Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
MY2

MY2

06-07-2009 om 19:59

Bestuurbare auto?

Onze zoon heeft afgelopen weekend gespeeld met bestuurbaar speelgoed (volwassen versie) en nu denken wij dat het wel leuk is om met zijn verjaardag als hij 4 jaar wordt, om dan iets van een bestuurbare auto te geven.

Maar nu de grote vraag; wat is geschikt voor een 4 jarige. Ik heb ff gegoogled en vind veel met een afstandbediening met een draadje, dat lijkt me niet leuk. Ik denk dat een auto die echt op afstand bestuurbaar is, veel leuker is. Wat ik dan vind is voor kleinere kinderen, of althans zo ziet het er uit.

We willen wel iets geven waar hij langere tijd iets aan heeft, wat er niet te kinderachtig uit ziet en het moet ook nog eens niet de hoofdprijs kosten.

Wie heeft suggesties

alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

06-07-2009 om 21:17

Niet realistische combi

Een op afstand bestuurbare auto gaat snel kapot. Hier brak na een jaar de antenne af omdat zoon de afstandsbediening bleef optillen aan de antenne. Hij is 6 en vrij rustig voor een jongen.
Ook bij andere kinderen hoor ik dat dit soort auto's snel kapot gaan.
We hebben ook een versie met snoer gehad. Die zijn voordelig en gaan lang genoeg mee. Zeker in verhouding met de prijs.
Voor een vierjarige zou ik dus een versie met snoer kopen. Dat vindt hij vast geweldig!. Onze zoon had ook een heel goedkope vrachtwagen met snoer. Hij heeft ervan genoten, wel een jaar lang. En dat voor zo'n 10 euro.
Die hoofdprijs komt later wel. Van het verschil geniet hij nu toch nog niet.
Oja, de laatste superversie was 40 euro. Daar heeft hij 9 maanden van genoten.....

Hmmmm, ze gaan echt niet lang mee hoor

Hier heeft zoonlief voor Sinterklaas een radiografisch bestuurbare auto gehad. Hij was toen 4,5jr. Vaders heeft het uitgezocht (tja... ook niet handig), dus het werd een Ferrari van ca. 30 euro, bij de autospeciaalzaak.

Na een maand wassie stuk omdat zoonlief op de antenne was gaan zitten. En de wieltjes waren al ontzet etc. Toch is hij best zorgvuldig hoor.

Dus als ik jou was zou ik er niet teveel geld aan besteden of te hoge verwachtingen hebben. Het echte werk komt later wel. Maar goed, het was wel een leuk speelgoedje gedurende die maand.

Groeten,
Linda

Ik heb er 6 op tafel staan...

Vanochtend de kamer van mijn zoon van bijna 6 opgeruimd en we kwamen 6 afstandbestuurbare auto's tegen, zowel van hem als van zijn 2 oudere broers. Geen van allemaal deed het echt goed. Ik ben ook nog altijd op zoek naar een auto die wél spannend is, en ook nog een tijdje meegaat. Ooit hebben we een NIKKO gehad met Mickey Mouse achter het stuur. Die heeft 't heel lang volgehouden, maar dat was alleen maar vooruit en een bochtje achteruit. Beetje saai als je 6 bent...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.