Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Bolt 3d... is het wat?

Mijn zoontje van 5 wil graag naar Bolt en nu zie ik net op de site van de dichtbijzijnde bioscoop dat ze dus ook Bolt 3D Digitaal draaien. Wie heeft deze film gezien in 3D met een kind? Ik vraag me namelijk af of mijn zoon wel zolang met zo'n 3D brilletje op kan zitten. We zijn al eerder naar de film geweest en dat gaat prima.....maar dat brilletje, daar maak ik me zorgen om (zonder dat brilletje ziet de film er niet uit).

Dus, 2D of 3D?

Groetjes,

Biancka

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

18-02-2009 om 22:05

2d geweest

Vandaag heb ik Bolt met mijn 6-jarige in 2D gezien. Ik denk eigenlijk dat er in elk geval één scene inzit die in 3D heftig kan over komen, zeker op een 5-jarige.
Dat is de grote brand op het einde, ik kan me levendig voorstellen dat dat beangstigend kan zijn, zeker in 3D. En wellicht ook de "filmscenes", ook al blijkt later dat dit "maar" een filmpje is.

Sandra

Sandra

19-02-2009 om 10:10

Bianca

Ik zou gewoon naar de 2D gaan. Je zoontje is pas 5, die vind een 2D film gewoon ook nog fantastisch. Over een paar jaar, dan is het leuk om wat 'extra's' te doen. op deze leeftijd hebben ze al die extra's nog helemaal niet nodig.

biancka

biancka

19-02-2009 om 11:03 Topicstarter

Bedankt!

Ik denk dat 3D dan echt meer voor de volwassenen is. Bedankt voor jullie reacties. Wij gaan naar de 2D versie

Jolijt

Jolijt

19-02-2009 om 18:52

Wij zijn met onze nog 3 jarige naar 'Meet the Robinsons' 3D geweest en toe ie 4 was naar 'Journey to the centre of the earth', bij beide films moesten we aan het begin even uitleggen dat de bril nodig was om de film goed te zien (immers zonder film stoort ie alleen maar), maar tijdens de films bleef de bril keurig op.
(moet er wel bijzeggen dat hij als nr 4 in de rij onverschrokken naar films gaat... 't is toch nep, zegt ie dan...jammer he...)
Zondag gaan we naar Bold 3D.

3d?

Joh ik wist niet eens dat ze ook een 3D versie hadden. Wij zijn hier vanmiddag naar de 2D versie geweest, en ik moet zeggen dit was al aardig overweldigend, en bij vlagen eng voor dochter van 5! Het enge bleef nu net op het nivo van lekker eng, in 3D was het echt te geweest denk ik.
groetjes Ank

Wilma

Wilma

21-02-2009 om 16:57

Bril af als 't te eng wordt

da's de oplossing van mijn zoon als er eens een 3Dfilm is.

Groetjes,
Wilma.

biancka

biancka

21-02-2009 om 21:09 Topicstarter

Ze zijn geweest.

Mijn zoon vond de film hartstikke geweldig. Hij is samen met mijn man (even een mannen-middag ) naar de 2D versie geweest en dat was al indrukwekkend genoeg.

Goede tip trouwens, Wilma! Ik ben van plan om de volgende keer wel naar een 3D film te gaan en dan zal ik dat zeker tegen mijn zoon zeggen.

Groetjes,

Biancka

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.