Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Autoruit stickers: waar te koop?

Ik zoek al even naar van die anti-statische plakkers voor op bijv. autoruiten. Ik zoek die "ouderwetse" in primaire kleuren in de vorm van bijv dieren, vervoermiddelen, bomen, poppetjes etc.
Ik heb al diverse zoekopties gebruikt maar heb ze nog niet gevonden. Ook nog niet bij de plaatselijke -web-winkels kunnen vinden.
Wie weet wat ik zoek en waar ik ze nog kan kopen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Autoplakkers

Als je zoekt op autoplakkers krijg je diverse winkels waar ze ze verkopen. Ze zijn van SES en zijn o.a. verkrijgbaar bij Intertoys, Lobbes, en Bol.

Chris35

Chris35

20-06-2011 om 10:07 Topicstarter

Nerina

autoplakkers..... op die zoekoptie was ik dus nooit gekomen
Kan ik ze deze week nog kopen, we gaan nl. zaterdag al weg.
Dank je wel!

En ook bedankt!

Toen we in 2009 een auto kochten riep ik al "nou moeten er natuurlijk ook van die beestenstickertjes op de ruit", maar ik bedacht me later dat ik ze nergens meer zag. Op naar Intertoys!

Groeten,

Temet

Inge M

Inge M

21-06-2011 om 20:14

Kan kind wel bij de ruit

Wij hadden ook ooit van die dingen op de ruit. Helaas kon kind er vanaf autozitje niet bij. Jammer, daar hadden we niet aan gedacht. Ze heeft er naar kunnen kijken maar niet aan kunnen komen tijdens het rijden.

Ja, dat bedacht ik me ook

Dat bedacht ik me ook net, Inge, zoon kan er wel bij maar dochter waarschijnlijk niet. Aangezien haar favoriete woord "Ikkeook!" is voorzie ik problemen als ik de stickertjes in de auto introduceer. Of ik moet haar een stuk plastic geven om ze op te plakken.

Groeten,

Temet

Chris35

Chris35

21-06-2011 om 21:42 Topicstarter

Vlekken

Aan de vlekken op de autoruit te zien, denk ik dat ze er wel bij kan

buzz

buzz

30-06-2011 om 14:45

Intertoys

Net vanmorgen gekocht bij intertoys voor vrienden die hun huis aan het verbouwen zijn en een hele glazen wand hebben, zodat da kinderen kunnen zien dat het raam er nu inzit en zodat ze er mee kunnen spelen.
Liggen bij de knutselspullen, net iets duurder als 5 euro

Action

Ik heb ze gekocht bij de action, dieren, vissen maar ook cijfers en letters. Koste zo rond de 80 cent!

Toeval

Dit weekend stuitte we bij halfords op cars stickers en bij kruidvat van Thomas de trein en Dora
Toen zeiden we ook al dat het zo jammer was dat we die van vroeger nooit meer zagen.... Geinig
Op naar de action dus

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.