Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Talia

Talia

09-12-2008 om 13:23

Alternatief voor buitenfeest: welke film?

Wie kent de huidige kinderfilms en kan me adviseren? Voor de tiende verjaardag van mijn dochter hebben we een feestje georganireed bij een ponystal. Vrijwel alles speelt zich buiten af en we duimen dus voor droog weer. Het is komende zaterdag en van alle dagen heeft die dag dus de meeste kans op regen ....
Nu hadden we bedacht dat de bioscoop een slecht-weer-alternatief is, maar er zijn niet zoveel films nu die haar echt aanspreken. Ik denk dat we moeten kiezen tussen Madagascar deel 2 en High School Musical 3. Heeft iemand deze films al gezien? Is het wat voor een groep meiden (en 1 jongen) van 9 en 10 jaar? Zijn er andere filmtips?

Dank alvast, Talia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

09-12-2008 om 14:13

Nat

Het is helemaal niet erg om nat te worden. Vraag van te voren of ze een tas met droge kleren (dus ook onderbroek en schoenen) mee kunnen nemen en ook regenlaarzen en een regenjack. Eventueel de tijd bij de ponystal inkorten en thuis omgekleed en warm nog een dvd kijken.

Talia

Talia

09-12-2008 om 19:00

Tja vera

Daar zijn we ook helemaal op klaar en dochter is totaal gemotiveerd om het ondanks regen te laten gebeuren. Alle "verwarmingsoplossingen" hebben we bedacht. Maar ik heb mijn twijfels bij een hele middag regen, dus ik wil graag een alternatief achter de hand hebben. Verder moeten we met de bus heen en terug, inclusief overstappen, dus ik krijg visioenen van meiden die bij de bus staan te kleumen in de druipregen etc.
Maar goed, dat had ik allemaal niet verteld, want het gin mij om mensen die iets meer weten van de films die momenteel draaien, zodat we zaterdagochtend eventueel nog de plannen kunnen wijzigen.

Groet, Talia

Terpi

Terpi

09-12-2008 om 23:24

Als nat dan toch heulemaal nie erg is...

dan kan je altijd nog gaan zwemmen he Misschien is paarden meenemen ook nog een optie?
Overigens zijn die high school musical films vreselijk amerikaans :S
Groet Terpi

Roos

Roos

10-12-2008 om 12:11

Ik heb

geen van beide films nog gezien, maar aangezien high school musical erg populair is, vooral bij meiden, zou ik toch daarvoor kiezen.
Roos

Terpi

Terpi

10-12-2008 om 15:37

Overigens...

wordt er nu weer goed weer voorspeld, droog en zelfs af en toe zon. Wel maar 3 graden...
Groet Terpi

Maylise

Maylise

10-12-2008 om 16:33

Highschool musical

Voor de leeftijd die je noemt zou ik Highschool musical geschikter vinden. Veel meisjes vinden die film echt geweldig. Bij mijn dochter in de groep (maar die zit al in groep 8) lopen er heel veel fans rond. Het enige risico is dat ze die film al hebben gezien en Madagascar 2 is geloof ik wat nieuwer. Maar misschien vergis ik me daarin, ik volg releases niet op de voet.
ik denk dat zeker de grote highschool musical fans er geen bezwaar tegen hebben om die film een tweede keer
te zien.
Vraag het anders zaterdag aan de meisjes zelf, welke zei het liefst willen zien.

Maylise

Talia

Talia

10-12-2008 om 17:48

Vragen

Hmm ik kan het ze ook vragen inderdaad ... goeie tip Maylise . Maar ach, niets zo wisselvallig als het weer, de voorspellingen zijn alweer wat minder somber. En als het dan toch nat moet, is het zwembad ook nog een prima alternatief inderdaad, ook een goeie tip, Terpi!
High School Musical 3 is gewoon niet zo mijn smaak, maar met name de meiden zullen er wel voor gaan, denk ik. Voorlopig ga ik toch nog maar even door met duimen voor goed weer. IK vond het ponyfeestje namelijk eigenlijk het leukst!

Groet, Talia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.