Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
prinses01

prinses01

25-04-2009 om 16:37

Badkleding met kurken

Hoi!

Ik heb ooit wel eens zo'n badpak gezien met kurken erin. Lekker makkelijk, want mijn kinderen van 5 en 6 hebben een hekel aan de bandjes. Zeker nu ze op zwemles zitten waar ze zonder bandjes zwemmen.

Wie weet waar je deze kunt kopen? En is er ook iets dergelijks voor jongetjes?

Bedankt. Groetjes, Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

25-04-2009 om 18:45

Geen idee maar

die kurken zijn neem ik aan om te blijven drijven? Dan zal de badmeester of -juf niet willen dat je kind zo'n ding aanheeft. Je schrijft dat ze al zonder bandjes zwemmen.
En voor privé zwemmen (want daar wil je ze denk ik voor) gewoon zonder bandjes niet het water in.

amk

amk

25-04-2009 om 20:52

Niet veilig

want je drijft net zo makkelijk met je hoofd boven als onderwater.
Dat is voornamelijk de reden dat ze hier in het zwembad verboden zijn, zelfs bij het babyzwemmen. Dan wordt je een zwemluier en bandjes aangereikt met het verzoek je kind om te kleden of het zwembad te verlaten.

Bandjes of een echt zwemvest zijn veiliger.

Hier kurkjes

Onze oudste dochter (zit nog niet op zwemles) zwemt altijd met kurkjes alleen niet in een badpak maar in zo'n gordel. Ik vindt het ideaal en deze blijven goed zitten en onze dochter blijft gewoon drijven. Wij hebben voor kurkjes gekozen i.p.v bandjes omdat onze dochter een hele dunne huid heeft en de bandje zorgde er altijd voor dat haar huid eronder kapot ging. Ik heb ze gekocht bij Lobbes.

gr Aapie

Google

Zo'n drijfpak noem je in goed Nederlands: floatsuit.
Zie bijvoorbeeld:

http://www.kidzlifestyle.nl/shop/product/1103/kinderzwempak_de_Floatsuit_Original_van_Swimsafe.html

http://www.splashabout.nl/index.html

Groet, Triple

Annet

Annet

26-04-2009 om 22:00

Ik heb nog wel kurkjes liggen

Mag iemand gratis hebben als ze opgehaald worden (omgeving Gouda). Of tegen verzendkosten. Ze passen niet door de brievenbus.
[email protected]
Oja, de kurkjes zijn er per stuk af te halen zodat je er zo min mogelijk gebruikt (aangepast aan de zwemkunsten van je kind). Ze zijn niet geschikt om te gebruiken zonder toezicht. Ze zijn wel geschikt om het zwemmen te oefenen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.