Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
cecile_s

cecile_s

24-05-2009 om 14:20

Cadeautje zoon 7 jaar op vakantie

Het is nog even maar in de zomer gaan wij met vakantie en onze zoon wordt in de vakantie 7 jaar. Ik weet niet of we dan ter plekke iets leuks kunnen kopen, maar voor de zekerheid wil ik iets meenemen. Aangezien we gaan rondtrekken ben zoek ik iets kleins/niet te zwaars. Evt. grotere cadeaus (als we die al willen geven), doen we van tevoren of na afloop dan wel thuis.

Wie heeft ideeen?
Alvast bedankt.
Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

24-05-2009 om 17:25

Zoiets?

een zakmes, een insectenonderzoekpotje, een klein spelletje, een boek, een opblaasbal/band/boot/krokodil, een happening daar (abseilen, dolfijn zwemmen, in grot mountainbiken).

Mamba

cecile

cecile

27-05-2009 om 18:12

Nog meer ideeën?

Dank voor jullie reakties. Misschien is zo'n insectenpotje leuk. Waar koop je die? Of een kompas. Zwemvliezen vind ik al te groot voor een vakantie-cadeau (in dit geval).

Iemand nog andere ideeen?

Ik ben niet zo van hele dure cadeaus...

Alvast bedankt.
Cecile

Vera*

Vera*

27-05-2009 om 18:59

Museum

Wij gingen op zoon's verjaardag naar een 'touwenmuseum', oftewel zo een survivalparkoers in de bomen. Dat was een groot succes.

dre

dre

28-05-2009 om 09:16

Onderwater wegwerpcamera

Hoi Cecile,

Ik ken het probleem, onze jongste dochter is ieder jaar weer in de vakantie jarig. Wat wij in ieder geval altijd doen is dat ze zelf een taart uit mag zoeken. Nu mag ze dat in Nederland natuurlijk ook, maar op de een of andere manier is het in het buitenland altijd spannender. Verder neem ik altijd een slinger mee, wij reizen ook rond, dus hij is altijd ietwat gekreukt, maar het blijft leuk.
Wat betreft een kado, afgelopen jaar had ik zo'n onderwater wegwerpcamera meegenomen, dat was een succesnummer! Ik weet niet waar je heen gaat en of daar een zee is met mooie vissen, maar ook in het zwembad kun je er al hele leuke foto's mee maken.

succes
Andrea

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.