Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Valkyre

Valkyre

28-08-2011 om 10:30

Asa

Ben je nou nog niet bevallen, of heb ik 't gemist?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

06-09-2011 om 13:40

Wat fijn

Dat hij er is!!!! Gefelictieerd..

Polly Shearman

Polly Shearman

06-09-2011 om 14:30

Dames!

beide gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige zonen...

ongelooflijk asa dat jij dat gewoon ff tussendoor doet... en je was nog wel thuis ook! had je best even je pc of laptop aan kunnen zetten vind ik whahahah

veel geluk ermee.

liefs pol

peggy

peggy

06-09-2011 om 15:39

Asa gefeliciteerd

Hey asa wat gaaf. Goed gedaan meid. Gefeliciteerd en geniet lekker samen met je gezinnetje van je mooie zoontje. Heel veel geluk nog. Liefs, peg

Dank!

Dames, heel erg bedankt voor de lieve wensen. Het is echt een wens die uit is gekomen.

Het gaat hier wel, maar wat slaap zou leuk zijn Ik genoot zo van zoon toen hij mij - na bijna 5 uur slapen - pas rond middenacht wakker maakte. Maar toen was ik ook wel bezig met hem voor een uur of 5. Ach, die fase duurt hopelijk niet lang en ik heb vandaag hier en daar een uurtje meegepikt.

Asa

Gefeliciteeerd meid. En ik vind het echt heel leuk dat onze mannen toch op dezelfde dag geboren zijn. Een 'OOL tweeling'

Lekker thuis bevallen ook nog en geen medisch gedoe.

Ben wel benieuwd naar een fotootje/naam van je spruit, wil je me emailen op [email protected] als je eens tijd hebt?

Wauw!

Petal en Asa, super gefeliciteerd met jullie zoontjes, oh heerlijk zeg !

Petr@

Petr@

06-09-2011 om 17:14

Haha

Hoe krijgen jullie het voor elkaar, wat leuk! De eerste OO-tweeling ))
Gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige zonen en ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe!!!

Massi Nissa

Massi Nissa

06-09-2011 om 18:10

O wat een groot geluk!

Lieve Petal en Asa, wat ben ik blij voor jullie! Waanzinnig zeg, ineens zijn er dan toch zomaar op maandag twee prachtige jongetjes bij.
Petal, ik hoop zo dat hij je een nachtje rust gunt - en anders knuffel je hem gewoon de hele nacht plat en kijk je al het moois eraf. En wat is het fantastisch, he, net als Liora al zei, als je droom in je armen ligt. De ontmoeting tussen nummer een en twee is ook heel bijzonder, dat wordt genieten!
Asa, jij frommelt dat jochie er gewoon even tussendoor, wat heerlijk dat hij er uiteindelijk toch nog snel was. En ook bij jou die ontmoeting tussen de andere kinderen en het nieuwe kereltje, wat mooi allemaal.
Ik kijk reikhalzend uit naar foto's van deze twee mannen. Allebei supergefeliciteerd en ik wens jullie een heerlijke kraamtijd toe.
Goh, dat is nog eens leuk om te lezen zo tussen het koken en de was door.
Groetjes
Massi

Asa

Ook jij van harte gefeliciteerd!! Geniet met volle teugen!!

Rembrand

Rembrand

06-09-2011 om 19:43

Asa en petal!

Allebei van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie minimannetjes !!
En nu lekker genieten van de kraamtijd meiden !
Liefs M.

Vic

Vic

06-09-2011 om 22:02

Asa

Wat fijn dat het dan toch allemaal vanzelf op gang is gekomen, en een vlotte bevalling. Gefeliciteerd met je zoon!

Valkyre

Valkyre

07-09-2011 om 01:05

Hoera asa!

Wat fijn, hij is er! Ik wens je veel slaap en een snel herstel toe. Laat je nog weten hoe broer en zus reageerden?

Een OOlijke tweeling, haha

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Op zoek naar wat nieuws over asa....

kom ik hier tot de ontdekking dat er een OOLijke (heeeeel leuk gevonden Valkyre!) tweeling is geboren maandag!!!

Wat een spektakel!

Van harte gefeliciteerd dames, ik wens jullie alle geluk van de wereld met jullie nieuwe gezinsleden!

Ingrid

100%mama

100%mama

07-09-2011 om 12:21

Jaaaa

en weer een mooie wereld burger! Gefeliciteerd Asa!

Fianna

Fianna

07-09-2011 om 16:20

Asa en petal

Wat geweldig nieuws voor jullie beiden! Van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst!!

Asa Torell

Asa Torell

07-09-2011 om 17:55

Dank!

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, zo heerlijk om te krijgen! Hier ook lekker moe na een spokerige nacht . Straks maar vroeg er in! De grote broer en zus vinden het allemaal erg interessant en spannend, tot nu toe zitten ze het liefst zoveel mogelijk bijna bovenop hem (al wint -nu op dit moment- uiteraard de tv bij zoon , nou ja, als forummende kersverse moeder kun je daar uiteraard weinig van zeggen, haha. A propos forummen Polly, de bevalling was er eentje van de categorie kort maar krachtig dus even updaten tussendoor was niet echt aan de orde .
En Petal, ik stuur je gauw een mail! Ik ben ook erg benieuwd naar jouw mannetje!

dc

dc

07-09-2011 om 22:06

Asa

Van harte!!

Fiorucci

Fiorucci

08-09-2011 om 11:39

Jaaaaaaaaa

Asa en Petal, heel hartelijk gefeliciteerd, geweldig!

tonny

tonny

08-09-2011 om 20:09

Petal en asa

wat prachtig, allebei een zoon. Heel veel geluk en een relaxte tijd, met veel verwennerij!

Asa & petal

Gefeliciteerd!! Fijn dat alles is goed gegaan, geniet ervan!

emmawee

emmawee

12-09-2011 om 13:59

Asa!

Gefeliciteerd!! Oh ik ben zo ontzettend ontforumd geraakt, maar gisteren dacht ik opeens: ik moet kijken hoe het met Asa is! Wow, de kleine man heeft nog flink op zich laten wachten, zeg! Gefeliciteerd in elk geval en hopelijk valt er veel te genieten in deze eerste dagen, weken...
Groetjes, Maw.

emmawee

emmawee

12-09-2011 om 14:03

En natuurlijk...

Petal, ook gefeliciteerd!! Jij met je tweede zoon, als ik het me goed herinner. Zooo leuk!! (en zo handig ook).
Geniet ervan en als ik weer eens wat vaker ga lezen, zal ik jullie volgen... in baby-tijd!
Groetjec, Maw.

Lynna

Lynna

12-09-2011 om 19:09

Gefeliciteerd petal en asa!

Superfijn voor jullie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.