Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Heidi

Heidi

02-03-2009 om 16:42

Bioscoopfeestje....help!

wie heeft er leuke ideeën om een bioscoop feestje op te leuken ?? ik ben op dit moment totaal inspiratieloos en het is as zaterdag al.

We gaan dus naar de bioscoop, had ik toegezegd maar heb er eigenlijk spijt van, zit daar met z'n 10-en te zitten in de bioscoop daarna thuis eten, en dat was het...dus van te voren wil ik nog iets leuks doen, maar vind het moeilijk iets te bedenken wat bij de leeftijd van 9 past.
Alle ideeen zijn erg welkom.

Groetjes Heidi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liedewij

liedewij

02-03-2009 om 17:48

Gourmetten

Courmetten is leuk. Kost wat meer tijd dan een bord patat en is gezellig. Kunnen ze nog leuk napraten na de film.

Liedewij

Bastet

Bastet

02-03-2009 om 18:04

Leuk genoeg

Mijn ervaring is dat naar de bios met daarna thuis eten leuk genoeg is hoor!Je laat de kinderen naar de bios komen,na de film lekker naar huis lopen als dat kan,kunnen ze even lekker de buitenlucht in,en dan eten.
Dat is toch feest genoeg?
Groetjes,Bastet

Christientje

Christientje

02-03-2009 om 23:13

Bioscoopfeestje

Hoi, wij hebben ook eens een bioscoopfeestje gehad. Volgens mij toen mijn dochter 9 of 10 jaar oud werd. Haar vriendinnetjes kwamen direct mee uit school naar ons huis en hebben hier tussen de middag gegeten. Ik had lekkere broodjes en beleg. Daarna richting bioscoop en na afloop met z'n allen nog frietjes gegeten bij de mac. Tijdens de pauze in de bioscoop allemaal een ijsje, en toen vond ik het prima. Het ging overigens niet om 10 vriendinnetjes, dat was me veel te duur geworden. Mijn dochter heeft 3 vriendinnetjes meegenomen.
Christientje

Christientje

Christientje

02-03-2009 om 23:13

Bioscoopfeestje

Hoi, wij hebben ook eens een bioscoopfeestje gehad. Volgens mij toen mijn dochter 9 of 10 jaar oud werd. Haar vriendinnetjes kwamen direct mee uit school naar ons huis en hebben hier tussen de middag gegeten. Ik had lekkere broodjes en beleg. Daarna richting bioscoop en na afloop met z'n allen nog frietjes gegeten bij de mac. Tijdens de pauze in de bioscoop allemaal een ijsje, en toen vond ik het prima. Het ging overigens niet om 10 vriendinnetjes, dat was me veel te duur geworden. Mijn dochter heeft 3 vriendinnetjes meegenomen.
Christientje

Hillary

Hillary

03-03-2009 om 11:52

Gourmet

Hier laatste keer (9 jaar) ook bioscoop en gourmet. Ze vonden het geweldig. Sla wel goed in want het is niet te geloven hoeveel ze eten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.