Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Therese

Therese

11-11-2009 om 18:58

Aftellen tot 26 december

Ik vind het niet echt gepast om te updaten in het nod-draadje, maar in een 'gezellig contact-draadje' voel ik me ook nog niet thuis. Iedereen duimt zo ontzettend hard voor ons dat ik toch graag wil vertellen hoe het gaat. Vandaar dit draadje en 26 december hopen we de magische 12-wekengrens te bereiken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

25-11-2009 om 12:57

Geweldig!

Ik ben zo blij voor je!!!!!

Merel78

Merel78

25-11-2009 om 13:08

Jaaaaaaaaaaaaaa

ik zit hier ook al steeds te spieken vanaf mijn werk Meid, wat ben ik ongelofelijk blij voor je, superdepuper!!!!!!!!!!!!!!! Op naar volgende week, dit moet nu gewoon goedkomen! Ik blijf voor je duimen, en wow, wat zou dat gaaf zijn joh, volgende week videobeelden van je krummeltje.

Geniet ervan!

Liefs, Merel

liora

liora

25-11-2009 om 13:16

Yes!

Hoi Therese,

Wat goed zeg, wat een heerlijk gevoel. Ook hier tranen in mijn ogen!

Liora

Hieke

Hieke

25-11-2009 om 13:39

Therese

ik ben zo blij voor je! GENIET!

hieke

Tijgeroog

Tijgeroog

25-11-2009 om 13:58

Gefeliciteerd!

Wow, wat fijn. Geniet er van. En voor je kleintje: goed doorgroeien!

Tijgeroog (stille meelezer)

mee1977

mee1977

25-11-2009 om 14:35

Ohh wat fijn

Therese wat ongelovelijk fijn zeg!!

hoera!!!!!

Op naar de 8 weken en dan volgende week weer een echo. ik blijf weer duimen voor je...

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Wow therese

Wat een goed nieuws meid!
Ik duim voor je,

Anneque (meelezer, -lever))

Asa Torell

Asa Torell

25-11-2009 om 15:24

Hoerahoerahoera

Wat een wonder! Ik ben zo blij voor jullie!

Confetti!

ik strooi wat confetti rond.....joepie joepie. Wat ben ik blij voor jullie. Ik hoop dat de komende zeven maanden je elke dag met de lach op je gezicht mag lopen die je nu hebt.

groetjes van Purk

Hoera

Echt fijn dat je zo'n prachtige echo had vandaag!
Ben zo blij voor je!!

Inge N

Inge N

25-11-2009 om 18:29

Gefeliciteerd.

Fijn dat dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad!
Ondertussen blijf ik duimen!!!!

Rembrand

Rembrand

25-11-2009 om 19:53

Zwemmende ogen........

Lieve Therese,
Ook hier tranen in de ogen.
Dit zal een druk bezocht draadje blijven tot je baby over zo'n 33 weken geboren gaat worden !!
Liefs M.

Yessssssssss!

Therese wat geweldig!! Een goede echo, een kloppend hartje, ik ben helemaal blij voor jullie!!

En ik duim ook weer mee voor volgende week, maar dit moet toch wel helemaal goedkomen!!!??!!!

femmetje

femmetje

25-11-2009 om 21:20

Oohh meid!

Wat een SUPER goed nieuws!
Ben zo ontzettend blij voor jullie!!
EN wat een Fans heb jij gekregen hier zeg!
Krijgen we allemaal een geboorte kaartje?!
Ik duim weer mee naar volgende week hoor.

Liefs.

Therese

Wat goed zeg! Als ik goed gelezen heb is dit dus echt een nieuwe mijlpaal voor je.

Meidje ga maar lekker op een roze wolkje zitten: je hebt het verdiend!

En op naar de volgende mijlpaal.

Elke

Elke

25-11-2009 om 21:59

Joehoeeee!

Lieve, lieve Therese,

Dit is echt super goed nieuws!!!
He-le-maal geweldig DDD
Geniet ervan en op naar de volgende echo!

Liefs Elke

elsje78

elsje78

25-11-2009 om 22:13

Fijn zeg!

Pff ik schrok enorm, zag jouw naam een paar keer in het kaarsendraadje staan en ik dacht even...

Maar wat ben ik blij voor je!! Heerlijk zeg!

Liefs Elske

Waterlanders

Jaja ik huil gewoon met je mee. Wat een fijn nieuws zeg. En wat een mijlpaal. Heb ook nog nooit zo uitgekeken naar de kerstdagen .
Veel liefs en blijf maar even lekker rondstuiteren hoor, heb je alle reden voor.
X
Linnie

krin

krin

26-11-2009 om 11:09

Ga zo door

Elke week is er een!

Sascha2

Sascha2

26-11-2009 om 12:30

Jiehaa!

Wat een mooi nieuws!! Ik ben zo blij voor jullie. Geniet lekker door hoor! Wij genieten lekker mee

Therese

Therese

26-11-2009 om 16:37

Huilebalk

Ik was al zo emotioneel, huilerig, hormonaal rampenplan en na het lezen van alle superlieve meelevende berichten, barst er hier werkelijk een tsunami los! Wat zijn jullie ontzettend lief allemaal en zo ontroerend.

Ik heb 'het' gisteren gedaan. Ik ben namelijk zomaar de Prenatal binnengelopen. De winkel die ik al lange tijd zoveel mogelijk probeer te vermijden, omdat er altijd van die irritante blije mama's to be rondlopen . Nu ben ik er misschien ook wel één. In iedergeval irritant blij! Ik heb mezelf getrakteerd op een 9-maandendagboek en bij de kassa mocht ik zeggen: 'nee het is geen cadeautje maar voor mezelf'. Wat mooi zeg..

m@ss

m@ss

26-11-2009 om 18:20

Jaaaaa!

Oh wat geweldig zeg!!

Nou wat zou er nou kunnen mis gaan met zo;n support groep!

Wat een heerlijk nieuws!

genieten he!!

xxx mass

Slik....

ach Therese toch....wat mooi. Dat zo'n eenvoudig zinnetje zoveel betekent. Ik hoop dat je het gegund is om het hele negenmaandenboek te mogen vol schrijven en plakken met fotootjes.

groetjes van Purk

Merel78

Merel78

26-11-2009 om 20:35

Lieve meid

je berichtje raakt me...ik ben echt zo blij voor je, het is je zo gegund dat dat hele boek vol komt met verhalen en foto's! Geniet ervan!

xx, Merel

Hier

Hier brandt het ook achter mijn ogen als ik je berichtje lees. Het is voor mezelf... wat mooi wat mooi!!

Hieke

Hieke

27-11-2009 om 14:30

Therese

Meis meis, wat prachtig! Eindelijk mocht je iets voor jezelf kopen!!
Hieke

elsje78

elsje78

27-11-2009 om 22:42

Och

Ik slik ook even wat weg! Die 4 woordjes, die je al zo lang wilde kunnen zeggen...HET IS VOOR MEZELF...

Ik wens dat je dat zinnetje nog zo'n 7 maanden lang mag uitspreken en dat je nog maar vaak naar die winkel mag!!

Elke dag kom ik even hier kijken, en volgens mij een heel leger ool-ers! En zo is elke dag er weer 1 richting de 40 weken!!

Liefs

Aïda

Aïda

28-11-2009 om 10:14

8 weken

Therese, vandaag 8 weken!! Op naar de volgende echo!

Wat fijn dat je iets heb durfen kopen, je vertrouwen is blijkbaar iets gegroeid!! Dat je maar erg vaak in je zwangerschaps-dagboek mag schrijven..

Ik blijf weer voor je duimen, ik hoop dat je donderdag weer een prachtige echo hebt.

Tink

Tink

29-11-2009 om 00:27

Therese

Wat geweldig, ik kreeg even een dikke strot bij je berichtje over de Prenatal. Dat je die winkel de komende maanden maar helemaal leeg mag kopen

Liefs Tink

Biene M.

Biene M.

02-12-2009 om 11:28

Morgen

Morgen is het weer echodag! Als je met 8w4d een goede echo hebt, is de kans dat het alsnog mis gaat nog maar 1%, dus ik hoop dit keer extra hard op prachtige hartactie en keurige groei morgen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.