Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Valkyre

Valkyre

28-08-2011 om 10:30

Asa

Ben je nou nog niet bevallen, of heb ik 't gemist?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

't is niet eerlijk

voor Asa, maar ik ben net thuis van het ziekenhuis met onze zoon die om 1 uur 's nachts (dus vanochtend) is geboren.

Flinke bevalling waar eerst uren niets gebeurde door die speciale pil, ook vliezen breken deed weinig dus toen aan het infuus en opeens vanaf 6 uur heftige weeen, rond middenacht nog maar 5cm ontsluiting en een uur later was hij er.

Een kleintje voor mij: 3500gr. Heb nog niet kunnen slapen dus ben doodop, heel vroeg naar bed vanavond en hopen dat hij me wat laat slapen.

Oudste zoon is trots op zijn broertje en heeft hem al vastgehouden en de kinderwagen gereden Schoonmoeder is nu hier dus ik word heerlijk verzorgd.

Egel

Egel

05-09-2011 om 19:00

Gefeliciteerd petal!

Hartelijk gefeliciteerd met je zoon Petal! Dat hij maar liefdevol op mag groeien en jullie van elkaar gaan genieten.
Hartelijke groeten van Egel

Rafelkap

Rafelkap

05-09-2011 om 19:42

Petal gefeliciteerd!

Petal, gefeliciteerd met je mooie kleine nieuwe zoontje. Opdat het maar een mooie vent mag worden! Geniet van elkaar en rust goed uit!

Sascha2

Sascha2

05-09-2011 om 20:03

Ja!

Van harte gefeliciteerd Petal! Ik ben blij voor je dat hij er is, dat je klaar bent met deze zwangerschap. Heel veel geluk.

liora

liora

05-09-2011 om 20:31

Petal

Ahhh van harte!!! Wat heerlijk! Erg ontroerend om dit te lezen, dit wilde je zo graag. Hou oud is jouw oudste?

Sterkte en geniet van je kleintje(s)!

Liora

krin

krin

05-09-2011 om 20:47

Mooi!

Dat zit er weer op. Geniet van elkaar (en welterusten).

peggy

peggy

05-09-2011 om 20:48

Gefeliciteerd

Wow! Gefeliciteerd petal, je lange wachten en het zware werk is eindelijk beloond! Goed gedaan me is! Geniet en rust maar lekker uit. Je hebt het verdiend xxx

Kiki

Kiki

05-09-2011 om 20:48

Gefeliciteerd petal!

met je nieuwe wonder!

Biene M.

Biene M.

05-09-2011 om 20:53

Gefeliciteerd petal!

Hoera, daar is hij! Fijn dat je schoonmoeder er is om te helpen, een fijne kraamtijd gewenst en veel geluk met jullie nieuwste telg!

dc

dc

05-09-2011 om 21:42

Gefeliciteerd!

Geniet ervan!

Valkyre

Valkyre

05-09-2011 om 22:31

Petal!

Gefeliciteerd! Wat fijn dat die bevalling erop zit, he. Laat je maar even lekker vertroetelen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

05-09-2011 om 22:32

En nu asa nog

Hoe zou het met haar gaan?

Asa, we denken aan je!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

05-09-2011 om 22:48

Gefeliciteerd!

Daar is hij dan! Gefeliciteerd!

Proficiat!

Met je zoontje, geniet van elkaar!

Ja hoera

Nog een wonder erbij.. ! Nu asa nog, veel succes!!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Wat heerlijk

Gefeliciteerd met je zoon!

Gefeliciteerd!

Petal, gefeliciteerd! Dat hij maar snel mag doorslapen

Asa, zet m op!

Groeten,

Temet

100%mama

100%mama

06-09-2011 om 10:22

Weer

eem wonder! Gefelicteerd!

Asa?.....zet 'm op he!

Asa Torell

Asa Torell

06-09-2011 om 11:02

Petal van harte!

Ha die Petal,
heel erg gefeliciteerd! Wat een bedoening allemaal nog, je bevalling - zoals je al dacht dat het zou worden. Fijn dat je alweer thuis bent! Blijkbaar was alles prima in orde ondanks de ctg's?
Heel veel geluk met jullie vieren gewenst!

Gerdina

Gerdina

06-09-2011 om 11:09

Petal!

Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Een heel goede kraamtijd gewenst!

Asa Torell

Asa Torell

06-09-2011 om 11:09

Hier ook gelukt!

Gisteravond ben ik op de valreep nog even thuis bevallen van onze zoon! Ook hier wilde er eerst maar niks gebeuren de hele dag, maar gelukkig kwam het s avonds toch nog op gang. Ik vond het ook weer even flink afzien... al was dat vast minder geweest als ik van te voren had geweten dat het in een paar uur bekeken zou zijn. Verder is alles goed met ons, de kleine man ziet er puik uit en doet al erg zijn best om lekker te drinken.
Heel leuk Petal dat we nu toch nog net even dezelfde datum hebben gescoord, al had ik je de 4e graag gegund evenzogoed .
De kinderen weten hier trouwens nog van niks, die waren uit logeren en nu op school. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat!

Gerdina

Gerdina

06-09-2011 om 11:11

Asa!

Ook jij gefeliciteerd! En heel veel geluk gewenst! Kunnen wij ook weer wat rustiger aan doe ipv elk uur te checken of er al iets geboren is

Hé asa!

Super, gefeliciteerd! Echt fijn dat het achter de rug is en je kindje gezond. Veel geluk!

Rafelkap

Rafelkap

06-09-2011 om 11:39

Asa!

Daar is ie dan! Gefeliciteerd! Opdat hij maar mag opgroeien tot een grote, gezonde en leuke man! Heel veel plezier met dat kleine wurmpje! Geniet van elkaar!

Gefeliciteerd!

Zo zie je maar weer, een "en nou opschieten of we komen je halen!" wil toch wel eens helpen bij die luiwamessen

En nu lekker uitrusten en genieten van zowel het kind als het feit dat je niet meer zwanger bent.

Groeten,

Temet

Sascha2

Sascha2

06-09-2011 om 12:40

Asa!

Van harte gefeliciteerd! Whow, wat fijn dat de bevalling snel is gegaan. En wat zal het straks een bijzonder moment zijn als je andere kinderen dit nieuwe wonder zien. Heel veel geluk toegewenst met je grote gezin.

liora

liora

06-09-2011 om 12:57

Asa!

Hoi Asa,

Van harte gefeliciteerd, wat heerlijk! En ook nog thuis! Echt super.

Ja was zou het fijn zijn als je vantevoren wist hoe lang het ging duren he?

Liefs,

Liora

Biene M.

Biene M.

06-09-2011 om 13:09

Hoera asa!

Gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed gegaan is! En zo leuk dat jij en Petal uiteindelijk echt op de zelfde dag bevallen zijn, wie had dat kunnen denken na jullie onderonsjes over de kwestie wel/niet nog een kind

Heel veel geluk gewenst met je drietal, ik hoop dat de grote broer en zus straks leuk reageren!

Kiki

Kiki

06-09-2011 om 13:12

Hoera asa!

Gefeliciteerd!! Lekker genieten van je mannetje

krin

krin

06-09-2011 om 13:26

En nog een!

Wat mooi, die verse aanwas. Gefeliciteerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.