Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Wanneer stop je met een speentje?

Anoniemvoornu schreef op 12-10-2025 om 10:50:

[..]

Dit keer 100 , en dan gaat het hier ook nog om een hond die letterlijk in staat is een kind dood te bijten..

Dat doet deze hond niet, is zo’n goedzak…….*sarcasmemodus uit 

Nick90 schreef op 11-10-2025 om 20:17:

Ze vraagt m dus ook nog vaak overdag of onderweg. Op het kdv krijgt ze m alleen als ze wil slapen. Cold turkey hebben we geprobeerd maar dat resulteert in een boze peuter, en vooral de hond is dan vaak het slachtoffer helaas. Waarschijnlijk omdat ze weet dat een onmiddellijke reactie oplevert.

Dan zorg je toch als ouders ervoor dat kind de kans niet heeft om bij de hond te komen? Is niet zo moeilijk hoor... Ik heb zoonlief nooit alleen gelaten met huisdieren (honden en katten) toen hij jonger was. Maar ik heb hem dan ook geleerd dat dieren geen speelgoed zijn en respect verdienen. Overigens moet je niet gaan piepen als de hond hap doet omdat die het zat is.

Ik gok dat dit gewoon een gevalletje ballen kweken is en even door de zure appel heen bijten. Laat peuter maar even boze peuter zijn, daar is niet zo heel veel mis mee hoor.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.