Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
dc

dc

20-08-2010 om 19:31

Misselijk tips?

Ik voel me de godganze dag misselijk, tegen het overgeven aan, maar ik geef net niet over. Tips iemand?

Ben nu in de 2e maand denk ik ongeveer. Bij mijn andere zwangerschappen was ik ook misselijk de eerste 3 maanden, maar ik kan me niet herinneren dat het zo erg was!

Ik rust voldoende trouwens, dus oververmoeidheid is het niet.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Massi

Gefeliciteerd!!! Potjandorie, zit je een dagje niet op het forum (althans, niet alle gebruikelijke rubrieken gecheckt) en komt er zo'n konijn uit de hoed. Van harte, en ik duim voor je.
Grappig trouwens, jouw dochter is net een paar weken later jarig dan mijn zoon, en als ik het even snel uitreken zou jouw ukje t.z.t. ook weer een paar weken na mijn ukje jarig moeten zijn. Bevallingsverlof in de lente is een stuk leuker trouwens, kan ik je uit ervaring meedelen

Een hele voorspoedige zwangerschap gewenst!

Groeten,

Temet

krin

krin

02-09-2010 om 14:17

Wat leuk!

Gefeliciteerd Massi & Co!

Massi Nissa

Massi Nissa

02-09-2010 om 17:04

Blij

Ik begin het langzaam echt te geloven, maar net als Biene moet ik eerst eens die eerste drie, vier maanden achter de rug hebben. Ik word morgen 37, dus helemaal risicoloos is het statistisch gezien niet, maar we houden de moed erin. Ik ben gewoon al zo gelukkig dat ik tien weken ver ben, dat is na dochter niet meer gelukt. Ik begon al ernstig te twijfelen of het er nog wel in zat .
Temet, dat zou echt grappig zijn als we weer 'gelijk' hebben gelopen! En inderdaad, ik heb natuurlijk allang uitgerekend dat ik tzt (mocht alles goed gaan) bijna vijf maanden met purkje thuis kan zitten, omdat de zomervakantie er dan nog achteraan komt. We hebben het dus ideaal uitgemikt (geheel per ongeluk).
Dochter zei trouwens zojuist, toen ze mij en mijn zus naast elkaar zag: "Mama, jij hebt een dikke buik en tante X is dun." En bedankt. Ik heb inderdaad alweer een buik(je).
Groetjes
Massi

Ik vond nog een stukje over de veiligheid van reisziektetabletten, mocht het je interesseren:

http://www.mkatan.nl/radio-en-tv/343-19-juli-gember-tegen-misselijkheid.html

Gaat het een beetje?

Groeten,

Temet

dc

dc

03-09-2010 om 15:52

Dank

Hallo, het gaat een stuk beter eigenlijk. Alleen melkproducten kan ik niet eten, dan geef ik echt binnen 15 minuten over. Maar het is gereduceerd tot normale dragelijke misselijkheid, en ik geef nu nog maar iets van 2 à 3 keer per dag over. Echt een wereld van verschil!

Massi Nissa

Massi Nissa

03-09-2010 om 16:13

Nog maar drie keer per dag... petje af voor jou, hoor, best heftig om zo misselijk te zijn (geweest). Hier nog steeds geen bijzondere klachten, wel heeeeel erg moe. Ik slaap veel en de bank leert mij ook steeds beter kennen (zit ik normaal nooit op).
Groetjes
Massi

Asa Torell

Asa Torell

03-09-2010 om 20:15

Ja massi

van harte vandaag!

Tink

Tink

03-09-2010 om 23:57

Biene en massi

Biene, wat fijn dat het zo goed gaat en dat je nu ook die spanning kwijt bent . Jeetje, ook alweer over de helft. Je beschrijving klinkt precies als mijn oudste, die kon zich ook zo ontzettend opvallend omdraaien. Heel geruststellend, vond ik altijd, babies die veel bewegen hebben het naar hun zin volgens de gyn . En jongste (ook meisje) was een dwarsligger, haha. Eigenwijs voor 3, die meiden... Met een 3e kun je inderdaad al snel lekker uitdijen, wat overigens niks zegt over de grootte van de baby. Bij de jongste vroegen ze me rond de 23 weken al hoe lang ik nog moest werken . Nouja, kan nog een half uur doorkletsen, maar ik ben gewoon erg blij voor je!!

En voor jou ook Massi! Ik begrijp dat ik je mag feliciteren vandaag? Bij deze!

Liefs Tink

Massi!

Wat leuk meid. Ik had stiekem al gehoopt dat jij het was Fantastisch.

Massi Nissa

Massi Nissa

04-09-2010 om 19:47

Allemaal

hartelijk dank voor de gelukwensen. Mijn verjaarsdagscadeau krijg ik begin april, hoop ik . Woensdag echo, duim aub even mee voor een duidelijk hartje en verder-alles-prima.
Groetjes
Massi

Biancie

Biancie

05-09-2010 om 20:35

Wellicht heb je bij misselijkheid hier iets aan

Dit artikel heeft mij erg geholpen bij de misselijkheid

https://www.bolifestyle.nl/oh-zo-zwangerschapsmisselijkheid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.