Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
mijnkinderenzijnmnalles

mijnkinderenzijnmnalles

08-05-2009 om 18:18

Casting

Omdat mijn zoon en dochter het graag wilde heb ik hun ingeschreven bij een casting bureau. Nu mogen ze volgende week komen voor een casting. Ik heb geen idee wat dat inhoudt. Zouden jullie me kunnen vertellen wat we er van kunnen verwachten?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bonafide?

Bedrijven die je geld aftroggelen of je kinderen uitkleden zijn MALafide, niet bonafide

Maar goed met een beetje kennis van de romaanse talen die uit het Latijn zijn voortgekomen (bijvoorbeeld Spaans) kun je dat zo uitvogelen, BONA/buena = goed, MALA/mala = slecht FIDE = geloof of vertrouwen.

kaatje1972

kaatje1972

10-05-2009 om 13:30

Wat leuk!

'Hoi 'mijnkinderenzijnmnalles',

wat leuk ! Mijn dochter zou dat ook zo graag willen .... Ze wil niets liever dan de hele dag 'optreden' voor familie en vrienden en vindt het geweldig om gefotografeerd te worden.

Ik zou het dan ook wel heel leuk vinden als je later nog zou willen vertellen hoe het gegaan is !? Misschien hebben wij er ook nog wat aan ?

En mag ik vragen bij welk bureau je je kinderen ingeschreven hebt want ik zie door de bomen het bos niet meer op het internet

groetjes Kaatje1972

Kareltje K

Kareltje K

10-05-2009 om 21:08

Ervaring

Hoi,

Een paar jaar geleden heb ik mijn dochter ingeschreven bij een casting buro. Ze was toen 10 jaar. Ongeveer 2 maanden na haar inschrijving werd ze uitgenodigd voor een casting in Amsterdam. We zijn er met zijn drieen naar toe gegaan, dochter, zoontje en ik omdat het vakantie was. Zij mocht op een gegeven moment naar binnen, mama mocht niet mee kijken, dat hadden ze liever niet omdat het kind zich dan niet altijd vrij voelt om te doen wat ze moest doen. (er zat een rijtje mensen, 4 of 5 dames en heren) in ieder geval kwam dochter na 5 minuten weer buiten, ze had het leuk gevonden. Ze moest vertellen hoe ze heette, wat haar hobbies waren, of ze een liedje kon zingen (dat lukte niet ivm blackout, ze kon geen liedje bedenken) wel had ze gezegd dat ze wel een handstand kon doen Dat vonden de mensen leuk, dat ze zelf een initiatief had genomen. Verder moest ze doen alsof ze kon vliegen in de ruimte en of ze de sterren kon ontwijken. Dat was het.
Een of twee weken later werden we gebeld en mocht ze komen voor een filmpje voor nederland 3. Een hele dag leuk rondzwieren aan touwen met mooie kleren aan en leuke muziek. Het filmpje kwam tussen programma's door in beeld, ongeveer 7 seconden per keer, heel kort dus. En ze kreeg er nog iets van 250 euro voor ook.
Daarna zijn we eigenlijk nooit meer uitgenodigd, komt omdat we nog steeds geen recente fotos's hebben ingestuurd (die je zelf mag maken hoor, dus geen geldklopperij) want als ze weer recente gegevens hebben dan kan ze weer meedoen met de castings (we moeten ze snel eens opsturen, maar vergeten het telkens)

Kareltje K

mams

mams

10-05-2009 om 23:04

Kareltje

Weet jij wat in Nederland goede castingbureau's zijn? Waar stond jouw dochter ingeschreven?

Moeder anne

Toevallig weet ik dat Moeder Anne een "bonafide" en bekend bureau is. Verder geen ervaringen. Heb zelf als 18/19 jarige ingeschreven gestaan bij een bureau en wat kleine dingetjes gedaan maar daar is het dan ook bij gebleven.

KareltjeK

KareltjeK

11-05-2009 om 12:59

Ingeschreven bij

Hoi,

Mijn dochter is ingeschreven bij Moeder Anne. Je moest wel inschrijf geld betalen € 25,-, maar dat is maar eenmalig, verder nog nooit kosten hoeven maken, alleen maar wat verdiend dus

Kareltje K

mijnkinderenzijnmnalles

mijnkinderenzijnmnalles

11-05-2009 om 13:23

Ben ik weer

Hey hallo allemaal,
fijn om toch nog leuke reacties te krijgen. Ik heb mijn nick name maar even veranderd. Ik zou niet meer weten wat ik ingetikt heb 2 dagen geleden. Normale namen waren al bezet. Ik had ook zwarte piet in kunnen tikken. Hadden ze gedacht dat ik zwart was en kroeshaar had hahaha. Ik was van plan om niet meer te reageren. Ik werd er een beetje moe van. Dit is ook het laatste wat ik over de hele situatie zeg. Het blijft toch ja tegen nee. Internet is nou eenmaal emotieloos. Soms moet je een beetje tussen de regels doorlezen. Maar goed. Mijn dochter had het er al een tijdje over en ik was ook veel te laks om er wat aan te doen. Toen zag ik bij de dansschool een aanplakbiljet hangen waar ze kinderen vroegen onder de 10 jaar voor een modellenbureau. Dus ik dacht meteen en mijn man verzocht mij ook om het nu te doen, en nu ga ik het doen. Internetpagina van het bedrijf opgezocht. Wat foto´s uit de oude doos gehaald. Niet ouder dan 1 jaar. Nog een paar extra foto´s van nu en opsturen maar. Heb ik het in ieder geval geprobeerd. Wat er dan gebeurd zie ik wel. Paar maandjes niets gehoord. Ik was het onderhand al vergeten. En toen kregen we die mail. We zien wel of het wat wordt. Echt fotogeniek kan ik mijn kinderen niet noemen hahaha. Maar wie weet kan die fotograaf er wel spelenderwijs wat van maken. Als je geen risico neemt kom je nergens toch? Ze zijn in ieder geval door de 1e ronde. En ze hoeven het niet alleen te doen. Ik ben er altijd bij. Behalve dus als ze dat kwartiertje krijgen om zich te presenteren waarschijnlijk. Maar ach, het zijn kinderen en ze zullen zoals kaatje of kareltje al zei altijd een black out krijgen. En vinden ze het niets dan hoeven ze van mij ook niet verder hoor. En dat bedoelde ik nou eigenlijk. Wat de kinderen moeten doen tijdens die presentatie. springen, naar de sterren kijken oid. Ik wilde alleen wat ervaring horen van mensen die het hadden meegemaakt.
Helaas kan ik jullie vraag op een goed modellenbureau niet beantwoorden. Ik kan jullie alleen mijn ervaring doorgeven. Veel succes en voor degene die net als ik zijn. Ga er nu eindelijk eens voor zitten en kies een paar leuke foto´s uit. Stop ze in een map en doe er wat mee. Veel succes.

Tirza G.

Tirza G.

11-05-2009 om 13:41

Even zeuren [met naschrift forumbeheer]

Je mag van de forumregels niet met twee (of meer) verschillende namen in hetzelfde draadje posten.

Tirza

-------------------------------------------

Precies en daarom heb ik het weer even gewijzigd. Een nieuwe nick mag, maar alleen in nieuwe draadjes. Een nick moet hetzelfde blijven in één draadje.

Met vriendelijke groet,

Ursula Dijkstra
Forumbeheer Ouders Online
[email protected]

Laat toch lekker zo!

Je bent nu bekend onder deze nick, waarom zou je 'm veranderen?
Ik vind kritiek op iemands nick trouwens erg onfatsoenlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.