Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
lisbeth

lisbeth

02-04-2013 om 11:01

Boeken e3/m4 voor jongen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog meer pol

Hier is Pol ook een hit en 20 jaar geleden voor mijn broertje ook al. In zwotserland lag het ook volop in de klas en heet ie Petzi.
Totaal absurdistisch vind ik het, vooral met de NL vertalingen erbij. Maar echt leuk ook. Altijd die admiraal, pannenkoekenstapels enz.

Hier begon zoon ook zijn broertje voor te lezen uit een prentenboek. Gat in de markt lijkt me, ik vind de aviboekjes op school zo stom ('juf is dik', really?! )

Annet

Annet

03-04-2013 om 22:57

Hier waren de prentenboeken populair

De avi-boekjes konden mijn kinderen niet boeien. Zeker niet t/m avi2. Prentenboeken wel. Dat waren meer woordpuzzles met een mooi verhaal als toegift. Deze boeken werden ook telkens opnieuw gelezen, avi- boekjes niet.

Lisbeth - tes van lieshout

Kijk eens naar Ted van Lieshout, bijv. "Ik ben een held", "Ik ben een goochelaar", "Luitje en de limonademoeder".
Dunne, originele zelfleesboekjes. En als je dan toch bij van Lieshout staat te kijken, neem dan ook een bundel versjes van hem mee, zijn erg leuk!

Ted natuurlijk! en rafelkap

Mijn zoon van 8 leest heel graag Spekkie en Sproet, een kinderdetectiveserie van Vivian den Hollander.

lisbeth

lisbeth

04-04-2013 om 13:15

Bieb en slegte geweest

bij de slegte 1 boekje van de effies kunnen krijgen en bij de bieb 1 van P van Loon en nog 1 van de effies.

Het lezen is nog vermoeiend voor hem, gisteren een bladzijde gedaan met alleen maar tekst en dan vind hij het ook wel goed.
Begint dus enthousiast maar snel moe. Ik neem het dan ook over van hem, moet wel leuk blijven natuurlijk

Rafelkap

Rafelkap

04-04-2013 om 13:58

Anneque (o.t.)

Dank voor de tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.