Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Bedtijd

gewoon uit nieuwsgierigheid: Onze dochter gaat om ongeveer half acht slapen, maar is de laatste tijd erg vroeg wakker .Zo rond 6 uur.pfff. Van daag maar wat later naar bed en ze sliep om 8 uur. Ben benieuwd hoe laat ze wakker is morgen. Nu is mijn vraag hoe laat gaan jullie 6 jarige naar bed en hoeveel uur slapen ze.Onze dochter slaapt vaak tussen de 10 en 11 uur.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sigrid70

Sigrid70

25-08-2009 om 21:53

Tsja

er zijn al best vaak draadjes over geweest en het blijkt dat de slaapbehoeften van de kinderen erg verschillend zijn...

Mijn 6,5 jarige gaat door de week om half 8 naar boven en om 8 uur gaat het licht uit. Ze is dan 's ochtends haar bed niet uit te krijgen maar eerder naar bed haal ik niet met werken/koken/eten/voorlezen etc (en dan nog denk ik dat ze haar bed niet uitkomt, ze is een langslapertje). In het weekend haalt ze het meestal wel in door lekker uit te slapen.

Hier...

...gaat het licht uit om 8.00 uur, ze is zesenhalf, meestal is ze dan om 7.00 uur uit zichzelf weer wakker.
Het is overigens een streven die 8.00 uur, de school is hier net 3 dagen bezig en het vakantieritme is er nog niet helemaal uit, ook het buitenspelen in de straat is om 8.00 uur hier nog in volle gang. Maar het streven is 8.00 uur.

Christientje

Christientje

26-08-2009 om 21:57

11.5 uur

Mijn zoontje van 6 jaar gaat om half 8 naar bed en slaapt tot de volgende ochtend 7 uur.
Hij slaapt dus 11,5 uur p.nacht.
Christientje

angel3

angel3

27-08-2009 om 10:56

11 uur

Zoon van 6,5 jaar gaat rond 7 uur a half 8 naar boven. We lezen voor en soms leest hij zelf nog wat. Om 20 uur is het licht vaak wel uit. Hij is tussen half 7 en 7 uit zichzelf wakker. Hij slaapt dus een kleine 11 uur....

Heerlijk

zo lang als jullie kinderen slapen, die van mij is nu bijna 6 (ja sorry zit hier illegaal) en slaapt niet voor 21/21.30 uur en is ook weer op tijd (7 uur) wakker. Ik ben altijd jaloers op dit soort moeders... Nu ben ik zelf ook niet zo'n langslaper, nooit geweest ook, dus zoon heeft het niet van een vreemde ;o).

jippa

jippa

31-08-2009 om 21:23

11 uren

Hier bijna zeven jaar. Slaapt van 21 uur tot 8.00 uur zo ongeveer. En in het weekend vaak nog wat langer. Maar vroeger op bed leggen is zinloos.
J

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.