Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Therese

Therese

11-11-2009 om 18:58

Aftellen tot 26 december

Ik vind het niet echt gepast om te updaten in het nod-draadje, maar in een 'gezellig contact-draadje' voel ik me ook nog niet thuis. Iedereen duimt zo ontzettend hard voor ons dat ik toch graag wil vertellen hoe het gaat. Vandaar dit draadje en 26 december hopen we de magische 12-wekengrens te bereiken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mee1977

mee1977

18-11-2009 om 20:37

Joepie!

Therese dt klinkt erg hoopvol!!!

Ik blijf duimen voor jullie, hopelijk word 2010 dan echt jullie jaar!!!

Asa Torell

Asa Torell

18-11-2009 om 20:41

Therese!

Wat geweldig, ik moest hier wel even slikken, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!

Ik lees ook mee

En ik zie mezelf op die bank liggen, genieten van dat het leventje op dat moment bij me was. Niet naar voren, niet naar achteren, alleen maar NU.

liora

liora

18-11-2009 om 22:34

Therese

Hoi Therese,

Wat een geweldig nieuws, houden zo he! En inderdaad toch nu al een supergevoel dat dat kleine hartje in jouw lichaam 'woont'.

Ik blijf meeduimen,

Liora

Yes!

heeeeeeeeelemaal super!! Ben zoooo blij voor je.

marsja

marsja

19-11-2009 om 08:43

Therese

Wat fijn voor jullie. Mijn gyn zei toendertijd tegen mij: de aanhouder wint. Ik heb echt bewondering voor je moed om door te zetten. De grootste stappen zijn gezet, een kloppend hartje met deze termijn is echt superpositief. Fijn dat je volgende week weer een echo krijgt.

Wat super meid!

WEER een mijlpaal gehaald. Ik blijf je volgen tot je uitgerekende datum in 2010 hoor!
x
Linnie

m@ss

m@ss

19-11-2009 om 16:45

Yes~~yes~~yes

Ik kreeg kippenvel van je berichtje!!!
Ik blijf duimen, moonen bij de buurvrouw ging me net te ver
Wat een heerlijk nieuws, en geweldig dat het volgende week al weer mag, een echo!
Hoeveel weken ver ben je ooit gekomen met zwanger zijn, als ik vragen mag...?

liefs mass!

p.s een trouwe meelzer

Volgens mij leest het halve forum mee

Therese ik moet het óók even zeggen. Ik vind het fantastisch voor je!!!

Oh goed zeg

je bent nu toch ook 7 weken ? Geweldig, 2010 wordt jullie jaar !

Super!

Hier ook een meelezer
Therese, wat ontzettend goed, dat knipperlichtje! Ik hoop en duim met iedereen mee dat 2010 echt jullie jaar wordt!!!!!

Liefs, Esmee

Therese!

Super! Deze mijlpaal heb je alvast in je zak.

Op naar de volgende. En veel succes bij het in de negeerstand staan, of lukt dat nu niet meer zo?

groetjes Desiree

Manda

Therese is morgen 7 weken dacht ik. Maar verder hou ik het helemaaaaaaaaaaal niet in de gaten .

Tink

Tink

21-11-2009 om 00:07

Wow

Wat een mooi nieuws Therese, een knipperlichtje!! Ik ben heel erg blij voor je! )

mee1977

mee1977

21-11-2009 om 13:12

7 weken

Therese vandaag ben je 7 weken zwanger.. Woensdag weer een echo.
Ik blijf je volgen en ik blijf voor jullie duimen.!!!!!

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Therese

Therese

21-11-2009 om 17:53

Wow wat een meelezers!

Ongelooflijk! Deze beeb heeft al een heuze fanclub op internet .

Inderdaad vandaag 7 weken en om dat te vieren ben ik vandaag echt kotsmisselijk! Bij mijn vorige zwnagerschappen werden de symptomen vanaf 6 weken minder, nu steeds erger. Hopelijk een goed teken???

Verder blijft het doodeng en blijven we de dagen aftellen. Niet teveel verwachten en genieten van de goede momenten.

Iemand vroeg nog wat mijn langste zwangerschap was? Dat is eigenlijk afhankelijk van wanneer ik de eerste echo kreeg. Veel zwangerschappen waren missed abortions doordat ik mijn eerste zwangerschap pas laat een echo kreeg (bij 10 weken) is dat ook meteen mijn langste zwangerschap. Maar alle vruchtjes zijn rond de 6 weken 'dood' gegaan of kregen vanaf toen een afwijkende ontwikkeling. De miskramen waren vaak iets later. Dit is de eerste keer dat bij 6+4 alles perfect was. Eigenlijk is dit dus mijn langste zwangerschap!

Liefs

!

Super, wat een nieuws! Ook hier draaien de duimen voor je hoor, deze beeb moet gewoon nog een maand of 7 lekker bij je blijven zitten!!
Duimerdeduimerdeduimerdeduim!!

Hieke

Hieke

21-11-2009 om 19:37

Therese ik was je kwijt!

Hihi ik was je kwijt maar gelukkig had ik het goede nieuws op het andere forum al gelezen.
We blijven duimen en bidden!

hieke

Therese

Ook hier een stille meelezer.

Wat een goed nieuws tot nu toe Therese! Ik hoop dat de volgende echo opnieuw mooi nieuws brengt!

Groetjes Piedjee.

Petr@

Petr@

21-11-2009 om 22:27

Ook

een stille meelezer bij wie de duimen blijven draaien!

liefs,
Petr@

Biene M.

Biene M.

24-11-2009 om 17:37

Morgen

Morgen weer een echo, wat spannend!

mee1977

mee1977

24-11-2009 om 20:20

Ik duim

dat je morgen weer een heel mooi snel kloppend hartje ziet.

Duimerdeduimduim

Lieve Therese
Vandaag weer een echo...ik denk aan je!

Merel78

Merel78

25-11-2009 om 09:40

Therese

ook hier hoop ik zo verschrikkelijk voor je dat je een goede echo zult hebben vandaag! Ik denk aan je.

liefs, Merel

Therese

ik hoop zo dat jullie vandaag een mooie echo hebben en dat er een driftig kloppend hartje te horen is. Het is jullie zo gegund!

Knuffel van Purk

Therese

Ook ik duim voor een echo met een prachtig kloppend hartje!!

Heb al 10 keer gekeken vanochtend of er al een berichtje stond, maar verder leef ik niet mee hoor, hahaha. Ben vast niet de enige!

Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim.....

Therese

Therese

25-11-2009 om 12:29

3e echo

Het is ongelooflijk, maar er zit een prachtig groot wondertje in mijn buik. Het hartje klopt als een sneltrein en het vruchtje zag al al veel groter uit dan vorige week. Het was echt super mooi!

We kunnen het nog nauwelijks bevatten. Het is zo onwerkelijk, maar ondanks enige reserve ben ik denk ik nog nooit zo gelukkig geweest als vandaag!

Ik loop de hele dag al met een hele grote glimlach rond en als ik aan vanochtend denk begin ik spontaan te huilen. Volgens mij zie ik er echt als iemand die behoorlijk de weg kwijt is .

Vogende week donderdag mogen we weer kijken en als het alles goed, worden de beelden vastgelegd op video. Kunnen we er elke dag even naar kijken en van genieten.

Liefs Therese (7wk + 4dg zwanger)

Biene M.

Biene M.

25-11-2009 om 12:33

Hoerahoerahoera!

Werd steeds zenuwachtiger na 10x kijken of er al bericht was. Wat fijn dat het er zo goed uit ziet! Op naar de volgende echo

Liefs, Biene

Jaaaa

Ik kan niet beschrijven hoe blij ik voor je ben. rillingen kippevel een brok er gaat zoveel door me heen maar ben vooral zo ontzettend blij voor je. ik ben de hele morgen al aan het kijken en was al bang....maar YesYesYes het is goed bericht. Het is je zo ontzettend vreselijk gegund.
lekker blijven zitten krummeltje! Ik wou dat het 26 december was...Ik hoop dat je er wat meer van kan genieten nu.
Heel veel liefs Nina

Petr@

Petr@

25-11-2009 om 12:48

Yes!

Zit hier ook met een grote grijns achter m'n laptop! Ben zó blij voor jullie.
Op naar de 9e week...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.