Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Valkyre

Valkyre

28-08-2011 om 10:30

Asa

Ben je nou nog niet bevallen, of heb ik 't gemist?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
peggy

peggy

02-09-2011 om 23:26

Hopen

Meiden, ik sluit me bij de rest aan en kan alleen maar hopen dat het einde voor jullie snel komt en een. Mooie wolk van een baby gauw in jullie armen liggen. Sterkte en knuf

Asa Torell

Asa Torell

03-09-2011 om 09:27

Petal

Ja, ik word al weken door iedereen medelijdend aangekeken bij school en bso... daar word ik inderdaad ook wel eens moe van .
Jammer dat het bij jou nog niet echt begonnen is, ik hoopte het gister even toen we niet meteen weer iets hoorden. Hoe zit het met de beweging? Hier nog steeds goed.
Hier ziet het er overigens veelbelovend uit, strippen ging prima en volgens mij heb ik een paar keer vruchtwater verloren vannacht. Dus dan moet het 'm vandaag of morgen toch wel gaan worden. Jullie horen wel weer van me . (en nee ik ga geen live verslag doen, sorry!).

Biene M.

Biene M.

03-09-2011 om 09:37

Wow asa

Spannend! Een goede bevalling gewenst!

liora

liora

03-09-2011 om 09:38

Asa

Wow wat een lange zwangerschap!!!

En weet je, mijn jongste werd dus iets voor 37 weken geboren, en dan krijg je dus na zeven weken dat mensen op straat zeggen: ohhhh wat klein!!! Ook een beetje vermoeiend!

Sterkte met de laatste dagen!!

Liora

Vic

Vic

03-09-2011 om 13:19

Asa

Zet 'm op!

En hier

Vannacht de tweede nacht van weinig beweging dus vanochtend naar het zh gebeld en ik kon komen. Een uur aan de monitor gelegen met blijkbaar geen fantastisch resultaat want ze wilden me inleiden en ik moest gelijk blijven. Toen bleek dat er te weinig ruimte op de bevalafdeling was dus nu moet ik vanavond nog een keer terug voor een ctg en dan morgen om 8 uur melden voor de inleiding.

Beetje onverwacht allemaal maar op zich ook wel geruststellend dat het eind in zicht is.

Asa, succes, hoop dat het bij jouw toch nog uit zichzelf gaat beginnen.

peggy

peggy

03-09-2011 om 16:00

Petal

Sterkte morgen meis en alvast gefeliciteerd mama. Ik denk aan je. Xxx peg

liora

liora

03-09-2011 om 17:25

Sterkte petal en asa!

Asa is nu vast aan het bevallen en Petal morgen. Veel sterkte!!

Rafelkap

Rafelkap

03-09-2011 om 17:34

Asa zet um op!

Komt ie vandaag of morgen? Ik kan me je helemaal niet voorstellen met platte buik
Heel veel sterkte met de bevalling!

Rafelkap

Rafelkap

03-09-2011 om 17:35

Petal

Jij ook heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Asa Torell

Asa Torell

03-09-2011 om 18:40

Petal

He, dat lijkt me toch niet echt helemaal leuk , moeten blijven en dat er dan geen plek is. Maar goed, in ieder geval is het binnenkort bekeken voor je, zet hem op morgen!

Asa Torell

Asa Torell

03-09-2011 om 18:43

En hier

gebeurt nog helemaal niks. Zelfs vruchtwater kon in het zkh niet eens aangetoond worden. Gelukkig zag het hartfilmpje wat ze ook gemaakt hebben er verder prima uit. Nou, hopelijk kan ik dan morgen wel op het vliezenbreek-scenario met de vk terugvallen en gaat dat wat voor me doen.

Asa Torell

Asa Torell

03-09-2011 om 18:50

Liora (ot)

Ja, die lijkt me ook gauw oudbakken worden... en zelf ben je juist al zo blij dat ie lekker gegroeid is in zo'n geval! Je kunt een boek vullen met die cliché-opmerkingen rondom het moederschap, denk ik wel eens! Met het hoogtepunt rond zwangerschap, bevalling en babytijd.

Biene M.

Biene M.

03-09-2011 om 19:35

Petal

Tjonge, wat een onverwachte wending! Ben je nog wel op je gemak, of maak je je zorgen? Succes morgen, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!

Biene M.

Biene M.

03-09-2011 om 19:50

En asa

Nou zeg, het ziet ernaar uit dat jij en Petal allebei morgen gaan bevallen, wie had dat 9 maanden geleden gedacht!

Sascha2

Sascha2

03-09-2011 om 20:06

Petal

Dat lijkt me een vervelende ervaring. Eerst de zorgen om de beweging, dan de ctg en conclusie dat je vandaag nog ingeleid wordt en dan maar naar huis want geen plek. Nou ja, van de positieve kant bezien: het wordt een zondagskind . Heel veel sterkte met de laatste avond/nacht en heel veel succes morgen.

Sascha2

Sascha2

03-09-2011 om 20:07

Asa

Goh jeetje zeg, die kleine weet er wel een show van te maken. Het is dat je weet dat het een jongetje is, anders zou het echt divagedrag zijn van je baby. In ieder geval wens ik je veel sterkte met de laatste loodjes en een heel goede bevalling toe.

Pffff

Vanavond duurde het weer meer dan 2 uur voor ik naar huis mocht, maar gelukkig ben ik nu thuis. Ik sta op de lijst voor morgen, hopen dat dat zo blijft.

Ik geloof dat ze mij met zo'n pil gaan inleiden dus ik neem aan dat het bij mij minstens maandag wordt. Maar we zullen zien.

Sterkte Asa, hoop dat bij jou alles goed gaat morgen!

Asa en petal

Sterkte meiden, zet hem op! Hoop op een goede bevalling met prachtig gezond kindje!

Asa Torell

Asa Torell

04-09-2011 om 16:56

Bah

Nog helemaal niks gebeurd hier, de verloskundige had geen tijd vandaag! Dus alles schuift weer een dagje op. Balen, to say the least . Petal, ik hoop zo dat je meer geluk hebt en gewoon nu al je baby hebt!

liora

liora

04-09-2011 om 17:12

Asa

Hè Asa,

Wat ontzettend vervelend! Je gaat dus over de 42 weken!
Echt balen.

Misschien vanavond eens een glaasje rode wijn nemen, schijnt te kunnen helpen, en is sowieso misschien wel fijn. Slaap je nog een beetje?

Liora

Asa Torell

Asa Torell

04-09-2011 om 17:27

Dinsdag

zit ik pas op de 42 weken, dus dat valt mee... zucht... vandaar dat er ook nog wordt afgewacht. Maar je tip spreekt me wel aan . Slapen gaat trouwens verbazingwekkend genoeg de afgelopen 2 nachten beter dan daarvoor! Dus dat is dan weer een klein meevallertje, nog zo'n nacht en ik kan volkomen uitgerust aan het hele gebeuren beginnen!

Rafelkap

Rafelkap

04-09-2011 om 17:28

Asa

Houdt moed! Hopelijk komt de bevalling toch nog vanzelf op gang en of de verloskundige nou tijd heeft of niet, je baby komt eraan! Sterkte met alles.

Kiki

Kiki

04-09-2011 om 18:35

Ach arme asa

wat waardeloos zeg en Petal ook al over tijd. Ik hoop dat jullie snel mooie baby's kunnen knuffelen!

Biene M.

Biene M.

04-09-2011 om 19:44

Jammer asa

Maar morgen is het minder warm, dat bevalt vast beter

Massi Nissa

Massi Nissa

04-09-2011 om 21:02

Sjonge

Check ik neurotisch dit draadje zeker tweemaal per dag, helpt het nog niks. Asa en Petal, het is niet eerlijk, maar o o o wat zal die baby straks heerlijk aanvoelen in je armen.
Groetjes
Massi

Vic

Vic

04-09-2011 om 22:56

Nou ja

Hoe kun je nu geen tijd hebben voor een vrouw die 41+6 ver is?! Hopelijk komt de bevalling heel snel vanzelf op gang en heb je geen toeters en bellen nodig.
En Petal is vast nu al bevallen. Of anders druk aan het puffen.
Sterkte en succes allebei!

Valkyre

Valkyre

05-09-2011 om 00:10

Tjemig

Balen zeg, Asa!

Zeg, 41+6 is echt wel genoeg hoor, Asababy! KOM ERUIT! Mamma wil je zien!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ook iedere dag

Ik kijk ook iedere dag in de hoop dat er geboortenieuws is maar helaas, tot op heden nog niet

Zet 'm op!

peggy

peggy

05-09-2011 om 08:43

Langste draadje

Dit wordt denk ik het langste draadje ooit geschreven hier. Wat een reacties! Ook hier blijven de duimen draaien voor sa en petal. Krijg er kramp van. Meiden, sterkte en zet hem op he? Dikke x peg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.