Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
prinses01

prinses01

08-04-2009 om 21:34

Cadeautje dochter 7 jaar

Hallo,

Wat krijgen/kregen jullie dochters voor hun 7e verjaardag? Wij hebben al wel wat ideetjes, maar zijn benieuwd naar andere suggesties.

Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Onder andere

Huis Anubis etui, Diddle pen, knutselspullen, leesboek, oorbellen, horloge, schooltas, broodtrommel met drinkbeker, schrijfsetje, échte skates, spelletjes, badlaken. (meer kan ik me even niet herinneren)

Maylise

Maylise

09-04-2009 om 14:29

Rolschaatsen, playmobil, barbie, hello kitty

Mijn jongste dochter kreeg rolschaatsen toen ze zeven werd (of was dat nou toen ze acht werd? Ik zal het haar even vragen straks LOL) Echte rolschaatsen met vier wieltjes en mooie wit/roze schoenen er op. Inline skates zijn natuurlijk ook leuk of schaatsen (maar dat is misschien leuker met sinterklaas gezien het sezoen)
Verder geloof ik barbie spul, my little pony, hello kitty en playmobil. Dat waren bij haar altijd succes nummers op die leeftijd.
Van Playmobil speelde ze vooral graag met het victoriaanse poppenhuis. Daar kreeg ze regelmatig een uitbreiding voor. Op haar zevende verjaardag kreeg ze de nieuwe manege van playmobil en dat was een groot succes.
Verder knutselspullen. Op die leeftijd was ze dol op punniken, strijkkralen, kralenarmbandjes maken en soorgelijk spul.
Boeken hebben het ook altijd goed gedaan en er is hier nog nooit een verjaardag gepasseerd zonder dat er minstens een boek cadeau is gegeven.
Ik geloof dat ze op haar zevende verjaardag een schrijfset heeft gekregen van Hello Kitty (opschrijf boekje, podloden, pennen en pennenbakje)
Ook leuk op die leeftijd zijn oorbelletjes. Mijn dochter had toen nog erg een voorkeur voor kleine oorbellen met beestjes erop. Haar lievelingsoorbellen waren haar Hello Kitty oorbellen.

Maylise

Bastet

Bastet

10-04-2009 om 08:16

De toppers hier

Een leuk boek,bordspellen,knutselspullen,buitenspeelgoed,
barbie,Diddl-spulletjes,oorknopjes,stiften,schilderspullen.
Groetjes,Bastet

suus

suus

10-04-2009 om 14:11

Bureau

hoi
mijn dochter kreeg 2 maanden geleden, toen ze zeven werd, een mooi bureau. Van opa een bureaustoel, van zusje een nietmachine, plakbandroller, pennenbakje etc in de kleuren van haar kamer.

Van oma kreeg ze nog veel knutselspul en een pop-met-lange-haren.

Groetjes
Suus

mama 78

mama 78

10-04-2009 om 19:54

Een konijn!

Haar liefste wens ging in vervulling: een echt konijn, waar ze nog alle dagen helemaal gek mee is.
Verder Ministeck, knutselspullen, gelpennen, skeelers, kettinkje...

Debbie Spelt

Debbie Spelt

15-04-2009 om 22:35

Lekker naar buiten!

Hi,

Het is natuurlijk helemaal afhankelijk van wat voor een kind je hebt! Houdt ze van knutselen? Dan zijn BLOpens een echte tip! Houdt ze van buitenspelen? Denk dan eens aan een lolobal of een swingball set. Dat is een tennisspel waarbij je de tennisbal rond een paal mept. Alleen te spelen of...met een vriendje/vriendinnetje

Voor jezelf trouwens ook leuk.

Zeker te weten resultaat met deze cadeau's. Ik spreek uit ervaring :>

groetjes,
Debbie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.