijn er bij en zullen gedaan hebben wat voor jullie goed voelt. En dat gaat niemand anders aan.
Verder vind ik ok dat je moet aangeven dat je nog zoveel last hebt van kwaaltjes. Hcg is niet zo maar uit je lichaam, maar erger moet het ook niet worden. Nogmaals een dikke knuffel !!

Linnie, ik schrijf dus mee in het april 2009 draadje. Daar ken ik Jaimie en Dieke van. Voel je vrij om me daar te volgen . Ik blijf iig hier meespieken en duim momenteel voor je, want het is dag 9 en wie weet...

Succes meiden !!

Oh, en Hartje, welkom hier !

Liefs Cc'tje.

Linnie

Er lopen zeker ongevoelige mensen rond.

Het idiote is dat 1 ervan de verpleegkundige was die meeliep op de ronde met de gyn.(de volgende ochtend na mijn operatie) En dit zomaar uit het niets vroeg???? lekker profesioneel not!
Daar ga ik nog wel wat van zeggen bij mijn na-controle.

Lekker zeg dat je zus geen begrip heeft voor je gevoelens.Dat snap ik nou echt niet maar goed.
I.d mijn echte vriendinnen tonen heel veel begrip ,zelfs mijn collega's zo lief.

Had je altijd al zo'n korte lutele fase?

Liefs Dieke

H@rtje

Welkom, ik hoop dat je niet lang op dit draadje mee hoeft te schrijven en je snel zwanger bent.

Is ook niet niks wat je hebt meegemaakt.
Schrijf het van je af helpt echt en er schrijven lieve meiden op dit draadje mee.

Groetjes Dieke

Cc'tje

Ja sorry natuurlijk ken ik je van het April draadje.
Ik blijf je zeker volgen en natuurlijk ook de rest daar.

Dat vertlde ze bij mij ook dat ik die soort chemokuur kon krijgen. Vond ik heel heftig klinken....

Idiote mensen ja lees maar het stukje wat ik bij linnie heb geschreven.

Mag ik zo vrij zijn te vragen hoe lang het duurde voordat je weer zwanger werd na de EUG.En toen je eenmaal zwanger was vond je het niet vreselijk eng?

Ik word maandag door de gyn gebeld zal het toch is voorleggen dat mijn kwaaltjes niet afnemen...

Liefs Dieke

Allemaal

@ hartje: welkom hier! Je kunt hier je ziel en zaligheid kwijt, dus voel je niet bezwaard! Ikzelf ben zwaar fan van de ovulatietesten, ik bestel ze altijd bij sensitest (lekker goedkoop)

Dieke: ik heb altijd een korte fase, max 10-11 dagen, maar dat is pas wanneer ik na een mk alweer bijna een jaar bezig ben . Tot die tijd weet ik nu, is ie altijd korter dan 10 dagen. Onder de 10 dagen is te kort dus ipv nu het jaar af te wachten (ik kan het gewoon niet meer opbrengen) heb ik dit keer de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak bij de gyn gemaakt om het probleem te bespreken en hopelijk aan te pakken.

Inmiddels zit ik op dag 10 en nog steeds geen bloed. Stom genoeg is dat voor mij dus heel hoopvol . Voel me al wel een paar dagen niet lekker (draaierig, lichamelijk moe maar niet slaperig, ongemakkelijk in de buik maar niet echt buikpijn) en meestal duidt dat op een ongi. Ik ga er dan ook van uit dat ik dat vandaag wel wordt (anders mag de vlag uit qua lueteale fase) want 10-11 dagen na ei is bij mij meestal te vroeg om zwangerschapsverschijnselen te hebben. Maar we blijven duimen draaien .
Fijn weekend allemaal!
X
Linnie

Helaas

inderdaad net ongi geworden, BAH.

Therese

Therese

14-09-2008 om 10:18

Linnie

Inderdaad keihard BAH!! Ik hoop zo dat de gynaecoloog iets voor je kan betekenen. Wat ongelooflijk frustrerend moet dit voor je zijn.
liefs therese

Linnie

Meid wat K*t hopen dat de gyn iets voor je kan doen.
Weet niet hoe je er tegenover staat maar heb je al is aan accupunctuur gedacht? mij heeft het goed geholpen mijn hele cyclus was na mijn tweede een zooitje en was net voor de bbz weer keurig 28 dagen....

Liefs Dieke

En hier

nog steeds zwangerschaps kwaaltjes die niet afnemen vind het zo gek. gisteren een test gehaald en die was licht positief ( 9 dgn na operatie)dus dan zit nog hcg in mijn lijf?
Geloof niet dat ik zwanger ben maar raar vind ik het wel.Morgen heb ik telefonische afspraak met gyn toch maar is goed vragen.

Liefs Dieke

Therese

Therese

15-09-2008 om 08:40

Dieke

Het kan helaas lang duren voordat het hcg uit je lijf is. Bij mijn eerste miskraam (curretage) duurde het drie weken voordat ik een negatieve test had en bij de bbz duurde het ruim vier weken. Bij de bbz moest ik trouwens elke paar dagen bloed prikken om de beta-hcgwaarde te checken. Vraag het even na aan je gyn en wie weet kunnen ze bij jou ook bloed prikken om te kijken hoeveel het nog is?
Vervelend is het allemaal wel! Bah!

Dieke

Hmmm acupunctuur, ik weet niet of ik daar al aan toe ben . Wat ik zeggen wil: moet je daar niet in geloven om het te laten werken?
Zelfs monikspeper (zit in de zwanger worden pillen van Etos) hebben bij mij na 3 maanden nog geen enkel positief effect behalve dat ik wat extra vitamientjes binnenkrijg .
Maar wie weet, zeg nooit nooit...zal me er eerst wat meer in moeten verdiepen denk ik.
X
Linnie

Gebeld

Had vandaag telefonische afspraak dacht met de gynaecoloog, die was het niet maar het was een verpleegkundige van de gyn.

Ik had dus een papiertje moeten meekrijgen waarop staat wat je wel en niet mag en wat je kan verwachten. Niet gehad? Ze heeft het me nu uitgelegd: dat ik niet in bad mag, mag tillen maar het mag geen pijn doen, licht huishoudelijk werk enz, enz
Was een hele lieve vrouw nam ook echt even de tijd.

De zwangerschaps symptomen die ik nog heb zijn heel normaal en kunnen tot 3 a 4 weken na de operatie nog opspelen.
Dat ik me zo rot voel, moe slapjes, duizelig enz komt allemaal door de operatie /narcose.
Het is niet niks wat ik heb meegemaakt en ik heb toch een operatie ondergaan(eileider eruit) moet dus echt nog heel rustig aan doen.

Heb ook nog gezegd dat er een verpleegkundige uit het niets vroeg of ons kindje gewenst was en dat ik dat erg ongepast vond. De vrouw schrok hier erg van en gaat hier werk van maken.

Ik mag ook absoluut niet werken tot 24 september dan heb ik na-controle bij de gyn.

Ben wel opgelucht dat het allemaal normaal blijkt te zijn, leuk vind ik het niet. Maar ik zag mezelf alweer op de operatie tafel omdat er iets verkeerd was gegaan..

Liefs Dieke

Therese

Bij mij hebben ze alleen de dag na de operatie bloed geprikt op mijn hcg.
Omdat mijn hele eileider eruit gehaald is na de bbz hoef ik niet om de paar dagen bloed te laten prikken.

Dieke

Linnie

Ik ben zelf een heel nuchter persoon en geloof iets pas als ik het zie Ik geloof niet echt dat je erin moet geloven.
Dacht bij accupunctur baad het niet dan schaadt het niet.Ik merkte echt verschil niet gelijk maar mijn cyclus werd geleidelijk aan steeds langer
Mischien iets om over na te denken!

Die zwanger worden pillen van de Etos staan die gewoon bij de vitamine? ga ik toch eens proberen.

Liefs Dieke

femmetje

femmetje

16-09-2008 om 09:57

Ik ook!

Ik heb het ook gedaan accupuntuur! En ja het werkt echt ik lag daar ook zo van nou ja we zien wel... en ja het werkte echt!! cyclessen van 65 dagen werden 30 dagen dus ja werkt echt! na Geboorte Jelle niet ongesteld geworden 9 maanden niet 1x primolut gehad en j aongi maar daarna mooi niet meer... dus weer aten prikken en huppa!! 16 dagen later ongi!! Voelde ook echt mijn ei na die behandeling..
Het is absoluut niet zweverig en ik ben nu echt om ik geloof erin maar daarvoor??? nee geloofde ik er ook niet in... Maar toch 2 x zwanger geworden mede dank zij haar naalden!!

Liefs Fem.

H@rtje

H@rtje

16-09-2008 om 15:01

Lichte streepjes...

Hoi allemaal, ik ben sinds vrijdag (dag 10) aan het testen met de ovu-testen van sensitest. Heb al 4 dagen een licht streepje?!? Lijkt mij niet de normale gang van zaken, maar het is de eerste keer dat ik ovu-testen gebruik. Heeft iemand tips of raad? We 'klussen' deze periode om de dag, met de hoop dat we niet mis schieten ha..ha..

Therese

Therese

16-09-2008 om 15:39

Hartje

even snel een reactie, want ik hoor nu eigenlijk heel hard te werken!
Het is heel normaal hoor de lichte streepjes. Ik heb ze altijd, maakt niet uit waar ik in mijn cyclus test. Toch krijg ik uiteindelijk uit het niks een knalpositieve test, waarna het weer langzaam afneemt. Ga er maar vanuit dat het normaal is, want anders zijn we beiden abnormaal haha.

H@rtje

H@rtje

16-09-2008 om 22:52

Therese

bedankt voor je reactie en je geruststelling, gewoon nog maar even door blijven testen dan. Als ie knalroze wordt moet ik dan dezelfde avond aan de slag, of is dat te vroeg?

Verveel me te pletter

Ik mag niks en toch eigenwijs boodschappen doen, alleen(is niet ver) het resultaat ik sta te tollen op mijn benen voor mijn voordeur toen ik terug kwam.

Heb hyves is bestudeerd kwam heel veel oud bekende tegen ook die ik niet meer wil kennen hahaha wel grappig.Je moet toch wat he! jullie ook aan de hyves?

Hartje ik heb ook ovutesten gebruikt van predictor en ik kwam helemaal niks geen streep niks nou ik was er gauw klaar mee en vond die ook nogal duur....

Groetjes Dieke

Hoi

He Dieke,
Wel rustig aan proberen te doen he!Heb je niet nog een leuke serie op DVD die je kunt kijken? Of als je toch aan het computeren bent: oude series terugkijken via internet!

Hartje, ik heb ook altijd lichte streepjes. Pas als D-Day nadert, krijg ik 1 of 2 dagen zomaar uit het niets een vet-positieve test. Bij mij is dat op dag 16 pas, misschien is ie bij jou ook zo laat? Die van Predictor zijn trouwens inderdaad absurd duur. Kruitvat heeft ze ook: 5 voor een tientje en dat vind ik ook al prijzig omdat ik altijd vanaf dag 11 test en dan zou ik 2 dozen nodig hebben .

Nou, hier is de ongi nog niet voorbij. Zit al op dag 5. Ik ben altijd zoooooooo lang ongi. Denk ik dat het voorbij is, komt er meestal nog een plons achteraan. Bah. Hebben jullie dat ook?

X
Linnie

Linnie

Ik ben ook 5 dagen ongesteld maar dat is dan wel echt de laatste dag.De plons erna herken ik niet ben soms wel zo erg ongesteld eerste twee dagen dat ik na een uur al mijn super tampon moet verwisselen.Dan voel ik me heel rot steeds maar opletten of ik niet doorlek.

Ik kijk inderdaad wel gemiste uitzendingen op de p.c erg handig.

Gisteren bij de tandarts geweest en er is een stukje van mijn tand afgebroken en moet met verdoving gemaakt worden. Nou in mijn lijf even geen verdoving dus nou moet ik 4 nov terug.

bij diezelfde tandarts wilde mijn zoontje niet in de stoel (3 jaar) hij zat half en uit de macht der gewoonte til ik hem in de stoel.Dom zo dom heb al sinds gisteren pijn in mijn buik en rug niet zo handig...

Liefs Dieke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.