Weet jij wat je baby nodig heeft? Minder stress met dé ouderschapscursus
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Wie is de vader


Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:38:

[..]

Kort samen gevat heb ik met M van januari wekelijks seks of meerdere keren zeker de laatste tijd 3 x per week of meer en met H enkel tijdens eisprong en dezelfde ochtend met M maar die is niet in mij klaargekomen...en bedankt over je antwoord en zal er over nadenken

Maar je wil dan toch bij H blijven? 

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:04:

[..]

Ben gwn nog aan het twijfelen wat ik moet doen en of wegnemen niet het beste is...ik wou gwn weten hoeveel % kans er is dat het van M zou zijn omdat ik toch veel wakker lig van de twijfels

Ga naar de huisarts. Leg de situatie uit. En vraag om dna test en wat daarvoor nodig is. Je xou het ook met haar kunnen doen als de wortel er nog aan zit.

Dus even een paar "grijze" haren verwijderen bij h en bewaren en opsturen

Laura1992

Laura1992

27-06-2023 om 19:43 Topicstarter

Nick90 schreef op 27-06-2023 om 19:40:

[..]

Maar je wil dan toch bij H blijven?

Uiteindelijk ben ik er toch al 13 jaar mee samen wat niet niets is eh... uiteindelijk is het geen slechte jongen alleen voel ik er niet voor wat ik voor M voelde en denk niet dat ik bij M nog moet komen eerlijk gezegd 

Laura1992

Laura1992

27-06-2023 om 19:44 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 27-06-2023 om 19:41:

[..]

Ga naar de huisarts. Leg de situatie uit. En vraag om dna test en wat daarvoor nodig is. Je xou het ook met haar kunnen doen als de wortel er nog aan zit.

Dus even een paar "grijze" haren verwijderen bij h en bewaren en opsturen

Dna voor geboorte kost 1000 a 1500 euro...dat kan ik niet betalen 

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:43:

[..]

Uiteindelijk ben ik er toch al 13 jaar mee samen wat niet niets is eh... uiteindelijk is het geen slechte jongen alleen voel ik er niet voor wat ik voor M voelde en denk niet dat ik bij M nog moet komen eerlijk gezegd

Heb je verder gedacht dan dat jij een kind wil? Heb je nagedacht hoe het leven van je kind eruit ziet en wat je je kind gunt? Want ook al is H geen slechte jongen, jullie relatie was niet goed. Wil je daar echt een kind in de mix gooien? Gun je je kind geen warm, stabiel thuis? En stel dat het nu soort van goed blijft gaan, maar uiteindelijk komt toch uit dat je kind niet van H is, hoe denk je dan dat H en je kind zullen reageren.

Misschien moet je nu starten met de beste moeder te zijn die je kunt zijn voor je ongeboren kind en je afvragen wat het beste is voor haar/hem ipv je te laten leiden door je eigen onzekerheden.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-06-2023 om 19:48

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:04:

[..]

Ben gwn nog aan het twijfelen wat ik moet doen en of wegnemen niet het beste is...ik wou gwn weten hoeveel % kans er is dat het van M zou zijn omdat ik toch veel wakker lig van de twijfels

Begrijp je wat kansberekening is? Ook als de kans maar een paar procent is, kan M de vader zijn.

Je zult echt openheid van zaken moeten geven naar H. (En naar mijn mening eigenlijk ook naar M.) Het gaat er namelijk niet om of jij wel of niet kunt slapen. Het gaat over het leven en de toekomst van jullie kind. Een kind dat straks ook recht heeft om te weten wie de vader is.

Maak een afspraak bij je huisarts of een verloskundige om hierover te praten. Je kunt voor informatie en advies terecht bij het FIOM. Die laatste richt zich vooral op ongewenste zwangerschappen, maar hebben ook kveel ervaring met verwantschapsvragen (= wie is de vader).

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:44:

[..]

Dna voor geboorte kost 1000 a 1500 euro...dat kan ik niet betalen

Haha en een kind wel? Succes. Ik hoop dat je snel volwassen wordt en je verantwoordelijkheid pakt, want het klinkt helemaal niet alsof je klaar bent om een kind op te voeden.

Je kan geen 1000/1500 euro betalen? Hoe wil je dan de uitzet voor de kleine aanschaffen? Dat gaat echt stukken meer kosten dan dit bedrag .  Zoiezo een kindje kost een hoop geld ...

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:44:

[..]

Dna voor geboorte kost 1000 a 1500 euro...dat kan ik niet betalen

Enig idee wat een kind kost? 

Heb je mijn reactie, en vooral laatste vraag, daarom overgeslagen?

Ik heb kinderen met een man die 'geen slechte jongen' is. Ik kan het je alleen maar afraden. Een kind vergroot alle problemen die je hebt en alle problemen die jullie samen hebben. Een baby is nog makkelijk, maar hoe ouder ze worden hoe moeilijker het wordt. Echt, krijg geen kind in een slechte relatie. Dan liever alleen. 

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 19:43:

[..]

Uiteindelijk ben ik er toch al 13 jaar mee samen wat niet niets is eh... uiteindelijk is het geen slechte jongen alleen voel ik er niet voor wat ik voor M voelde en denk niet dat ik bij M nog moet komen eerlijk gezegd

En je kind alleen opvoeden? Als je relatie zo slecht liep dat je al bezig bent met uit elkaar gaan en huis verkopen en wekelijks seks met een ander had lijkt me niet dat H het nog wel ziet zitten. En hij heeft geen twijfels of hij de vader wel kan zijn? 

Laura1992

Laura1992

27-06-2023 om 20:05 Topicstarter

Lieveheersbeest schreef op 27-06-2023 om 19:56:

[Quote verwijderd]

Neen dat is het zeker niet ..het ging me om te weten hoeveel kans er zou zijn moest M de vader kunnen zijn en niet welke relatie ik zou verder zetten 

Laura1992 schreef op 27-06-2023 om 20:05:

[..]

Neen dat is het zeker niet ..het ging me om te weten hoeveel kans er zou zijn moest M de vader kunnen zijn en niet welke relatie ik zou verder zetten

als 1992 je geboortejaar is, dan zou ik gauw echt volwassen worden. 

Je relatie is niet belangrijk, je kind wordt het belangrijkste. Beter zonder vader opgroeien, want zo goed liep dat niet, dan met vader waar je niks aan hebt. 

ik geloof het hele verhaal niet. Een paar weken terug was er eenzelfde verhaal, ik denk dat daar de inspiratie vandaan is gekomen.

Eerste topic, account vandaag aangemaakt…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.