Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-03-2009 om 16:42
wie heeft er leuke ideeën om een bioscoop feestje op te leuken ?? ik ben op dit moment totaal inspiratieloos en het is as zaterdag al.
We gaan dus naar de bioscoop, had ik toegezegd maar heb er eigenlijk spijt van, zit daar met z'n 10-en te zitten in de bioscoop daarna thuis eten, en dat was het...dus van te voren wil ik nog iets leuks doen, maar vind het moeilijk iets te bedenken wat bij de leeftijd van 9 past.
Alle ideeen zijn erg welkom.
Groetjes Heidi
02-03-2009 om 17:48
Gourmetten
Courmetten is leuk. Kost wat meer tijd dan een bord patat en is gezellig. Kunnen ze nog leuk napraten na de film.
Liedewij
02-03-2009 om 18:04
Leuk genoeg
Mijn ervaring is dat naar de bios met daarna thuis eten leuk genoeg is hoor!Je laat de kinderen naar de bios komen,na de film lekker naar huis lopen als dat kan,kunnen ze even lekker de buitenlucht in,en dan eten.
Dat is toch feest genoeg?
Groetjes,Bastet
02-03-2009 om 23:13
Bioscoopfeestje
Hoi, wij hebben ook eens een bioscoopfeestje gehad. Volgens mij toen mijn dochter 9 of 10 jaar oud werd. Haar vriendinnetjes kwamen direct mee uit school naar ons huis en hebben hier tussen de middag gegeten. Ik had lekkere broodjes en beleg. Daarna richting bioscoop en na afloop met z'n allen nog frietjes gegeten bij de mac. Tijdens de pauze in de bioscoop allemaal een ijsje, en toen vond ik het prima. Het ging overigens niet om 10 vriendinnetjes, dat was me veel te duur geworden. Mijn dochter heeft 3 vriendinnetjes meegenomen.
Christientje
02-03-2009 om 23:13
Bioscoopfeestje
Hoi, wij hebben ook eens een bioscoopfeestje gehad. Volgens mij toen mijn dochter 9 of 10 jaar oud werd. Haar vriendinnetjes kwamen direct mee uit school naar ons huis en hebben hier tussen de middag gegeten. Ik had lekkere broodjes en beleg. Daarna richting bioscoop en na afloop met z'n allen nog frietjes gegeten bij de mac. Tijdens de pauze in de bioscoop allemaal een ijsje, en toen vond ik het prima. Het ging overigens niet om 10 vriendinnetjes, dat was me veel te duur geworden. Mijn dochter heeft 3 vriendinnetjes meegenomen.
Christientje
03-03-2009 om 11:52
Gourmet
Hier laatste keer (9 jaar) ook bioscoop en gourmet. Ze vonden het geweldig. Sla wel goed in want het is niet te geloven hoeveel ze eten.